Тематичне оцінювання з теми « Програма Macromedia Flash».

Про матеріал

Тематичне оцінювання з теми « Програма Macromedia Flash». Мета урока перевірити знання учнів, їх практичні вміння та навички з теми.

Перегляд файлу

ТЕМА: Тематичне оцінювання з теми « Програма Macromedia Flash».

Мета:  навчальна    перевірити знання учнів, їх практичні вміння та навички з теми « Macromedia Flash»;

виховна – інтерес до предмету

розвивальна – розвивати  самостійність, пам’ять, уяву.

ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент.

 Розміщення учнів біля комп’ютерів.

ІІ. Інструктаж з техніки безпеки.

  Повторення правил з техніки безпеки під час роботи в комп’ютерному класі.

ІІІ.  Тематичне оцінювання

  •        Тематичне оцінювання сьогодні буде проходити в 2 етапи: перевірка ваших теоретичних знань та здача проектів.

І частина – контрольна робота з теорії . Вам необхідно дати відповіді на такі питання:

Теоретична перевірка знань з теми « Робота в графічному редакторі».

І варіант

  1. Який тип комп’ютерної графіки використовується в Macromedia Flash?Які переваги перед іншими типами він має?
  2. Які готові примітиви є в програмі?
  3. pic2_66Як можна виділити й перенести об’єкт в Macromedia Flash?  Яким інструментом?
  4.     Які інструменти можна використовувати в Macromedia Flash  для створення  цього зображення. 

5. Як в Macromedia Flash переглянути готовий анімований ролик?

6.Як на лінії часу позначаються кадри з анімацією руху? 

7.Опишіть загальний алгоритм, за допомогою якого можна реалізувати  покадровую анімацію .

 8.У чому відмінність покадрової анімації від анімації трансформації? 

9. Назвіть основні елементи вікна програми.

10.Для чого перетворювати об’єкт в символ?

11.Що таке Направляючий шлях і для чого він застосовується.?

ІІ варіант

  1. Що в перекладі з англійської мови означає назву програми – «Flash»? Як ви вважаєте, чому розроблювачі так назвали свій продукт?
  2. Якими інструментами можна малювати в програмі?
  3. Які є способи заливки?
  4. pic2_32Які інструменти можна використовувати в Macromedia Flash  для створення  цього зображення. 
  5. Як на лінії часу позначаються кадри анімацією трансформації?
  6. Що таке ключові кадри?
  7. Опишіть загальний алгоритм, за допомогою якого можна

реалізувати  автоматичну  анімацію.

  1. У чому відмінність покадрової анімації від анімації трансформації? 

 9.  Назвіть основні елементи вікна програми.

10. Що таке Шар ( Слой) і для чого він застосовується?

11. Які види автоматичної анімації ви знаєте?

 

ІІ частина – здача проектних робіт.

 Ви отримаєте картки оцінювання. При перегляді робіт виконуйте оцінювання для кожної роботи .

Вимоги

  1. Створити 1 кадр – титульний. Він повинен містити – назву анімаційного мультфільму, назву шкільного предмету для використання якого призначений, прізвище і ім’я виконавця, а також фразу : « Я згоден

      ( згодна)  з використанням моєї роботи».

  1. Малюнки робити власноруч та імпортувати .
  2. Заливка об’єктів має бути різноманітною.
  3. Анімація об’єктів повинна бути різноманітною (  по кадрова, автоматична, трансформація об’єкта, різноманітна анімація декількох об’єктів, анімація кольорових ефектів) , багатошарова ( на 11-12 балів)
  4. Мультфільм повинен бути з музичним супроводом.
  5. Зміст ролика повинне розкривати тему проекту. Крім того, робота повинна бути оформлена відповідно до

естетичних норм, мати наочність і доступністю.

  1. Крім самого ролика, до проекту повинен бути приставлений звіт у вигляді текстового документа (у будь-якій формі). Звіт містить пояснення до кожної вимоги (тобто які засоби використовувалися, що було  зроблено, чому обране ті або інші інструменти й інші пояснення), а також назву шкільного предмету, клас навчання і тема, під час якої буде використовуватися даний фільм.

Готовий Flash-Фільм оцінюється за наступними критеріями:

  •   відповідність вимогам (окремо по кожному з вимог);
  •   ефективне використання інструментів Flash;
  •   оригінальність і творчий підхід;
  •   наявність звіту (пояснень) до цього завдання.

Критерії оцінювання

ПІБ учня

 

Вимоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обсяг проведеної роботи, наявність повного звіту.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вибір і розкриття теми

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наявність імпортованих об’єктів

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання градієнтної заливки

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створення кнопок

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичний супровід

   (11-12 балів)

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анімація :

  •    покадрова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •    трансформація об’єкта

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •    різноманітна

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •    анімація декількох об’єктів

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •    анімація кольорових ефектів

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •    багатошарова

 ( на 11-12 балів)

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Підсумки уроку .

Вказуються на найбільш типові помилки учнів. Виставляються оцінки : середнє арифметичне теорії та проекту.

V. Домашнє завдання.

 Повторити  все, що вивчали  по програмі  Macromedia Flash.

 

 

docx
Додано
17 січня 2018
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку