Автоматична анімація. Наближення об’єкта до глядача. Наближення об’єкта до глядача. Рух об’єкта зміною координат.

Про матеріал

Мета уроку ознайомити учнів з такими видами автоматичної анімації як наближення об'єкта і рух по заданій траєкторії. продовжувати вчити створювати різноманітні мультфільми.

Перегляд файлу

ТЕМА: Автоматична  анімація. Наближення об’єкта до глядача. Наближення об’єкта до глядача. Рух об’єкта зміною координат.

Мета:   навчальна    ознайомити учнів з такими видами автоматичної  анімації як наближення об’єкта і рух по  заданій траєкторії:;

виховна – інтерес до предмету;

розвивальна – розвивати самостійність, навички роботи в програмі..

ХІД УРОКУ:

І.        Організаційний момент.

Розміщення учнів біля комп’ютерів.

ІІ.      Інструктаж з техніки безпеки.

Повторення правил з техніки безпеки під час роботи в комп’ютерному класі.

ІІІ.     Активізація базових знань.

Інформаційний диктант по вивченим раніше темам.

IV.    Вивчення нового матеріалу.

Наближення об’єкта до глядача.

  1. Намалювати і розфарбувати об’єкт, розмістивши його  знизу ( вгорі, зліва, справа)
  2. Виділити його
  3. На Шкалі часу вибрати 1 кадр і виконати команду Вставить \ Создать Двойное движение.
  4. Вибрати кінцевий кадр і виконати команду Вставить \ Ключевой кадр ( F6).
  5. Перемістити об’єкт в інше місце і збільшити його розмір за допомогою інструменту      ( Свободная трансформация).
  6. Переглянути ролик

V.    Робота на комп’ютері.

Вправа

Намалювати наближення повітряної кульки з лівого нижнього кутка на середину.

VІ.    Вивчення нового матеріалу.

Рух об’єкта по заданій траєкторії

  1. Зліва знизу створити об’єкт. За допомогою інструментів          ( свободная трансформация) та            ( Трансформация заливки) можна змінити контур та заливку об’єкта.
  2. Виділити весь об’єкт, натиснувши команди Изменить \ Групировать
  3. Відкрити меню Вставить \ Направляющее движение
  4. Намалювати олівцем траєкторію руху від об’єкта в інше місце
  5. Виділити на Монтажному столі Слой 1 і на Шкалі часу на 1 кадрі виберіть команду Создать двойное движение ( через основне меню або ПКМ)
  6. Виділити на Монтажному столі Направляющее. Вибрати кінцевий кадр і натиснути команду Вставити ключовий кадр.
  7. Перемістити об’єкт в кінцеву точку трєеторії на останньому кадрі.
  8. Перейти на Слой 1 і на панелі Свойства ( внизу) встановити прапорець на Направляющий путь.
  9. Переглянути ролик.

VІІ.    Робота на комп’ютері.

Вправа.

Намалювати рух метелика ( літака).

VІІІ.  Вивчення нового матеріалу.

Рух об’єкта зміною координат.

  1. Намалювати і розфарбувати об’єкт, розмістивши його  знизу ( вгорі, зліва, справа).
  2.  Виділити його. Виконати команду Окно \ Информация ( основне меню) та встановити координати об’єкта.
  3. Виділити 1 кадр та встановити команду Вставить \ Двойное движение.
  4. Виділити останній кадр на Шкалі часу і виконати команду Вставить \ Ключевой кадр.
  5. В цьому ж кадрі вибрати команду Окно \ Информация ( основне меню) та встановити координати об’єкта          ( інші).
  6. Переглянути ролик

ІХ.    Робота на комп’ютері.

Вправа.

Створити фільм, в якому м’ячик буде відскакувати від поверхні. Для цього встановити координати на 1 кадрі — х = 0, у = 0, на 30 кадрі — х = 0, у = 200, на 60 кадрі — х = 0, у = 0.

Х    Закріплення нового матеріалу на комп’ютері.

Самостійна робота на комп’ютерах.

  1. Створіть ролик, у якому ракета злітає нагору й віддаляється.

 Х І  Домашнє завдання.

  1. Вивчити конспект.

2.    Створіть ролик, на якому буде показано, як метелик перелітає з однієї квітки на інший .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 січня 2018
Переглядів
707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку