Аудіювання "Яблунька і літо"

Про матеріал
Це презентація для діагностувальної роботи з української мови в 3 класі засобами оповідання В. Сухомлинського "Яблунька і літо".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СьогодніУкраїнська мова15.02.2024 Аудіювання Яблунька і літо

Номер слайду 2

Організація класу. Засміялось в небі сонечко привітно,І земля квітками усміхнулась діткам,І дерева в лісі листям зашуміли,У діброві птахи враз загомоніли,Ніжно заспівали про красу землі. Ой які щасливі, діточки, ви всі,Що зростаєте в чудесній красі!— І це так, любі мої діточки!Погляньте: сині небеса,Ось ліс і рідний гай. Повсюди диво і краса —Дивись і пізнавай,Новинки-цікавинки для. Себе відкривай!

Номер слайду 3

Організація класу. Вправа «Чи все взяли на урок?»Голова – щоб думати. Очі – щоб бачити. Вуха – щоб чути. Руки – щоб працювати. Серце – щоб відчувати.

Номер слайду 4

21.02.2024 Емоційне налаштування. Хто сьогодні як цей зайчик?Чому?Фантазуймо…

Номер слайду 5

Мовленнєва розминка. Робота над загадкою. Яблунька. Стоїть чудо-дерево,На дереві – м’ячики: Влітку – зелені,Восени – рум’яні.

Номер слайду 6

Повідомлення теми та завдань уроку- Діти, сьогодні ми напишемо аудіювання.

Номер слайду 7

АУДІЮВАННЯЯблунька і літо За В. Сухомлинським

Номер слайду 8

Послухайте оповідання В. Сухомлинського«Яблунька і літо»Послухайте оповідання. В. Сухомлинського «Яблунька і літо»

Номер слайду 9

15 лютого. Діагностувальна робота. Аудіювання. Яблунька і літо1.2.3.

Номер слайду 10

1. Де Мишко і Юрко посадили яблуньку? А) У саду; Б) на пустирі; В) біля школи.

Номер слайду 11

2. Коли хлопці посадили яблуньку? А) Весною; Б) улітку; В) восени.

Номер слайду 12

3. Чому маленький Андрійко щодня приходив до школи влітку? А) Щоб вчитися; Б) щоб годувати рибок у шкільному акваріумі; В) щоб погратися на шкільному майданчику.

Номер слайду 13

4. Якою стала яблунька до осені?А) засохла. Б) пожовтіла. В) зазеленіла, набралася сил

Номер слайду 14

5. Чому яблунька не засохла влітку? А) Бо її поливали Мишко і Юрко; Б) бо влітку часто йшли дощі; В) бо її поливав маленький Андрійко.

Номер слайду 15

6. Характеристика головних героїв. Виберіть і запишіть риси характеру дітей Працьовитість байдужість дбайливість безвідповідальністьлінь співчуття. Юрко і Мишко: Андрійко:

Номер слайду 16

7. Установи послідовність подій, записавши речення в правильному порядку (1…, 2, 3, 4) __ Маленький Андрійко доглядав молоде деревце. __ Юрко і Мишко посадили яблуньку. __ Мишкові і Юркові стало соромно за свій вчинок. __ Хлопці не дотримали даного слова.

Номер слайду 17

8. Чому Мишкові і Юркові стало соромно за свій вчинок? Чого вчить нас це оповідання?Мишкові і Юркові стало соромно за свій вчинок, бо ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 18

Оцініть свою роботу: намалюйте і розфарбуйте яблучко. Легко. Важко. Потрібна була допомога.

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Склади розповідь про подорож павучка, у якій ти розкажеш, що він бачив, що відчував, коли летів на своїй павутинці, чи цікаво було йому подорожувати.

Номер слайду 20

Рефлексія. Вправа «Емоційна ромашка». Дай відповіді цеглинками LEGOУ мене все вийшло. Було важко. Нічого не зрозумів

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, Презентації
НУШ
Додано
21 лютого
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку