Фрагменти уроків Я досліджую світ з використанням 6ти цеглинок ЛЕГО та ігрових наборів PlayBox (LEGO System).
Авторська розробка
ПІБ учителя |
Лопушнян Лариса Вікторівна |
Освітній заклад |
ЕНВК 5 |
Клас |
1 |
Освітня програма |
Типова освітня програма для 1-2 класів НУШ |
Освітня галузь |
Я досліджую світ |
Тематичний тиждень |
«Моє довкілля» |
Освітня стратегія (методика, техніка, технологія), у межах якої використовуються цеглинки LEGO |
Навчання через гру, ЛЕГО, ранкове коло |
Мета та завдання |
Метою кожного уроку з використанням конструктора LEGO я ставлю збудження інтересу до навчання. Адже саме такий інтерес - це своєрідний епіцентр активізації розвитку діяльності школярів, формування в них позитивного ставлення до процесу і результатів своєї праці. Під час сприймання нової інформації діти, з допомогою LEGO-конструктора, не лише можуть відразу засвоїти принцип дії, подивитися, доторкнутися до власноруч збудованої тривимірної проекції, побачити предмет з різних сторін, але й вчаться комунікувати, будувати модель спілкування, яка знадобиться в дорослому житті. Крім цього, нові знання закріплюються ефективніше, коли учні бачать, як усе діє в реальному світі. Саме такі уроки дають можливість мислити, аналізувати, порівнювати, спостерігати, експериментувати, тобто максимально використовувати свій розум. Робота дітей з LEGO не допускає одноманітності занять, підтримує увагу учнів. За допомогою конструктора ЛЕГО вирішуються завдання освітньої діяльності початкової школи за наступними напрямками:
|
Зміст (текст, посилання на фото, відео, презентацію) |
LEGO - це одна з відомих педагогічних технологій. У педагогіці LEGO технологія актуальна тим, що, будуючись на інтегрованих принципах, об'єднує у собі елементи гри і експериментування. Ігри LEGO тут виступають засобом дослідження і орієнтації дитини в реальному світі, просторі і часі.
Використання LEGO на уроках у початковій школі – це корисний і важливий елемент навчального та виховного процесу. Працюючи з LEGO, діти розвивають просторову уяву. Добре організована робота з конструктором LEGO має великий потенціал: допомагає виробляти певні якості - посидючість, взаємоповагу, акуратність, терпіння, розвиває креативне мислення та здібності. Діти вчаться домовлятися, відстоювати власну думку, поважати думку інших, доповнювати один одного, шукаючи спільні рішення, висувати ідеї, творчо мислити, експериментувати.
|
Рефлексивна оцінка авторської розробки
Сфера розвитку школяра
Наскрізні вміння |
Фізична |
Когнітивна |
Емоційна |
Креативна |
Соціальна |
Читання з розумінням |
|
|
|
|
|
Уміння висловлювати власну думку усно і письмово |
|
|
|
|
|
Критичне та системне мислення |
|
|
|
|
|
Здатність логічно обґрунтовувати позицію |
|
|
|
|
|
Творчість, ініціативність |
|
|
|
|
|
Конструктивно керувати емоціями |
|
|
|
|
|
Оцінювати ризики |
|
|
|
|
|
Приймати рішення |
|
|
|
|
|
Розв'язувати проблеми |
|
|
|
|
|
Здатність співпрацювати з іншими людьми |
|
|
|
|
|