Автоматизація звука [К] у складах, словах та реченнях.

Про матеріал
У розробці пропонуються спеціальні вправи, ігри та завдання для закріплення звука [К] у cкладах, словах та реченнях. Запропоновані вправи сприятимуть формуванню правильного мовленнєвого дихання; розвитку слухової уваги та мислення; розширенню активного та пасивного словника дітей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Автоматизація звука [К] у складах, словах та реченнях.

Номер слайду 2

Доброго ранку, оченята!Доброго ранку, вуха! Доброго ранку, носику! Доброго ранку, ротику! Око бачить, вухо чує,Носик запахи пильнує. Ротик – щоб ми розмовляли,Звуки чітко вимовляли.

Номер слайду 3

Артикуляційна гімнастика1. «Бегемотик». Злегка усміхнутися, повільно відкрити рот, як під час вимовляння звука [а], потримати з напруженням рот відкритим 5–10 секунд і повільно закрити його, розслабити м’язи губ.2. «Парканчик». Губи і зуби зімкнені; розімкнути губи, показати при цьому зуби; утримувати губи в такому положенні 5–10 секунд.3. «Голочка». Усміхнутися, трохи відкрити рот, висунути язик уперед, напружити його, зробити вузьким і утримувати в такому положенні на рахунок від 1 до 5–10.

Номер слайду 4

4. «Гребінець». Усміхнутися, широкий язик рухається вперед-назад між зубами. Верхні зуби злегка «причісують», масажують спинку язика.5. «Повітряні кульки». У спокійному темпі почергово надувати праву і ліву щоки, ніби переганяючи повітря від однієї щоки до другої.6. «Вітрило». Усміхнутися, потім широко відкрити рот. Поставити язик за верхні зуби, щоб кінчик язика міцно впирався в зуби. Утримувати 5–10 секунд.

Номер слайду 5

7. «Киця сердиться». Посміхнутися і відкрити рот. Кінчик язика впирається в нижні зуби. Висувати спинку язика вперед, як кішка вигинає спинку. Рахунок 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.8. «Коник». Усміхнутися, відкрити рот, поклацати кінчиком язика.9. «Грибок». Усміхнутися, відкрити рот, притиснувши широкий язик усією площиною до піднебіння. Язик нагадуватиме тоненьку шапинку гриба, а розтягнута під’язикова зв’язка — його ніжку. Утримувати в такому положенні 5–10 секунд.

Номер слайду 6

Дихальна вправа «Метелик» Дмухання на виготовленого з паперу метелика, прив’язаного на нитці зверху над головою дитини.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Прочитай складика – ке – ки – ко – ку ак – ек – ик – ок – ук

Номер слайду 9

Вправа «Веселі краплі»

Номер слайду 10

Прочитай складика – ка – кики – ку – коке – ка – коку – ка – ки ак – ек – икок – ук – икек – ок – укук – ак – ок

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Чистомовка. Ка-ка-ка – глибока ріка. Ко-ко-ко – пірнаю глибоко. Ки-ки-ки – плавають рибки. Ку-ку-ку – впіймаю щуку.

Номер слайду 14

Мімічні вправи «Клоуни» Посмішка. Зморщити та розтягти обличчя. Закривання і відкривання очей. Піднімання й опускання кутиків рота. Оскал. Надування щік. Мімікою показати переляк, злість, подив, радість.

Номер слайду 15

Гра «Назви лагідно»кіт – котиквовк – вовчиккоза – кізонька курка – курочкакачка – качечка хом'як – хом'ячокбілка – білочкаїжак – їжачок

Номер слайду 16

Масаж долоньок «Їжачок»Я колючий їжачок. В мене безліч колючок. В лісі я гуляю,Яблучка шукаю. Ще люблю грибочки – Ростуть на пеньочках. Усього я назбираюІ до нірки заховаю. Друзів я багато маю, Завжди їх я пригощаю. Я веселий їжачок,Колючий маю я бочок.

Номер слайду 17

квадраттрикутникпрямокутникколо. Назви фігури

Номер слайду 18

Номер слайду 19

курткавишиванкасукня комбінезон. Назви одяг

Номер слайду 20

каструлявиделкатарілкаложка. Назви посуд

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Назви фрукти. Визнач місце звука [К] в слові.абрикосяблукоавокадоперсик

Номер слайду 23

Назви овочі. Визнач місце звука [К] в слові.

Номер слайду 24

Гра «Яке слово зайве?»Квадрат, трикутник, прямокутник, ручка. Капуста, картопля, яблуко, огірок. Авокадо, персик, часник, абрикос. Кабачок, тарілка, каструля, ложка. Сукня, куртка, комбінезон, лінійка.

Номер слайду 25

Фізкультхвилинка Ми лісочком йшли,(ходьба на місці)Грибочок знайшли,Підняли, у кошик поклали(нахилити тулуб вперед)І далі пішли  (ходьба на місці). Ми лісочком йшли,Малинку знайшли. Підняли, у кошик поклали(нахилити тулуб вперед)І далі пішли  (ходьба на місці). Ми лісочком йшли,Горішки знайшли. Підняли, у кошик поклали(нахилити тулуб вперед)І далі пішли  (ходьба на місці).

Номер слайду 26

Назви кольори веселки. Визнач місце звука [К] у слові блакитний.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}червонийпомаранчевийжовтийзеленийблакитнийсинійфіолетовий

Номер слайду 27

Назви домашніх тварин

Номер слайду 28

Гра «Один – багато»кіт – котикит – китикінь – конікоза – козиїжак – їжакикріт – кротикурка – куриакула - акуливовк – вовкикраб – крабикорова – коровиметелик – метелики крокодил – крокодили

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Прочитай речення. Повітряні кулі летять над лісом.

Номер слайду 31

Кріт живе під землею.

Номер слайду 32

Метелик п'є солодкий  нектар.

Номер слайду 33

Діти грають іграшками.

Номер слайду 34

Кімнату прикрашає кольоровий килим.

Номер слайду 35

Склади речення із слів. На, книга, моєму, лежить, столі.

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Молодці!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Бараненкова Дар'я Cергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дячинська Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чербаджі Ганна Захарівна
    Дуже гарна робота! Дякую!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
19 квітня 2023
Переглядів
4030
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку