Анкета "Мотивація до навчальної діяльності на уроках математики"

Про матеріал
Анкета для визначення мотивації до навчальної діяльності учнів на уроках математики (з варіантами відповідей)
Перегляд файлу

Шановні учні! Просимо, Вас, взяти участь в анкетуванні. Уважно прочитайте запитання і виберіть варіант, який Вам підходить.

Анкета «Мотивація до навчальної діяльності»

Мета: визначення мотивації до навчальної діяльності учнів на уроках математики.

1.Що для вас найважливіше в навчанні математики?

а) Отримання гарних оцінок

б) Розвиток логічного мислення та аналітичних навичок

в) Здобуття практичних навичок для майбутнього

г) Цікавість та задоволення від вивчення математики

2.Чи користуєтеся ви додатковими джерелами для вивчення математики, такими як підручники, відеоуроки, додаткові завдання тощо?

а) Так, регулярно користуюся

б) Іноді, в залежності від потреби

в) Ні, використовую тільки шкільний матеріал

3. Як ви відноситеся до вирішення складних математичних завдань?

а) З ентузіазмом та впевненістю

б) Зі страхом, але роблю спроби їх вирішити

в) Засмучено, вважаю, що це надто складно для мене

4. Чи цікавить вас застосування математики у реальному житті?

а) Так, я цікавлюся застосуванням математики в різних сферах життя

б) Частково, деякі застосування мене цікавлять

в) Ні, я більше цікавлюся теоретичною стороною математики

5. Як ви оцінюєте свої успіхи в математиці?

а) За отриманими оцінками та здатністю вирішувати завдання

б) За рівнем зрозуміння матеріалу та його застосуванням

в) За задоволенням від навчання та прагненням розвиватися

6. Як ви оцінюєте свою мотивацію до навчання математики?

а) Високо, у мене є міцний стимул досягати успіхів у цьому предметі

б) Посередньо, іноді мені бракує мотивації, але я стараюся працювати над собою

в) Низько, я відчуваю втому від навчання математики

 

Дякуємо за участь!

docx
Додав(-ла)
Тищук Ольга
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
15 квітня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку