Анотація досвіду роботи вчителя історії Великої Т.П.(На зразок)"Виховання соціально свідомої особистості засобами ІКТ"

Про матеріал
Приклад створення "Анотації досвіду роботи.. "для подання конкурси і т. д. Часто зробивши величезний шмат роботи, дійсно потрібної і значущої,опускаєш руки перед невеличкими завданнями з явним бюрократичним ухилом...Це так звана "риба" до зовнішньої рецензії,яку самому також доводиться складати
Перегляд файлу

 

АНОТАЦІЯ

Велика Тетяна Петрівна вчитель історії та суспільствознавчих дисциплін КЗО “НВК ” Межівської ЗШ І- ІІ ступенів-аграрний ліцей-інтернат ”Межівської селищної ради”; вчитель вищої кваліфікаційної категорії; «старший вчитель».

ТЕМА ДОСВІДУ: «Формування  соціально свідомої особистості  засобами ІКТ».

У методичних матеріалах розглядається не одна ІКТ- технологія, а інтегровані моделі новітніх  технологій, що сприяють  створенню інноваційного освітнього простору і формуванню соціально свідомої особистості школяра. Альтернативні технології  не протиставляються класно - урочній системі, у якій даються готові знання, а доповнюють її.

 Автор пропонує  матеріал, який допоможе вчителям суспільствознавчих дисциплін  збагатити й урізноманітнити методи й засоби навчання, спрямовуючи навчальну діяльність на реалізацію наскрізних змістових ліній навчання.   Застосування матеріалів досвіду       розкриває    широкі можливості для організації творчої діяльності в  урочний і позаурочний час. Так,  кожен учитель може додати  елемент особистої творчості, поєднуючи або доповнюючи наведений матеріал, спираючись на власний педагогічний досвід.

  Структура й зміст поданого матеріалу концептуально зумовлені сучасними методичними підходами до історичної освіти.

 

Завідувач НМК КУ «Центр з  обслуговування  закладів освіти»                                                    Межівської селищної ради»                      _____________________Н.В. Сметана

 

 

doc
Додано
27 січня 2019
Переглядів
2524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку