Тема: Автоматизація звука «Р» у складах і словах.
Мета: Виховувати правильну вимову звука «р» у складах і словах; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, пам'ять, увагу, дрібну моторику; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітала русалка. Вона прийшла до нас на заняття, тому що не вміє вимовляти звук «р» і хоче навчитися разом з тобою. Допоможемо їй?
ІІ. Основна частина
1. Артикуляційна гімнастика
Та перед ти, як розпочати їй допомагати, ми зробимо вправи для нашого язика, щоб він став слухняним.
Артикуляційні вправи:
«Пташенята»
«Лопаточка»
«Смачне варення»
«Чашечка»
«Поклацати язиком, як коник копитами»
«Грибок»
«Гармошка»
«Хто далі загонить м'яча»
«Маляр»
«Горішки»
«Барабанщик»
ІІІ. Автоматизація звука «р» у складах.
Логопед. Давай, ми з тобою покажемо як звук «р» звучить та товаришує з іншими звуками (утворення складів з голосними звуками)
IV. Автоматизація звука «р» у словах.
5.Гра «Впіймай звук Р!»
Логопед: Серед назв тварин знайди слова з звуком [р]. Як почуєш звук «р» плескай у долоні.
(Рись, кіт, собака, корова, свиня, кенгуру, сарна, вовк, морж.)
ІІІ. Фізкультхвилинка
IV. Основна частина
V. Підсумок заняття.
Логопед. Молодець! Тепер русалка вміє вимовляти звук «р».