Аудіювання медійного повідомлення, яке містить числівники. Розпізнавання суджень та фактів.

Про матеріал

Відповідно до модельної навчальної програми "Українська мова. 5–6 класи" (Заболотний О. В., Заболотний В. В. та ін.)

Для проведення аудіювання використала медіатекст " Чому Тарас Шевченко крутий?" автор: Євген Зуєв / джерело: https://storiya.info/comu-taras-sevcenko-krutii/

Повторили з учнями різницю між фактами та судженнями / ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=CFxmZuBhAAA

Завдання до аудіювання:

1. авторські тестові завдання https://naurok.com.ua/test/audiyuvannya-mediynogo-povidomlennya-yake-mistit-chislivniki-rozpiznavannya-sudzhen-ta-faktiv-2827565.html (початковий та середній рівень)

2. робота з авторським інтерактивним аркушем (додається) (достатній та високий рівень).

Перегляд файлу

image

image

Прзвище та м’я _________________Дата ________

image

ЗАВДАННЯ ДОСТАТНЬОГО ТА ВИСОКОГО РІВНІВ

3.    А як охарактеризуєш Тараса Шевченка ти? Чому?

image

4.    Як би в тебе була змога взяти нтерв’ю в Тараса Григоровича, що ти  запитав би / запитала б? Використай числвники у запитаннях.

image

image

image

image

pdf
Додано
10 квітня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку