Тема: Звуки [П]-[П']
Мета: Вчити дитину чіткої вимови звуків п-п'; розпізнавати на слух звуки п-п'; чітко вимовляти звуки у складах і словах; розвивати фонематичний слух, зорове сприймання, зорову увагу, пам'ять; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітав Петрик. Він прийшов до нас на заняття для того, щоб навчитися розрізняти на слух звуки п-п'. Давай, ми йому допоможемо!
ІІ. Основна частина
Правила гри: Вебери ті картинки, які вимовляємо м'яко.
5.Гра «Знайди звук!»
Логопед: Сееред назв птахів знайди слова з твердим звуком [п], а потім з м'яким [п]
(Пава, пінгвін, півень, папуга, пугач.)
ІІІ. Фізкультхвилинка
IV. Основна частина
Визнач, який звук «п» (м'який чи твердий) у слові «пінгвін».
Пугач хвалиться пінгвіну,
А півень дав мені пір'їну.
V. Підсумок заняття.
Логопед. Молодець! Тепер Петрик вміє розрізняти звуки П -П'.