Методичні рекомендації та календарне планування з логоритміки 9 клас

Про матеріал
Логоритміка - один із навчальних предметів варіативної складової типового навчального плану, який забезпечує ефективний напрямок в системі корекційно- розвивальної, реабілітаційної роботи щодо подолання психофізичних і мовленнєвих порушень у дітей з важкими порушеннями мовлення в умовах спеціального загальноосвітнього навчального закладу.
Перегляд файлу

                                                                                 Змiст роботи        9-А клас

№п/п

Тема урока:

Формування

просторових

уявлень

Емоційно-вольовий тренінг

 

Мовно – рухові вправи

Кiлькiсть

годин

 

     Дата

 

Індивiдуальна

робота

 

16.

17.

 

 

 

 

 

 

18.

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

21.

 

 

 

 

 

 

 

22.

23.

 

 

 

 

 

Українські народні пісні, колядки та щедрівки символ різдвяних свят.

 

Зимові розваги

 

 

 

 

 

 

 

 

Життя – це сон.

Музична поезія

 

 

 

 

 

Шануймо наших матусь

 

 

 

 

Вправи для розвитку координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.

Орієнтовний комплекс вправ:

1. Вправи для шиї та голови

2. Вправи для плечей та грудної клітки

3. Два коротких напівприсідання за VI позицією і одне глибоке присідання за VI позицією з прогинанням корпуса назад

4. Винесення ноги вбік на п’ятку та перенесення з носка знову на п’ятку (battement tendu №5)

5. Вправа з вільною ступнею (Віяло) (flic-flac)

6. Вистукування з поворотами ступні у виворітне та невиворітне положення і переступанням на півпальцях ніг.

- зменшення м’язового і емоційного напруження, зняття страху і заборон, розвиток довільних психічних процесів;

- формування навичок релаксації;

- розвиток вміння передавати емоційні стани;

- розвиток у дітей психічних процесів і властивостей: пам'яті, уваги, мислення, регулювання процесів збудження і загальмування;

- розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми;

- формування: вміння прогнозувати

 

Розвиток артикуляційного праксису,

- розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного аппарату;

- розвиток взаємозалежності мовленнєвої і моторної діяльності;

- розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно, передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів, знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження;

 розвиток вміння виконувати статичні вправи;

 

2 години

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

 

2 години

 

09.01.

16.01.

 

 

 

 

 

 

23.01.

30.01.

 

 

 

 

 

 

 

06.02.

13.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

20.02.

27.02.

 

  • приведення голосового апарату в робочий стан;
  • розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;
  • розвиток вміння контролювати переключення дихання;
  • розвиток вміння виконувати голосові вправи;
  • розвиток вміння проспівувати ряд голосних на плавному видиху, виділяючи наголосом один із них;
  • розвиток вміння мімікою супроводжувати голосові вправи;
  • розвиток мовленнєво-слухової та музичної пам’яті;

корекція фонематичного слуху

                                                                                       Змiст роботи                                                        9-А клас

№п/п

Тема:

Формування

просторових

уявлень

Емоційно-вольовий тренінг

 

Мовно – рухові вправи

 

Кiлькiсть

годин

 

     Дата

 

Індивiдуальна

робота

 

24.

25.

 

 

 

 

26.

27.

 

 

 

 

 

28.

29.

 

 

 

 

 

 

30.

31.

32.

 

 

 

 

33.

34.

35.

 

 Відображення весни в музиці та танці.

 

 

Ліричні пісні. Балади.

 

 

 

 

Великдень. Обрядові пісні.

 

 

 

 

 

День пам’яті і примирення

 

 

 

 

Вона на світі одна єдина - ненька Україна

розвиток координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.

- розвиток кінцевого зорового, слухового, рухового контролю;

- розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;

- корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;

- корекція виразності музичного образу,

- розвиток рухової пам’яті,

- корекція загальної моторики.

- розвиток танцювальних здібностей.

наслідок дії та зміну емоційного стану, сили голосу;

- вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій;

- підвищувати здатність до довільної психічної саморегуляції та самоконтролю;

- виховання позитивних якостей особистості;

 

нормалізація фізіологічного дихання ;

- розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормалізації ритму вдиху та формуванння навички тривалого мовленнєвого видиху)

- укріплення дихальної мускулатури;

- розвиток самоконтролю.

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

2 години

 

 

 

 

 

3 години

 

 

 

 

 

3 години

 

06.03.

13.03.

 

 

 

 

 

27.03.

03.04.

 

 

 

 

10.04.

17.04.

 

 

 

 

 

24.04.

01.05.

08.05.

 

 

 

 

15.05.

22.05.

29.05.

 

  •   формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках;
  •   розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів;

розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах.

  •           розвиток артикуляційного праксису,
  •              розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного аппарату;
  •           розвиток взаємозалежності мовленнєвої і моторної діяльності;
  •           розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно, передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів.

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
20 квітня 2023
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку