11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Анкети «Класний керівник очима учнів», «Ставлення учнів до школи та класу».

Про матеріал
Анкети для учнів п'ятих класів «Класний керівник очима учнів», «Ставлення учнів до школи та класу».
Перегляд файлу

Анкета  «Класний керівник очима учнів».

Інструкція. Прочитавши твердження та запитання, виберіть правильний, з вашої точки зору, варіант відповіді або ж  висловіть свою думку.

1.  3 яким настроєм ви йдете до школи?

  1. з радістю;
  2. з передчуттям неприємностей;
  3. скоріше б усе це скінчилося.

2. Від кого Ви очікуєте неприємностей найчастіше?       .

  1.   від учителя - предметника;
  2.   від класного керівника;
  3.   від однокласників;
  4.    від адміністрації;
  5.   інше.

3. Якими повинні бути, на вашу думку, функції класного керівника?

  1.   другої мами.;
  2.   старшого товариша-захисника;
  3.    контролера за успішністю та дисципліною учнів.

4. Укажіть, якими рисами характеру повинен володіти зразковий класний керівник_________________________________________________________

5. Які стосунки вам хотілося б  установити iз класним керівником?_______

6. Чого не повинен робити класний керівник?___________________________

7. Що ви відчуваєте до свого класного керівника?________________________

8. Чи бувають у вас конфлікти iз класним керівником?

  1.   часто;
  2.    рідко;
  3.    ніколи.

9. Які причини конфліктів?

  1.   неврівноважений характер класного керівника;
  2.    погана поведінка класу;
  3.   зовнішні обставини;

10.  Припустимо, що ви завинили (розбили вікно. зіпсували меблі, нагрубіянили вчителеві). У такому випадку класний керівник:

  1.   захистить;
  2. зробить вигляд, що хоче захистити;
  3.   зробить вигляд, що не помітив вашої провини;
  4.   буде захищати від докорів адміністрації;
  5. скористається з нагоди, щоб вас принизити.

11.  Ви знову завинили. Ви очікуєте, що цього разу класний керівник:

  1.   в усьому розбереться i вчинить справедливо;
  2. дасть гарну, дружню пораду;
  3.   прочитає нотацію;
  4.   «проробить» у директора;
  5. викличе батьків.

12.  Ви вважаєте, що ваш клас:

  1.   згуртований i дружний;
  2. розбитий на групи;
  3.   кожний сам по co6i.

13.  Як часто проводяться позашкільні заходи у вашому класі?

  1.   часто;   б)  рідко;

в)  не проводяться.

14.  Чи можна сказати, що вам пощастило з класом?_______________________

15. Які заходи проводяться у вашому класі найчастіше?

  1.   бесіди про цікаве й важливе в життя;
  2.  походи, цікаві справи;
  3.   нотації з приводу успішності й дисципліни;
  4.   колективні заходи з батьками;
  5. інше;

16. Які класні заходи, що проводились у цьому poці, запам'яталися вам найбільше?________________________________________________________

17.  Що ви порадили б своєму класному керівникові?_____________________

18.  Чи можна сказати, що вам пощастило, що вчитеся у _____ школі, у___ класі?_________________________________________________________________

 

 

 

 

Анкета «Ставлення учнів до школи та класу».

Інструкція. Уважно прочитавши запитання цієї анкети, надайте відповідь «так» або «нi», окрім запитань 8, 9, 10.

  1. Чи подобається вам навчатися?
  2. Чи любите ви свій клас?
  3. Чи iз задоволенням ви повертаєтеся до школи після канікул?
  4. Чи є у вас друзі в класі?
  5. Чи розповідаєте ви оточуючим про свою школу з гордістю?
  6. Чи відчуваєте ви задоволення від навчання в школі?
  7. Чи хотіли б ви перейти до іншої школи?
  8. У якому кабінеті або класі школи вам подобається перебувати найбільше?
  9. Які заходи за останній рік вам найбільше запам'яталися у школі?______
  10. Яким ви вважаєте характер життя й стосунків у школі (укажіть п'ять визначень)?

Весело.

Гарно.

 Новітньо.

Нудно.

Одноманітно.

Оригінально.

Cipo.

Сміливо.

Сумно.

Сучасно.

Успішно.

Цікаво.

  1. Чи є у вас відчуття, що вчителі ставляться до вас добре не тому, що їм велено так робити, а за покликом душі?

 

docx
Додано
24 квітня
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку