Анна Гавальда«35 кіло надії»Підготувала Філіпченко Катерина Миколаївна
Номер слайду 2
Епіграф уроку. Нещасним бути набагато легше, аніж щасливим…Будь щасливим…! Роби що-небудь, щоб бути щасливим!Анна Гавальда «35 кіло надії»
Номер слайду 3
Асоціації до слова: щастя
Номер слайду 4
«Я ненавиджу школу. Я ненавиджу її понад усе. Ні, навіть більше. Вона зламала мені усе життя».
Номер слайду 5
Анна Гавальда – сучасна французька письменниця
Номер слайду 6
1. Обмін враженнями. Які враження справив на вас прочитаний твір?На які питання ви хотіли б отримати відповідь на уроці?Чому твір має таку назву? Чи є надія в 35 кіло?Хто є героями оповідання? Яке ваше ставлення до них? Хто із героїв викликає у вас симпатію, а хто антипатію? Чому?
Номер слайду 7
«Чи уважний ти читач?»
Номер слайду 8
Бесіда за змістом твору- Що пам'ятає Греугар про своє дитинство до школи? Чи розумів Грегуар, що таке школа? Яке питання його цікавило найбільше? - У якому віці хлопчика віддали до навчального закладу?
Номер слайду 9
Культурологічна довідка. У Франції існують так звані «материнські школи», які працюють за педагогічною методикою Поліни Кергомар. Дітей до цих закладів приймають, починаючи с двох років і до чотирьох доглядають за ними і навчають різним іграм. У 4-5 років дітей вчать усно спілкуватися, малювати, ліпити та інших практичних навичок. Дітей 5-6 років готують до читання, рахування, письма.
Номер слайду 10
3. Аналіз художнього тексту. Що вам відомо про головного героя?Як ставляться до нього батьки? Як батьки виконували з сином домашнє завдання? Чи подобалось йому коли-небудь навчатися? Як він ставиться до Марі? Що вона сказала про Грегуара? "Чому? Як ставляться до нього вчителі? Як ставляться до нього однокласники? Яку позицію вибрав Грегуар на фізкультурі?
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Шаблон для біопоеми: -- Ім’я, прізвище героя– Стосунки та зв’язки у житті героя: «Родич (кого) …» або «друг (кого) …»– Три риси характеру– Три речі, які любить герой.– Три важливі спогади– Три групи, до яких належить герой, наприклад, «футболісти, гітаристи та бігуни»– Три досягнення– Три мрії або бажання– Дім (місцеперебування): «Мешкає у …» або «відвідує … школу»
Номер слайду 13
4. Робота з епіграфом- Кому із героїв належать ці слова? За яких умов вони були сказані?- Як ви їх розумієте? Що ж зробив хлопець, щоб бути щасливим? Як ви вважаєте, чи стане Грегуар щасливим у подальшому? Обґрунтуйте. Нещасним бути набагато легше, аніж щасливим…Будь щасливим…! Роби що-небудь, щоб бути щасливим!
Номер слайду 14
5. Проблематика твору. Чи є актуальними ці проблеми у нашому житті? Доведіть. Якщо ця проблема стосується і вас, навпроти просто поставте позначку.{9 DCAF9 ED-07 DC-4 A11-8 D7 F-57 B35 C25682 E}Проблеми твору Проблеми мого життя 1. Стосунки батьків і дітей 2. Стосунки в сім’ї між подружжям 3. Стосунки з однокласниками, вчителями 4. Життєвий вибір, 5. Досягнення мрії 6. Духовний зв'язок поколінь 7. Виховання8. Система освіти 9. Пам'яті
Номер слайду 15
Домашнє завдання. Підготуватись до директорської контрольної роботи