Авторська розробка із запровадження методики компетентнісного навчання "Шість цеглинок" та застосуванням ігрових наборів PlayBox (LEGO System).

Про матеріал

Фрагменти уроків Я досліджую світ з використанням 6ти цеглинок ЛЕГО та ігрових наборів PlayBox (LEGO System).

Перегляд файлу

Авторська розробка

 

ПІБ учителя

Лопушнян Лариса Вікторівна

Освітній заклад

ЕНВК 5

Клас

1

Освітня програма

Типова освітня програма для 1-2 класів НУШ

Освітня галузь

Я досліджую світ

Тематичний тиждень

«Моє довкілля»

Освітня стратегія (методика, техніка, технологія), у межах якої використовуються цеглинки LEGO

Навчання через гру, ЛЕГО, ранкове коло

Мета та завдання

Метою кожного уроку з використанням конструктора LEGO я ставлю збудження інтересу до навчання. Адже саме такий інтерес - це своєрідний епіцентр активізації розвитку діяльності школярів, формування в них позитивного ставлення до процесу і результатів своєї праці. Під час сприймання нової інформації діти, з допомогою LEGO-конструктора, не лише можуть відразу засвоїти принцип дії, подивитися, доторкнутися до власноруч збудованої тривимірної проекції, побачити предмет з різних сторін, але й вчаться комунікувати, будувати модель спілкування, яка знадобиться в дорослому житті. Крім цього, нові знання закріплюються ефективніше, коли учні бачать, як усе діє в реальному світі. Саме такі уроки дають можливість мислити, аналізувати, порівнювати, спостерігати, експериментувати, тобто максимально використовувати свій розум. Робота дітей з LEGO не допускає одноманітності занять, підтримує увагу учнів. За допомогою конструктора ЛЕГО вирішуються завдання освітньої діяльності початкової школи за наступними напрямками:

  • розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загально мовленнєвий розвиток і розумові здібності.
  • навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.
  • розширення уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт.
  • розвиток уваги, пам’яті, творчого мислення.
  •  формування навички діалогічного мовлення, розширення словникового запасу.
  •  вміння працювати у групі, спілкуватися, бути толерантними один до одного.
  •  створення атмосфери змагання.

 

Зміст

(текст, посилання на фото, відео, презентацію)

LEGO - це одна з відомих педагогічних технологій. У педагогіці LEGO технологія актуальна тим, що, будуючись на інтегрованих принципах, об'єднує у собі елементи гри і експериментування. Ігри LEGO тут виступають засобом дослідження і орієнтації дитини в реальному світі, просторі і часі.

 

Використання LEGO на уроках у початковій школі – це корисний і важливий елемент навчального та виховного процесу. Працюючи з LEGO, діти розвивають просторову уяву. Добре організована робота з конструктором LEGO має великий потенціал: допомагає виробляти певні якості - посидючість, взаємоповагу, акуратність, терпіння, розвиває креативне мислення та здібності. Діти вчаться домовлятися, відстоювати власну думку, поважати думку інших, доповнювати один одного, шукаючи спільні рішення, висувати ідеї, творчо мислити, експериментувати.

  1. Гра « Дорога до школи»
  • Пропоную поділитися враженнями про те, що цікавого вони побачили дорогою до школи.
  • Як виглядає дорога до школи?
  • Що ви відчуваєте йдучи з дому до школи?
  • Кого ви зустрічаєте по дорозі?
  • Чи потрібно вам переходити дорогу?
  • Діти діляться на групи
  • Пропоную побудувати дорогу

                              

  1. Гра «Таємне питання»
  • Учні працюють в парах
  • Поставте товаришу таємне питання про те що вас цікавить у  довкіллі Наприклад:
  • Чому сніг білий?
  • Чому качки не тонуть?
  • Чому веселка має саме такі кольори?
  • Чому коти ловлять мишей?
  • Чому ялинка завжди зелена?
  • Пропоную з лего побудувати будь який об’єкт питання, наприклад веселку:

 

  1. Вправа «Жива-не жива природа»
  • Учні працюють в групах
  • Отримують картки з назвами предметів живої та не живої природи
  • Потрібно розкласти відповідний колір Лего, створити певну піраміду

                                

  1. Ранкова зустріч “Осінні квіти”
  • Учні стають в коло
  • Яка зараз пора року?
  • Які осінні квіти ви знаєте?
  • Називають осінні квіти які знають
  • Як вони пахнуть, чим?
  • Дотроньтеся до органу чуття, яким ви дізнаєтеся запах квітів
  • Вони гладенькі чи колючі?
  • Як ви взнали що вони гладенькі? Які органи чуття вам допомогли?
  • Які квіти ваші улюблені?
  • Пропоную за допомогою ЛЕГО намалювати квітку та подарувати сусідові

 

 

 

 

Рефлексивна оцінка авторської розробки

 

Сфера

розвитку школяра

 

Наскрізні вміння

Фізична

Когнітивна

Емоційна

Креативна

Соціальна

Читання з розумінням

 

 

 

 

 

Уміння висловлювати власну думку усно і письмово

 

 

 

 

 

Критичне та системне мислення

 

 

 

 

 

Здатність логічно обґрунтовувати позицію

 

 

 

 

 

Творчість, ініціативність

 

 

 

 

 

Конструктивно керувати емоціями

 

 

 

 

 

Оцінювати ризики

 

 

 

 

 

Приймати рішення

 

 

 

 

 

Розв'язувати проблеми

 

 

 

 

 

Здатність співпрацювати з іншими людьми

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 червня 2021
Переглядів
927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку