Авторська збірка сценаріів проведення інноваційних спортивних заходів у коледжі

Про матеріал

У даній методичній розробці розміщено матеріали багаторічного досвіду проведення інноваційних спортивно-масових та фізкультурно-оздоровчих заходів у коледжі.

Рекомендується класним керівникам, викладачам фізичного виховання, вихователям, педагогам-організаторам.

Перегляд файлу

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

 

БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ СЕРВІСУ ТА ДИЗАЙНУ

 

 

 

 

 

Циклова комісія суспільно-гуманітарних та економічних дисциплін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичні рекомендації

 

ЗБІРКА СЦЕНАРІЇВ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧИХ ТА СПОРТИВНИХ ЗАХОДІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Біла Церква

 

2015

 

  ББК 74.200.5                                                                                                                        Затверджено

  СВ-24                                                                               цикловою комісією суспільно-гуманітарних

                                                                                                                         та економічних дисциплін

 

(Протокол № 3 від 09.10.2014 року)

 

 

 

 

 

 

 

Укладачі:  А.О. Степура, Заслужений працівник освіти України,

                                                директор коледжу, викладач методист.

 

        Л.О. Журавель, керівник фізичного виховання,

                                                   викладач- методист

 

 

Збірка сценаріїв фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів: методичні рекомендації / А.О.Степура, Л.О.Журавель. Біла Церква: БКСД, 2013. – 34 с.

 

 

 

 

 

У даній методичній розробці розміщено матеріали багаторічного досвіду проведення спортивно-масових та фізкультурно-оздоровчих заходів у коледжі.

Рекомендується класним керівникам, викладачам фізичного виховання, вихователям, педагогам-організаторам.

 

 

 

 

 

 

 

Рецензент – Дудник О.К., Заслужений працівник фізичної культури та спорту України, завідуючий кафедрою фізичного виховання та спорту БНАУ, доцент, кандидат біологічних наук.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                     БКСД, 2014                                               

 

 

Зміст

 

      Передмова…………………………………………………..6

      Чемпіонат з танцювальної аеробіки………………………7

      День здоров’я……………………………………………….16

      Змагання до Дня захисника Вітчизни «Нумо, хлопці!».. .19

      Змагання «Відділення. на – старт!»,………………………23

      Змагання  «Ігри патріотів»……………………………….. 27

      Змагання  «Веселі старти»………………………………..  32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Передмова

 

Шановний, читачу!

У сучасних умовах екологічного стану України, зміни соціальних умов життя важливого значення набуває повноцінний розвиток підростаючого покоління, реалізація здоров'язберігаючої функції організму молодої особи. На превеликий жаль серед молоді віком 16-20 років 50 % осіб мають незадовільну фізичну підготовку. У зв’язку з цим постає питання всебічної активізації фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи як генеруючого чинника здорового способу життя учнівської та студентської молоді.

Інтерес і масове  залучення до занять фізкультурою і спортом у юнаків та дівчат викликає організація різнопланових позаурочних фізкультурно-оздоровчих заходів.

Педагогу, що здійснює фізичну, естетичну та психічну підготовку вихованців, вчить набуті знання, уміння та навички використовувати у самостійному житті, буде цікаво ознайомитися з досвідом проведення спортивних заходів.

Сценарії можуть широко використовувати педагогічні працівники, що організовують роботу за місцем проживання, у середніх, спеціальних та вищих навчальних закладах.

Збірка містить матеріали багаторічного досвіду проведення спортивно-масових та фізкультурно-оздоровчих заходів у Білоцерківському коледжі сервісу та дизайну.

 

 

 

                                                                                                Журавель Л.О., керівник

                                                                                                      фізичного виховання

 

 

 

 

 

Чемпіонат з танцювальної аеробіки

  Для студентів та учнів

Мета: розвивати студентів фізично, прищеплювати естетичні навички,  формувати красу, культуру рухів, культивувати почуття радості, насолоди від занять фізичними вправами, вчити працювати у команді, підпорядковувати власні інтереси - колективу.

Місце проведення: сцена актової зали.

Обладнання: фонограми, мультимедійна презентація змагань, мікрофони, реквізити для оформлення сцени, стіл та стільці для членів журі, скатертина, протоколи змагань, ручки, дипломи та призи для нагородження переможців.

Виходять ведучі.

Ведучий 1. Сьогодні в нашій залі свято, зібралось тут гостей багато.

Ведучий 2. І особливо молоді  -  дівчата  сильні та стрункі.

Ведучий 1. Технолог тут і перукар,  і діловод і секретар.

Ведучий 2. Майбутні фахівці і мами - надія нашої держави.

 

Ведучий 1. Доброго дня, шановні глядачі!

Вітаємо вас в актовій залі Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну на дев’ятому щорічному чемпіонаті з танцювальної аеробіки на першість коледжу.

Ведучий 2. Це свято грації, руху та краси молоді.  Сьогодні в залі пануватимуть дух творчості, оригінальність, різнобарвність музичного стилю та елементів танцювальної аеробіки.

Ведучий 1.  І в той же час – це спортивні змагання, тому, що на сцені відбуватиметься спортивна боротьба між командами. А це значить – що нам не обійтися без суддів.

Ведучий 2. Тож вітайте гучними оплесками наших шановних, справедливих суддів (представлення журі).

Ведучий 1. Слово для привітання надається голові журі чемпіонату з танцювальної аеробіки                                                (виступ).

Ведучий  2. Цього року у чемпіонаті бере участь 14 команд.

Ведучий 1. Ого!  Це майже 90 студентів, які регулярно займалися аеробікою, щоб взяти участь у змаганнях.

Ведучий 2. І це значить, що всі вони  залучилися до здорового способу життя.  Скільки було проведено тренувань…

Ведучий 1. А скільки було замін…

Ведучий 2. Нарешті цей день настав…

Ведучий 1. Сьогодні наші учасники не такі як завжди. Вони – стильні, модні, сучасні, навіть креативні - одним словом просто класні!!!

Ведучий 2. Але як журі серед класних команд визначить найкращу?

Ведучий 1. Для цього існують правила змагань, які за 9 років практично не змінилися. Склад команди:  6 осіб. За кожного відсутнього учасника журі знімає з команди  один  бал.

Ведучий 2. Оцінювання проводиться з п’яти критеріїв.

1. Синхронність виконання рухів.

2. Якість (техніка) виконання рухів.

3. Складність програми.

     4. Створення образу, тобто відповідність назви команди, рухів, зовнішнього     вигляду – музиці. 

     5. Артистизм виконання.  Доречи, кожна команда може використовувати танцювальні елементи різних стилів.

Ведучий 1. По кожному критерію команда може набрати максимально 5 очок, а всього – 25.  Командна першість визначається за найбільшою кількістю очок.

Ведучий 2.  Ось минулого року всі критерії виступу виконала найкраще команда групи  Мс-1 «Самураї», яка і стала переможцем змагань. Увага на екран (демонструється фото команди).

Ведучий 1. Отже давай швидше розпочинати наше свято, яке подарує нам нових переможців.

Ведучий 2. Гаразд,  дозволимо виступити першій команді, яка за лаштунками вже згорає від не терпіння.

Ведучий 1. Запрошуємо до виступу першу команду групи П 17-18. Зустрічайте!

 

Виступ команди

Ведучий 2. Дякуємо дівчатам. Лишайтесь будь ласка на сцені. Шановні, панове судді, що ви скажете про цей виступ? (один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 1.  Нам дуже приємно сьогодні назвати спонсорів та партнерів змагань (називають спонсорів).

Ведучий 2. А ти знаєш, що в зв’язку з підготовкою до змагань збільшилася кількість тих, хто веде здоровий спосіб життя?

Ведучий 1. Яким чином?

Ведучий 2. Щоб підготувати якісний  виступ, дівчатам доводилося тренуватися по декілька годин на тиждень, зате вони  стали стрункими, і почуваються класно!

 Ведучий 1. А от студенти групи Т – 32 не такі як усі. Вони не бояться ламати стереотипи і підготували номер, який, на їх думку, переверне увесь світ.

Ведучий 2. Зустрічайте бурхливими оплесками команду групи Т – 32.

Виступ команди

Ведучий 2. Дякуємо команді. Ви просто молодці! Давайте попросимо шановних суддів прокоментувати ваш виступ. (один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу)

Ведучий 1. А зараз сюрприз. Для присутніх в залі виступить учениця Київського обласного ліцею-інтернату, першорозрядниця з художньої гімнастики, багаторазова переможниця всеукраїнських та міжнародних змагань різного рівня.

Ведучий 2. Зустрічайте гучними оплесками  граціозну, талановиту та перспективну спортсменку Костюк Анастасію.

Показовий виступ

Ведучий 1. Дякуємо, тобі, Анастасья. Це було справді неперевершено. Прийми від нас, будь ласка, подарунок на згадку.

Ведучий 2. Шановні глядачі, до вашої уваги реклама… Після виступу усіх команд, коли журі піде на нараду, тут в актовій залі представниками компанії «Оріфлейм» буде проведено розігрування подарунків серед тих, хто заповнив анкету на вході до актової зали.

Ведучий 1. Тобі вже казали, що ти маєш чудовий вигляд?

Ведучий 2.  Так. Дякую. Це мені допомогли креативні та стильні дівчата з перукарського відділення.

Ведучий 1. Хочу сказати вам по секрету, що саме вони зараз готуються вийти на нашу сцену.

Ведучий 2.  Зустрічайте запальну команду «КРЕАТИВ» групи П 15-16.

Виступ команди

Ведучий 1. Дякуємо, дівчата. Ви старалися. Залишайтеся будь ласка на сцені. До слова запрошуються шановні судді. (один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 2.  А ми продовжуємо! Максиме, ти добре володієш англійською мовою?

Ведучий 1. В мене іноді виникають труднощі з перекладом.

Ведучий 2.  Тоді давай покличемо на допомогу дівчат з групи Мс-1.

Ведучий 1. Я не проти. Зустрічайте гучними оплесками команду під назвою

 «MS in town».

Виступ команди

Ведучий 2.  Дякуємо, дівчата.  Ви просто молодці! Будь ласка, панове судді, прокоментуйте свої враження від виступу. (один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 1. А зараз для вас, наші шановні глядачі, показовий номер учениці школи № 9 - кандидата в майстри спорту з художньої гімнастики. Зустрічайте Черниш Анну!!!

Показовий виступ

Ведучий 2. Дякуємо тобі Анна, це було граціозно і  ДУЖЕ КРАСИВО. Прийми від нас, будь ласка, подарунок на згадку.

Ведучий 1. Шановні глядачі, як вам наше свято? Подобається?...

Ведучий 2. Тоді ми не будемо робити великої паузи та продовжимо.

Ведучий 1. Так, гадаю ти маєш рацію.

Ведучий 2. Адже вийти на сцену вже готовий наступний колектив.

Ведучий 1. Зустрічайте гучними оплесками - команду «РАЙ - СКАЙ»  групи С 3-4.

Виступ команди

Ведучий 2. Дякуємо, дівчата, за виступ. Мені сподобалося, а що думають про цей виступ судді?  Будь ласка.(один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 1.  Максиме, скажи будь ласка, в тебе траплялось так, що потрібно швидко набрати текст або зробити презентацію, але щось не виходить..

Ведучий 2.  Таке трапляється з кожним, хто був студентом.

Ведучий 1.   Ні, на щастя, у нас є дівчата, у яких не виникає труднощів з роботою на комп`ютері.

Ведучий 2.   Певно саме через це вони  називають себе «ДЕВЧАТА ИЗ ЧАТА».

Ведучий 1. Шановні глядачі, зустрічайте: на сцені команда групи С 5-6.

Виступ команди

Ведучий 2. Дівчата, ми вам дякуємо за виступ. Виявляється, що вірус може пошкодити не тільки комп’ютерну програму.   Давайте послухаємо, що скажуть судді про ваш виступ. Будь ласка, панове…(один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 1.  Здається тут стає гаряче…

Ведучий 2.   Так. Я теж це відчув, справжній сплеск азарту та  адреналіну.

Ведучий 1.  Зараз за лаштунками стоїть команда - загадка, яка здатна розпалити ваші серця ще більше, а також здивувати…

Ведучий 2. Увага! На сцені команда «Burning heart» з палаючими серцями дівчат групи К 9-10.  Зустрічайте оригінальний номер.

Виступ команди

Ведучий 1. Дякуємо, дівчата, я навіть відчув, як у мене від хвилювання б'ється серце. На вас було приємно дивитися.

Ведучий 2. А що про цей виступ  нам скаже шановне журі? (один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 1. Як ти думаєш аеробіка це  - спорт чи мистецтво?

Ведучий 2. Ну звичайно спорт, бо загартовує дівчат фізично.

Ведучий 1. Дійсно, головним здобутком цих змагань є -  покращення здоров’я студентів і формування особистості.

Ведучий 2. Тому, що аеробіка – це чудова можливість створити певний образ, розкрити і передати  свій настрій, свої почуття за допомогою ритмічних кроків та рухів, спосіб проявити свою творчість і неповторність.

Ведучий 1. А ще  - формується характер учасниць. Адже під час репетицій їм доводиться працювати у команді, узгоджувати власні інтереси – з колективом, долати труднощі.

Ведучий 2. Отримати фізичну розрядку після напруженого робочого дня вас запрошує енергійна, невтомна, позитивна та запальна команда «Чікс» групи технологів Т-2. Танцюймо разом! Зустрічайте!

Виступ команди

Ведучий 1. Вау! Дякую вам, дівчата. Я аж пританцьовував за лаштунками. Ви так класно рухалися. Шановні панове судді, скажіть будь ласка, а яке враження на вас справив виступ цієї команди? (один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 2. Гадаю ми знову маємо можливість зануритись у світ зачісок та мейкапу.

Ведучий 1. З якого це дива?

Ведучий 2. Справа  в тому, що зараз свій виступ покажуть студенти, які мають пряме відношення до даної професії.

Ведучий 1. От ми і побачимо,  чи танцюють вони так само вправно, як  роблять зачіски.

Ведучий 2. Зустрічайте бурхливими  оплесками врівноважену та елегантну команду «Мятежный дух» групи ХМ-12.   

Виступ команди

Ведучий 1. Дякуємо, дівчата.  Які ви молодці Це було дуже красиво.! Залишайтеся будь ласка на сцені. До слова запрошується шановне журі. Будь ласка, панове судді. (один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 2.  Максиме, тобі доводилось коли не будь  брати участь у батлах?

Ведучий 1. Це у змаганнях,  де учасники доводять свою майстерність? Так, було діло.

Ведучий 2. Отже тобі, як і нашим глядачам буде цікаво подивитися на один з таких незвичайних виступів - поєдинків, тому, що зараз на сцену вийде організована і творча команда «Батл Step» групи кравців К 11-12  з оригінальною постановкою. 

Ведучий 1. Шановні глядачі, давайте підтримаємо їх оплесками.

 Виступ команди

Ведучий 2. Дівчата, це було класно. Мені дуже сподобалося. Шановні, панове судді. А вам сподобався цей виступ?

(один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 1. Скажу тільки тобі по секрету…, мені подобаються дівчата, які займаються фізкультурою і спортом, бо це так модно і сучасно.

Ведучий 2. Тоді і я тобі признаюся… - мені теж…У них такі класні фігурки…

Ведучий 1. І таких дівчат стає все більше, тому, що вони регулярно відвідують спортивні секції, займаються танцювальною аеробікою і зовсім не курять.

Ведучий 2. І яскравим прикладом є наступна команда, яка має хорошу фізичну форму. Зустрічайте гучними оплесками веселих та енергійних, модних і сучасних дівчат групи секретарів С 1-2 з композицією «Джайв».

Виступ команди

Ведучий 1. Дякуємо, дівчата. Запалили…Ви такі молодці! Нажаль у мене  не виходить так швидко(намагається робити якісь рухи)…

Ведучий 2. Тренуватися треба, то і в тебе вийде. Давай краще послухаємо думку суддів. Будь ласка, панове.

(один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

 Ведучий 1. І знову реклама. Компанія «Оріфлейм» допомагає підібрати новорічні подарунки для всієї родини та здійснює консультації. Офіс компанії розташований за адресою вул. Богдана Хмельницького, 2, в центрі міста.

Ведучий 2……, а тепер я хочу запросити тебе в подорож на захід.

Ведучий 1. О! Дикий-дикий Вест, де жорстока війна між дівчатами…?

Ведучий 2. Але  в їх суперечку втрутилась вона… музика…, яка вже встигла захопити увесь світ.

Ведучий 1. Тож зараз ми з вами зможемо побачити, чим закінчиться ця ворожнеча.

Ведучий 2. На сцені справжні грації, чутливі і водночас азартні. І так,  для вас  команда «Western girls» (вестерн гйорлс)  групи модельєрів  М-2.

Виступ команди

Ведучий 1. Дякуємо, дівчата. Як добре, що зброя у вас не справжня, і всі лишилися живі і здорові.   До слова запрошується шановне журі. Будь ласка, панове судді.

Ведучий 2. Максим у тебе є сестричка?

Ведучий 1. Немає.

Ведучий 2. То ти мабуть і не знаєш, що ляльки можуть перевтілюватися з дитячої іграшки в сучасну дівчину?

Ведучий 1. Ну ти фан-та-зерка! Ти що казочок начиталася?

Ведучий 2. От зараз сам побачиш, хома невіруючий!

Ведучий 1. Прямо  з магазину «Іграшки» до нас прибули ляльки. 

Зустрічайте гучними оплесками романтичну та елегантну команду «Barbie» групи технологів  Т-1. 

Виступ команди

Ведучий 2. Дякуємо, дівчата, за виступ. За вами було дуже приємно спостерігати.  Надамо слово нашому журі.

(один з членів журі висловлює свою думку щодо виступу).

Ведучий 1…..ти мене запрошував  до дикого заходу, а я у відповідь хочу запросити тебе на унікальний майстер - клас  з фітнес - аеробіки, підготовлений тендітними і в той же час наполегливими, енергійними і цілеспрямованими дівчатами.

Ведучий 2. До речі, хочу тобі нагадати, що це єдина команда, яка використала гантелі у своєму виступі.

Ведучий 1. Зустрічайте, з силовою програмою запальну і стильну команду  «STAR DANCE» групи діловодів Дс-1.           

Виступ команди

Ведучий 2. Ну, дівчата, це було неперевершено. Після вашого виступу, аж самому закортіло так навчитись. Щось у мене не дуже виходить…( з гантеллю в руках).

. Все… завтра піду  до тренажерного залу.

Ведучий 1. Давно пора. Подивись в якій чудовій фізичній формі ця команда. А що нам скаже наше шановне журі, про цей виступ?

Ведучий 2. Нажаль, це була остання команда. Позаду тривоги і хвилювання.

Ведучий 1. Лишається одне незмінне – наша творчість і прагнення до самовираження,  та до самовдосконалення.

Ведучий 2. Бо танцюючи, ви учасники створили свято, яке дозволило всім нам забути про буденні проблеми та негаразди і перенестися в чудовий світ танцювальних рухів і  здорового способу життя.

Ведучий 1. Нашим шановним суддям потрібен час, щоб визначити, хто ж сьогодні був найкращим.

(Журі відправляються на нараду).

Ведучий 2. Шановні уболівальники! Дуже просимо вас дочекатися результатів. Через декілька хвилин відбудеться кульмінаційний момент нашого свята – оголошення переможця та призерів змагань.

Ведучий 1. А поки журі визначає кращі команди, просто зараз  для вас компанія «Оріфлейм» проведе розіграш подарунків, а потім виступлять  студенти коледжу.

 (Журі повертаються до зали, заносять призи, дипломи.)

 

          Ведучий 2. Увага! Кульмінація нашого свята. Церемонія нагородження переможців і призерів ІХ чемпіонату з танцювальної аеробіки. Для підведення підсумків змагань та вручення нагород на сцену запрошується голова журі  та спонсори змагань.

   (голова журі підводить підсумки, вручає нагороди переможцям).

Після  церемонії нагородження:

Ведучий 1:

                                        Наші змагання завершилися.

Але ми впевнені, що зустрінемося з вами знову.

                                        Дякуємо усім. До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спортивно-оздоровчий захід

 День здоров’я

 

        Для студентів та педагогів

 

Мета: День здоров’я проводиться з метою згуртування студентських колективів, зміцнення здоров’я студентів та педагогів, масового залучення їх до систематичних занять оздоровчою фізичною культурою.

Місце проведення: стадіон урочища Голендерня.

Обладнання:

1. Стіл – 1 шт.

2. Стільці – 2 шт.

3. Лавочки – 3 шт.

4. Канат – 1 шт.

5. М’ячі баскетбольні – 9 шт.

6. М’ячі волейбольні – 3 шт.

7. М’яч футбольний – 1шт.

8. Лінійки – 2 шт.

9. Рулетка – 1 шт.

10. Лопата – 1 шт.

11. Мітла – 1 шт.

12. Граблі – 1 шт.

13. Гасло «Бережи здоров’я змолоду».

14. Гасло «Здорова людина – шлях до успіху».

15. Ракетки для малого тенісу – 3 шт.

16. М’ячі для малого тенісу – 3 шт.

17. Мішки – 3 шт.

18. Крейда – 1упаковка.

19. Прапорці.

20. Таблички по кількості груп.

21. Таблички - назви станцій – 4 шт.22. Дипломи.

23. Свисток – 1 шт.

24. Ручки – 2 шт.

25. Рекламний щит з програмою Дня здоров’я.

26. Обручі – 6 шт.

