Тематичне оцінювання з теми « Програма Macromedia Flash». Мета урока перевірити знання учнів, їх практичні вміння та навички з теми.
ТЕМА: Тематичне оцінювання з теми « Програма Macromedia Flash».
Мета: навчальна – перевірити знання учнів, їх практичні вміння та навички з теми « Macromedia Flash»;
виховна – інтерес до предмету
розвивальна – розвивати самостійність, пам’ять, уяву.
ХІД УРОКУ:
І. Організаційний момент.
Розміщення учнів біля комп’ютерів.
ІІ. Інструктаж з техніки безпеки.
Повторення правил з техніки безпеки під час роботи в комп’ютерному класі.
ІІІ. Тематичне оцінювання
І частина – контрольна робота з теорії . Вам необхідно дати відповіді на такі питання:
Теоретична перевірка знань з теми « Робота в графічному редакторі».
І варіант
5. Як в Macromedia Flash переглянути готовий анімований ролик?
6.Як на лінії часу позначаються кадри з анімацією руху?
7.Опишіть загальний алгоритм, за допомогою якого можна реалізувати покадровую анімацію .
8.У чому відмінність покадрової анімації від анімації трансформації?
9. Назвіть основні елементи вікна програми.
10.Для чого перетворювати об’єкт в символ?
11.Що таке Направляючий шлях і для чого він застосовується.?
ІІ варіант
реалізувати автоматичну анімацію.
9. Назвіть основні елементи вікна програми.
10. Що таке Шар ( Слой) і для чого він застосовується?
11. Які види автоматичної анімації ви знаєте?
ІІ частина – здача проектних робіт.
Ви отримаєте картки оцінювання. При перегляді робіт виконуйте оцінювання для кожної роботи .
Вимоги
( згодна) з використанням моєї роботи».
естетичних норм, мати наочність і доступністю.
Готовий Flash-Фільм оцінюється за наступними критеріями:
Критерії оцінювання
ПІБ учня
Вимоги |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Обсяг проведеної роботи, наявність повного звіту. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Вибір і розкриття теми |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Наявність імпортованих об’єктів |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Використання градієнтної заливки |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Створення кнопок |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Музичний супровід (11-12 балів) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Анімація :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
( на 11-12 балів) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
IV. Підсумки уроку .
Вказуються на найбільш типові помилки учнів. Виставляються оцінки : середнє арифметичне теорії та проекту.
V. Домашнє завдання.
Повторити все, що вивчали по програмі Macromedia Flash.