Змiст роботи 9-А клас
№п/п |
Тема урока: |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи |
Кiлькiсть годин
|
Дата
|
Індивiдуальна робота
|
16. 17.
18. 19.
20. 21.
22. 23.
|
Українські народні пісні, колядки та щедрівки символ різдвяних свят.
Зимові розваги
Життя – це сон. Музична поезія
Шануймо наших матусь
|
Вправи для розвитку координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла. Орієнтовний комплекс вправ: 1. Вправи для шиї та голови 2. Вправи для плечей та грудної клітки 3. Два коротких напівприсідання за VI позицією і одне глибоке присідання за VI позицією з прогинанням корпуса назад 4. Винесення ноги вбік на п’ятку та перенесення з носка знову на п’ятку (battement tendu №5) 5. Вправа з вільною ступнею (Віяло) (flic-flac) 6. Вистукування з поворотами ступні у виворітне та невиворітне положення і переступанням на півпальцях ніг. |
- зменшення м’язового і емоційного напруження, зняття страху і заборон, розвиток довільних психічних процесів; - формування навичок релаксації; - розвиток вміння передавати емоційні стани; - розвиток у дітей психічних процесів і властивостей: пам'яті, уваги, мислення, регулювання процесів збудження і загальмування; - розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми; - формування: вміння прогнозувати
|
Розвиток артикуляційного праксису, - розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного аппарату; - розвиток взаємозалежності мовленнєвої і моторної діяльності; - розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно, передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів, знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження; розвиток вміння виконувати статичні вправи;
|
2 години
2 години
2 години
|
09.01. 16.01.
23.01. 30.01.
06.02. 13.02.
20.02. 27.02.
|
корекція фонематичного слуху |
Змiст роботи 9-А клас
№п/п |
Тема: |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи
|
Кiлькiсть годин
|
Дата
|
Індивiдуальна робота
|
24. 25.
26. 27.
28. 29.
30. 31. 32.
33. 34. 35.
|
Відображення весни в музиці та танці.
Ліричні пісні. Балади.
Великдень. Обрядові пісні.
День пам’яті і примирення
Вона на світі одна єдина - ненька Україна |
розвиток координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла. - розвиток кінцевого зорового, слухового, рухового контролю; - розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами; - корекція правильної постави, ходи, грації, рухів; - корекція виразності музичного образу, - розвиток рухової пам’яті, - корекція загальної моторики. - розвиток танцювальних здібностей. |
наслідок дії та зміну емоційного стану, сили голосу; - вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій; - підвищувати здатність до довільної психічної саморегуляції та самоконтролю; - виховання позитивних якостей особистості;
|
нормалізація фізіологічного дихання ; - розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормалізації ритму вдиху та формуванння навички тривалого мовленнєвого видиху) - укріплення дихальної мускулатури; - розвиток самоконтролю.
|
2 години
2 години
2 години
3 години
3 години
|
06.03. 13.03.
27.03. 03.04.
10.04. 17.04.
24.04. 01.05. 08.05.
15.05. 22.05. 29.05.
|
розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах.
|