Відповідно до модельної навчальної програми "Українська мова. 5–6 класи" (Заболотний О. В., Заболотний В. В. та ін.)
Для проведення аудіювання використала медіатекст " Чому Тарас Шевченко крутий?" автор: Євген Зуєв / джерело: https://storiya.info/comu-taras-sevcenko-krutii/
Повторили з учнями різницю між фактами та судженнями / ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=CFxmZuBhAAA
Завдання до аудіювання:
1. авторські тестові завдання https://naurok.com.ua/test/audiyuvannya-mediynogo-povidomlennya-yake-mistit-chislivniki-rozpiznavannya-sudzhen-ta-faktiv-2827565.html (початковий та середній рівень)
2. робота з авторським інтерактивним аркушем (додається) (достатній та високий рівень).
ЗАВДАННЯ ДОСТАТНЬОГО ТА ВИСОКОГО РІВНІВ
3. А як охарактеризуєш Тараса Шевченка ти? Чому?
4. Як би в тебе була змога взяти нтерв’ю в Тараса Григоровича, що ти запитав би / запитала б? Використай числвники у запитаннях.