 

Місце проведення Дня здоров’я прикрашено прапорцями, гаслами «Бережи

здоров’я змолоду»,  «Здорова людина – шлях до успіху».

Підготовлено стіл для суддів, вкритий скатертиною, лавочки, стільці, розмічено місця проведення змагань та конкурсів: скопано яму для стрибків у довжину, огороджено її прапорцями, вкопано табличку «Стрибки у довжину». Для конкурсу «Найгнучкіша дівчина» застелені спеціальні килимки, підготовлено лінійки, вкопано табличку «Тест на гнучкість». На стенді розміщено програму Дня здоров’я.

Педагогічний колектив навчального закладу, студенти груп (учасники параду), медичний працівник, збираються до місця проведення заходу з 9.00 до 9.30, розбивають в певному місці бівуак. Шикування груп розпочинається за сигналом (свистком) головного судді змагань. Учасники шикуються в колони по 3 особи на заздалегідь підготовлених місцях (на дерев’яних шпажках прикріплено таблички з номерами груп).

Члени організаційного комітету, педагоги, що не мають класного керівництва, розташовуються навпроти учасників параду, на визначеному місці.

За сигналом головного судді декілька студентів розпочинають плескати в долоні і їх підхоплюють усі групи. Пів хвилини студенти аплодують в ритмі: та, та, та-та-та, та, та, та, та - та, та. Потім наступає тиша. Юнак – підготовлений студент з хорошими командним здає рапорт директору і стає поруч з членами організаційного комітету.

Ведучий для привітання надає слово директору коледжу.  Директор коледжу вітає присутніх з Днем здоров’я і оголошує свято відкритим. Потім ведучий розпочинає парад учасників:

Ведучий: Честь відкрити парад надається групам перукарського відділення. Розпочинають студенти ІІІ курсу. (Групи по черзі йдуть урочистою ходою з піснею, зупиняються, фізорг групи здає рапорт оргкомітету про готовність групи до змагань, вручає емблему своєї команди директору і, група повертається на своє місце).

Після виступу останньої групи  ведучий оголошує програму Дня здоров’я і представляє суддів у кожному з чотирьох видів змагань, що проводяться одночасно: перетягування канату, змагання «Веселі старти», тест на гнучкість, стрибки у довжину.

Після закінчення параду студенти - учасники змагань роблять розминку, підходять до секретаря на видах і записуються. Програма змагань додається.

 

   Програма змагань «Дня здоров'я»

 10.00 -10.30 - Парад  учасників заходу.

 10. 30  - Змагання з стрибків у довжину з місця ( дівчата) – 3 студентки   від теоретичної групи.

 10. 30 – Конкурс «Найгнучкіша дівчина» - по 3 дівчини від теоретичної  групи.

 10. 30 -  Змагання «Веселі старти» між групами І курсу – по 6 осіб.

 10.30 – Змагання з перетягування канату ІІ та ІІІ курс (дівчата) – по 6 осіб; після завершення – змагаються дівчата І курсу.

 11. 00  - Товариська гра з футболу (юнаки).

 11. 00  - Ігри у бадмінтон, волейбол (студенти та педагоги).

 12. 15 – Підведення підсумків та нагородження переможців.

 12. 30 – Обід.

 

Під час змагань робиться фото, знімається відео, надаються консультації групам та студентам. Педагоги коледжу запрошуються до гри у волейбол, бадмінтон. Є обручі, скакалки. Судді на видах після закінчення змагань виводять І - ІІІ місця. Протоколи здають головному судді. Секретаріат підписує заздалегідь підготовлені дипломи.

Згідно програми Дня здоров’я о 12 годині оголошується шикування для підведення підсумків. Групи шикуються на своїх місцях.

 

Ведучий: наше свято наближається до завершення, тому слово для підведення підсумків змагань надається голові організаційного комітету.

 Директор нагороджує переможців. Після церемонії нагородження студенти розходяться по групах обідати, а потім прибирають за собою територію. Після обіду помічники з числа студентів збирають інвентар і грузять на машину. Всі повертаються додому.

 

Сценарій змагань до Дня захисника Вітчизни

 «Нумо, хлопці!»

Мета:  організації змістовного дозвілля молоді; залучення студентів  до систематичних занять фізичною культурою та спортом; формування у юнаків – захисників Вітчизни патріотизму, відповідальності, сили волі в досягненні мети, наполегливості, впевненості, товариськості.

