Атестаційна робота №3 з теми «Людські стосунки» (2022-2023н.р)

Про матеріал
Атестаційна робота №3 для учнів 6 класу (сімейна освіта) з теми "Людські стосунки" (за творами Джека Лондона «Жага до життя», Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома», А. Ґавальди «35 кіло надії», Е.-Е. Шмітта «Оскар і Рожева пані», У. Старка «Чи вмієш ти свистати, Юганно?»).
Перегляд файлу

Атестаційна робота №3

із зарубіжної літератури

з теми «Людські стосунки»

(Джек Лондон «Жага до життя», 

Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»,

А. Ґавальда «35 кіло надії»,

Е.-Е. Шмітт «Оскар і Рожева пані»,

У. Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно?»)

учня/учениці 6 - __ класу

 _____________________________

Завдання 1-10 має лише ОДИН правильний варіант

 (Кожна правильна відповідь – 0,5 б)

1. Для чого безіменний герой вичерпував воду з калюжі? (Джек Лондон «Жага до життя») 

А) щоб знайти золото

Б) щоб зловити рибу

В) щоб втамувати спрагу

Г) щоб вмитися

2. Чого боявся безіменний герой, перебуваючи на судні? («Жага до життя»)

А) Не втратити свого золота

Б) що не вистачить харчів

В) що не побачить рідних

Г) щоб корабель  не загубився в океані

3. Що подарувала Єва Сен-Клер перед смертю усім слугам? (Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»)

А) Волю

Б) свої кучері

В) свої речі

Г) Біблію

4. Чому Тома продав «добрий» господар? (Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»)

А) раб був неслухняним і господарі мали постійно клопоти через нього

Б) містеру Шелбі добре заплатили за нього

В) містер Шелбі заліз у борги і вирішив так розрахуватися з ними

Г) Том був дуже дорогим ученим рабом, але непокірним

5. Чому хлопчика, головного героя твору А. Ґавальди «35 кіло надії» раді були виключити зі школи?

А) не вмів дружити з іншими дітьми і через нього постійно збирали батьківські збори

Б) Грегуар по-особливому сприймає світ, є винахідником, але не може навчатися, як інші

В) він добре співає, але не вміє навіть написати свого імені

Г) Грегуар ненавидить фізкультуру і ображає вчителів

6. Які теми порушені у творі «35 кіло надії»?

А) про вибір життєвого шляху, наполегливість, про родинні стосунки

Б) про любов та відданість, щиру дружбу

В) про шкільну дружбу та про перше кохання, яке здолає все

7. Де Оскар провів Різдво? (Е.-Е. Шмітт «Оскар і Рожева пані») 

А) Нарешті вдома

Б) у лікарні

В) у бабці Ружі

Г) у коханої Пеґі Блу

8. Для чого Рожева пані пропонує Оскару писати листи до Бога і пограти в гру, де один день дорівнюватиме 10 рокам?

А) Бо Оскару залишилося тільки 12 днів, і вона допомагає йому сприйняти думку про смерть гідно, проживши свій час так, ніби мав повноцінне цікаве життя

Б) бо вона сама пише листи до Бога і це допомагає їй здолати думки про несправедливість, хвороби дітей і дорослих, смерть рідних

В) бо за короткий час Оскар зможе «переконати» хворобу відступити і заживе, як нормальна дитина

Г) бо їм обом нудно і треба якось згаяти лікарняний час

9.Берра подарував дідусеві Нільсу на день народження (У.Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно?»)

А) Краватку

Б) дорогу сигару і улюблені вишні

В) нового повітряного змія

Г) капелюх і рукавички

10. Берра декілька неділь не відвідував дідуся, тому що… («Чи вмієш ти свистати, Юганно?») 

А) допомагав вдома

Б) захворів

В) не пускали батьки 

Г) вчився свистати

 

Завдання 11-13 – установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Будьте уважні – одна відповідь зайва!

 

11. Установіть відповідність.

Персонаж

1 – Оскар

2 – Том

3 – Грегуар

4 – Берра

 

 

   Характеристика

А - «У цього хлопчика голова, як решето, золоті руки і велике серце».

Б - «Мене звуть Яйцеголовий, на вигляд мені сім років»

В - «…то був високий на зріст, кремезний, міцної статури чоловік з обличчям суто африканського штабу…»

Г - «То була й справді жива істота, в якій важко було впізнати людину… сліпа, безтямна і звивалась на піску, немов велетенський хробак».

Д – цей герой не мав дідуся, але дуже хотів його мати, тому, за порадою друга, знайшов собі його у будинку для літніх людей.

1_______, 2 _______, 3 ________, 4________. (1 б)

 

12. Установіть відповідність.

                     Річ, яка належить персонажеві                 Персонаж

1 – фургон                                                                        А – дідусь Нільс

2 – сарайчик-майстерня                                                  Б – дідусь Леон 

3 – оранжеві ромашки (нагідки)                                В – Бабця ружа

4 – торбинка із золотом                                                  Г – Білл

                                                                                          Д – Сен-Клер

1_______, 2 _______, 3 ________, 4________. (1 б)

 

13. Установіть відповідність.

Персонаж                                                 Учинок

1 – Берра                А – викинув золото, бо зрозумів, що життя важливіше

2 – Грегуар             Б – працював, щоб купити самотужки подарунок

3 – Оскар                В – заховався у комірчині від дорослих

4 –  Том                   Г – написав листа до технічної школи і здав успішно екзамен

                                 Д – врятував дівчинку, яка мало не втопилася у ріці

1_______, 2 _______, 3 ________, 4________. (1 б)

 

Завдання 12-13 відкритої форми. (1 бала) (по 4-5 речень кожне)

12. Які проблеми піднімаються у творі А. Ґавальда «35 кіло надії»?

13. Доведіть, що у романі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома» різко засуджується рабство?

 

Завдання 14 відкритої форми. (2 бала)

14. Чого нас навчають вивчені твори? (7-8 речень)

docx
Додано
19 березня 2023
Переглядів
962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку