Артикуляційна гімнастика

Про матеріал
Мовлення — це один із найбагатших скар­бів, який подарувала людині природа. Мов­лення — це один із найвагоміших критеріїв оцінювання розвитку дитини, її розумової діяльності. Для дитини дуже важливо, як сприймають її мовлення дорослі та ровесники, з якими вона спілкується. ЇЇ мовлення повинно бути чітким, виразним, розбірливим, зрозумілим і приємним на слух для співрозмовників. Але часто мовленнєві вади стають на заваді нор­мального спілкування дитини в колективі, спричиняють негаразди та роз­лади психічного здоров’я. Під час мовлення малюк почувається дискомфортно, може за­глибитися у себе. Щоб запобігти цьому, необ­хідно своєчасно виявити дефекти мовлення і якомога швидше їх подолати. Одним із перших етапів корекції фоне­тичних порушень у дітей є підготовка арти­куляційного апарату до постановки звуків та розвиток артикуляційної моторики. Артикуляційна гімнастика – це вправи для тренування органів мовлення. Адже для того, щоб дитина навчилася правильно артикулювати складні для вимови звуки, її губи та язик мають бути достатньо сильними, гнучкими і рухливими, тривалий час утримувати певне положення, легко здійснювати перехід від одного положення до іншого.
Перегляд файлу



docx
Додав(-ла)
Остапенко Анна
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
8 травня 2020
Переглядів
958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку