Аплікація на тему "Золота рибка". Розроблено для учнів 1-2 класів

Про матеріал
Аплікація "Золота рибка" розроблена для учнів 1-2 класів на групу подовженого дня.
Перегляд файлу

Творчість учнів  «Аплікація «Золота рибка»

Творча робота - це прекрасна,

надзвичайно важка і

дивовижно радісна праця.

 М. Островський

 

 Мета:  навчити дітей правильно визначити пропорцію між розмірами

             окремих шаблонів і їх розміщення на листку; виховувати почуття

             відповідальності та взаємодопомоги; розвивати творчу уяву;

             привчати дітей до роботи в колективі; ознайомлення з правилами

             безпеки під час виготовлення аплікацій

 

Обладнання:  ножиці, кольоровий папір, кольоровий картон, шаблони до

                         аплікації, шаблони маленьких рибок, коробка, клей

 

Хід заняття:

 

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка готовності робочих місць до роботи.
  3. Підготовка до виготовлення аплікації.

Вчитель. Для того щоб дізнатися, що ми будемо робити зараз вам потрібно відгадати загадки.

 

Загадки:


1.  У воді вона живе, дзьоба не має, а дзьобає. Риба
2. У мулі він ховається, в сметані смажиться.    Карась
3.  Крила є та не літає, ніг нема,а не доженеш, зуби є та не порахуєш.  Щука
4.  В морі рибка золота кораблі переверта.   Кит
5. В річці риба проживає-
     Довгу морду вона має,
     Гострі зуби, хижу вдачу –
     В річці всі від неї плачуть.   Щука

6. Упіймав Івасик рибу,

Але витягнути – мука!

Бо сердита і велика

На гачок зловилась… Щука

7. У річці , у ставі, у морі

Живе і не відає горя.

Дзьоба нема та дзьобає з гачків

Мушок, жучків, черв’ячків. Риба

8. Я великий, важкий, мов ракета, стрімкий.
     В океані живу — випірнаю,
     пливу з буруна на бурун...
     Потрапляю на гарпун.         Кит.
 

 

Вчитель. А тепер скажіть мені чи знаєте ви вірші про рибок. Якщо так то я вас послухаю.

Вірші

Акула ти без дула

 І не стріляєш ти з гармати,

Та як ухопиш з дуру

То буду цяцьку мати.

 

В `юн гніздо собі не в`є

 Бо у воді купається

Зате він добре воду п`є

І сам собі пишається.

 

Дельфін тому такий дельфін

Що співає гарно він

З позаранку він встає

Й спати рибам не дає.

 

Карасі ви карасі

Ви не грайтеся в мулці

Бо як будете шуміти

То не довго там вам жити.

 

Лещик лащився до сома

Не хотів сидіти в дома

Сом і сам там не сидів

Бо лещика вранці з`їв.

 

Мойва риба невеличка

Не живе вона у річці

Полюбляє лиш озера

І не любить браконьєра.

 

 Окунь окуня спитав:

«Ти сьогодні не проспав?»

 Окунь окуню сказав

Що сьогодні він й не спав.

 

Сом собі гуляє сам

Тому сом усім сомам

Наказав гуляти з ним

Щоб не бути тут одним.

 

Форель також славна риба

І її вловити треба

Бо як зловиш ти форель

Будеш пити ти коктейль.

 

Щука у ставку царює

 І на всіх мальків полює

А вони втікати вміють

Бо щуку не розуміють.

 

Вчитель. А зараз пограємо в цікаву гру «Злови рибку»

     У коробку, розмальовану водоростями, покласти рибок до яких прикріплена число з кількістю мрій або бажань кожного учня. Кожен по черзі однією рукою витягує по одній рибці. На кожній рибці написано число від 1 до 3 це кількість мрій чи бажань. Запам’ятайте це число.

 А тепер ви напевно здогадались, що ми будемо сьогодні робити. Так діти!?

Діти відповідають. Так!

Вчитель. Діти вірно це рибка ось така (вчитель показує дітям уже зроблену рибку) а яка ця рибка, яка має бажання для кожного.

Діти відповідають. Золота!

Вчитель. Так діти! Це золота рибка! А зараз вам я розкладу на парти шаблони до рибки, а ми з вами з неї зробимо таку рибку, яка буде здійснювати бажання.

  1. Основна частина.

І. Повторити правила користування ножицями, клеєм і необхідності дотримання порядку на партах.

ІІ. Розгляд зразка аплікації і вибір відповідних шаблонів.

ІІІ. Бесіда з учнями про пропорційні співвідношення шаблонів на рибці.

ІV. Практична колективна робота.

-         Для початку потрібно обличчя для рибки зробити та приклеїти.

-         Далі щоб наша рибка вміла бачити, ми робимо та приклеюємо очі.

-         Для того, щоб вона могла говорити треба зробити та приклеїти губки рибки.

-         Для того, щоб вона була гарнішою, ми її вдягнемо.

Вчитель. Ви напевно трішки потомились. Проведемо для вас фізкульхвилинку. (діти встають )

Добре те, що сонце світить! (руки піднімаються вгору)

Добре те, що вітер віє! (імітують коливання од вітру)

Добре те, що оцей ось ліс! (присідають)

Разом з нами ріс і ріс! (повільно піднімаються, показуючи як ростуть дерева)

Добре те, що в нашій  річці!  (руки піднімаються вперед, долоні назовні)

Синя, не брудна вода! (імітують плавання)

І мене матуся рідна! (крокують на місці)

Після школи зустріча! (плескають в долоні)

Добре гратися надворі! (стрибають)

Добре вчитися у школі! (сідають за парти)

Добре плавати в ставу! (імітують плавання)

Добре те, що я живу! (плескають в долоні)

-         А для того щоб наша рибка була справді золотою ми для її приклеїмо корону.

-         Ось і наша рибка готова.

              V. Прибирання робочого місця.

           5. Підсумок заняття.

 Вчитель. Тепер коли ваша золота рибка готова візьміть її в руки та загадайте стільки бажань, скільки було у вас на початку. бажання. Тепер ви нікому не кажіть його і воно обов’язково здійсниться. Придумайте ім’я своїй рибці.

      Тепер рибки ми приклеїмо на цей стенд. І коли ми захочемо забажати бажання. Ми до її підійдемо , закриємо оченята та загадаємо бажання.

Дякую всім за увагу!

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку