Навчальна : Ознайомити дітей з технікою аплікації. Навчити вирізати прості геометричні форми та компонувати їх у зображення сніговика. Розвивальна: Розвивати дрібну моторику , координацію рухів, просторове мислення та творчі здібності. Виховна: Формувати акуратність, терплячість, вміння працювати в колективі та завершувати розпочату справу.
Аплікація ,, Сніговик “
Мета: Навчальна : Ознайомити дітей з технікою аплікації. Навчити вирізати прості геометричні форми та компонувати їх у зображення сніговика. Розвивальна: Розвивати дрібну моторику , координацію рухів, просторове мислення та творчі здібності. Виховна: Формувати акуратність, терплячість, вміння працювати в колективі та завершувати розпочату справу.
Обладнання : кольоровий папір, клей, ножиці, ватяні кульки, маркер.
Очікувані результати : Діти навчаються створювати аплікацію сніговика, проявляючи свою фантазію та творчий підхід.
Хід заняття :
Привітання дітей.
Перевірка готовності до уроку( наявність матеріалів).
Ознайомлення з темою та цілями уроку.
Мотивація : Сьогодні ми створимо веселого сніговика , який прикрасить ваш дім і подарує святковий настрій !
- Що ви знаєте про зиму?
- Яка погода в цей час року?
- Що ви любите робити взимку?
Зима- це холодна пора року, коли на вулиці падає сніг, морозить, все вкривається сніговим покровом.. Зимові свята, такі, як Різдво, Новий рік.
- Як ви думаєте, чому люди ліплять сніговиків?
- Як виглядає сніговик?
Сніговик- це фігура, яку ліплять із снігу в холодну пору року. Це весела зимова традиція , особливо серед дітей. Сніговик символізує зиму і святковий настрій , він є одним з найулюбленішим персонажем у зимових іграх і традиціях.
- Що означає сніговик в нашій культкрі?
В Україні та багатьох інших країнах сніговик асоціюється з радісною зимовою атмосферою, дитячими іграми та святковими традиціями. У багатьох культурах сніговики є символами надії та щастя . У народних казках і переказах сніговики є магічні істоти, які оживають завдяки добрим вчинкам.
Гра,, Снігові кубики “
Вихователь розкладає частини сніговика ( три кола ,очі, ніс, капелюх, шарф ) на столах. Описує частини сніговика, а діти швидко повинні знайти потрібну частину сніговика. Переможе той , хто швидше і правильно складе сніговика.
Гра ,, Чого не стало?”( робота в групах)
Вихователь роздає дітям картинки і їх потрібно порівняти , що є на одній, а на іншій немає.
- Що таке аплікація ?
- З яких частин складається сніговик?
Фізкультхвилинка ,, Падає сніг”
Діти стають в коло, тримають руки вперед, і на команду ,, сніг падає” вони починають швидко рухати руками вгору і вниз, імітуючи падіння сніжинок. На команду ,, сніг зупиняється “, діти зупиняються.
Демонстрація готового зразка сніговика.
Основна частина:
Підсумкова частина:
1 Виставка робіт дітей : кожна дитина демонструє свого сніговика.
2 Обговорення робіт :
-Чий сніговик найбільш веселий?
- Чий сумний?
- Що було найцікавішим під час роботи?
Рефлексія :
,. Сходинка успіху”
Учні малюють сходинку, на якій позначають свій рівень засвоєння матеріалу . Найнижча сходинка- не зрозумів, найвища – все зрозумів і можу пояснити іншим.