Місце проведення: спортивна зала

Обладнання:

  1. Мати – 4 шт.
  2. Перекладина – 1 шт.
  3. Лавочки гімнастичні – 2 шт.
  4. Свисток – 1 шт.
  5. Секундомір – 1 шт.
  6. Прищепки – 20 шт.
  7. Номерки для жеребкування по кількості учасників.
  8. Стіл для журі, вкритий скатертиною – 1 шт.
  9. Стільці для членів журі – 4 шт.
  10.  Протоколи.
  11.  Ручки.
  12.  Дипломи для нагородження переможців.
  13.  М’яч медицинбол – 1 шт.

Зал урочисто прикрашений гаслами «Привіт учасникам змагань», «Нумо, хлопці», кольоровими кульками. Підготовлено стіл та стільці для журі, на столі дипломи, протоколи, папір, ручки.  Запрошені члени журі, класні керівники, майстри, гості, уболівальники. Судді стоять біля столу у центрі зали, учасники у коридорі, готові до параду.

Ведучий 1:  Увага! Увага! Добрий день шановні уболівальники!

Ми вітаємо вас у спортивній залі Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну.

Напередодні Дня Захисника Вітчизни ми проводимо спортивне свято для юнаків коледжу. 23 лютого прийнято вітати всіх військових, тих, хто вже відслужив, і тих, кому ще тільки доведеться це зробити. А якими є юнаки сьогодні? Чи готові вони завтра стати на захист рідної домівки, дітей, дружин, батьків, рідних та близьких, своєї Батьківщини? Давайте ж гучними оплесками зустрінемо  учасників свята -  юнаків коледжу. (До зали під звуки маршу та оплески глядачів колоною заходять учасники).

Ведучий 2: Сьогодні ми проводимо свято «Ну – мо, хлопці!» для вас, юнаки, здатних завжди підставити свoє сильне плече чарівній пoлoвині людства. З святом вас, чoлoвіки!   (оплески).

Ведучий 1: Дозвольте представити  учасників нашого свята.

(Ведучий називає учасника, який робить крок уперед і піднімає руки вгору)

Ведучий 2. А хто ж буде оцінювати результати змагань?

Ведучий 1.  Дозвольте представити суддівську бригаду (представлення суддів).

Ведучий 2. Шановні судді та учасники, запрошуємо вас зайняти свої місця. (судді та юнаки займають свої місця).

Ведучий 1. То ж ми розпочинаємо. Юнаки готувалися до змагань, і кожен сподівається на перемогу, але ніхто не знає, яким буде результат. Для об’єктивності суддівства ми зараз проведемо жеребкування серед учасників. (Ведучий тримає у руках кубок з номерками, а учасники тягнуть жереб)..

Ведучий 2: Згідно положення про змагання учасники візьмуть участь у трьох конкурсах. Розпочнуть усі, але до фінішу потраплять лише наполегливіші, найспритніші та найсильніші юнаки. Тож давайте дружніми оплесками запросимо учасників до першого випробування.

Конкурс 1.  Підтягування на перекладині.

 (після закінчення підтягування за результатами судді визначають вісім кращих юнаків і подають результати на стіл журі).

Ведучий 1. Для підведення результатів першого конкурсу слово надається шановним суддям(члени журі називають результати і тих учасників, хто проходить далі).

Ведучий 2. І так, далі продовжують боротьбу вісім учасників.

Ведучий 1. Запрошуємо учасників до наступного випробування.

Конкурс 2.   Регбі на колінах.

Ведучий 2. І знову для об’єктивності суддівства ми проводимо жеребкування серед учасників. (Ведучий тримає у руках кубок  з номерками, а учасники тягнуть жереб).

Ведучий 1. Правила змагань такі: за  сигналом судді, учасники намагаються заволодіти м’ячем і, долаючи опір суперника, покласти м’яч за матом на стороні суперника. Пересуваються учасники виключно на колінах. Забороняється вставати на ноги. За порушення – попередження. За два попередження – учасник дискваліфікується. Надається три спроби. Переможцем у поєдинку стає учасник, що отримав дві перемоги поспіль. У випадку, якщо рахунок буде 2 : 0,  – третя спроба не проводиться. Переможець у поєдинку продовжує змагатися у наступному виді змагань. (Ведучі викликають по черзі по два учасники).

Ведучий 2.  Увага ! Поєдинок перший. Змагаються учасники під номером № 1 та № 2. Переміг …

Ведучий 1.  Поєдинок другий. Змагаються учасники під номером № 3 та № 4.

Переміг…

Ведучий 2. Поєдинок третій. Змагаються учасники під номером № 5 та № 6.

Переміг…

Ведучий 1. Поєдинок четвертий. Змагаються учасники під номером № 7 та № 8.

Переміг…

Ведучий 2. записує результати у протокол. Після закінчення цього конкурсу, він подає протокол з результатами змагань на стіл журі.

Ведучий 1. Для підведення підсумків другого туру змагань «Регбі на колінах» слово надається журі. Будь ласка!

Ведучий 2. І так,  далі продовжують боротьбу чотири учасники. Дорогі друзі!

Зараз ви будете свідками надзвичайно цікавого конкурсу.

Конкурс 3. «Зніми прищепки».

Учасникам  треба проявити спритність, швидкість реакції, силу, наполегливість, кмітливість.

Ведучий 1. І знову для об’єктивності суддівства ми проводимо жеребкування серед учасників. (Ведучий тримає у руках кубок  з номерками, а учасники тягнуть жереб).

Ведучий 2. Увага!  Правила конкурсу такі:  обом учасникам чіпляють на плечі, корпус по 10 прищепок. Завдання юнакам – долаючи опір суперника, зірвати з нього і начепити собі якомога більше прищепок протягом двох хвилин. Дозволяється штовхати суперника. Заборонено торкатися голови, робити удари ногами, виходити за мати. Якщо, один з учасників будь якою частиною тіла опинився за матами, поєдинок зупиняється і продовжується з середини майданчика. Учасники, є питання?

Ведучий 1. Перший поєдинок. Змагаються учасники під № 1 та № 2.

Це_________________ Давайте підтримаємо хлопців. Увага! Почали!

Триває поєдинок

Ведучий 2. Другий поєдинок. Змагаються учасники під № 3 та № 4.

Це__________________Давайте підтримаємо хлопців. Увага! Почали!

Триває поєдинок

Ведучий 1. Третій поєдинок. Розігрується ІІІ місце.  Увага! Почали!

Триває поєдинок

Змагаються учасники під №_____та ___(змагаються ті, що програли у попередніх поєдинках).

Ведучий 2. Шановні уболівальники, зараз відбудеться боротьба за І - ІІ місце.

Ви станете свідками народження переможця змагань «Ну – мо, хлопці!» (змагаються переможці попередніх двох поєдинків). Увага! Почали!

Ведучий 1. Шановні уболівальники! Через декілька хвилин відбудеться церемонія нагородження переможців змагань. А поки що для вас показовий номер.

Показовий виступ

Ведучий 2. Наші змагання наближаються до завершення. Увага! Для церемонії нагородження на шикування запрошуємо усіх учасників змагань (учасники шикуються).

Ведучий 1. Для підведення підсумків змагань слово надається голові журі. (голова журі підводить підсумки змагань і нагороджує переможців та призерів).

 

Ведучий  2. Вітаємо переможців. Дякуємо за увагу. До нових зустрічей.

 

 

 

 

 

 

 

Змагання між командами відділень

«Відділення. на – старт!»

 

 

Мета: організація змістовного дозвілля молоді; формування професійно-прикладних та життєво-необхідних навичок, виховання відповідальності, вміння працювати у команді, патріотизму.

Місце проведення: спортивна зала.

Обладнання:

  1. Гасла «Привіт учасникам змагань», «Відділення. на –старт!».
  2. М’ячі баскетбольні – 6 шт.
  3. М’ячі волейбольні – 6 шт.
  4. Чоботи – 3 пари.
  5. Тунелі – 3 шт.
  6. Обручі – 6 шт.
  7. Мішки – 3 шт.
  8. Крейда – 1 шт.
  9. Стіл для журі – 1 шт.
  10.  Стільці для членів журі – 4 шт.
  11.  Список теоретичних питань
  12.  Протокол змагань
  13.  Ручки – 4 шт.
  14.  Аркуші чистого паперу – 4 шт.
  15.  Свисток – 1 шт.
  16.  Секундомір – 1 шт.
  17.  Дипломи та подарунки для нагородження переможців змагань
  18.  Учнівські зошити – 3 шт.

 

Зала прикрашена гаслами «Привіт учасникам змагань», «Відділення, на старт!». Присутні: суддівська колегія, завідуючі відділеннями, уболівальники. Готові для ногородження: дипломи, призи. Учасники в алфавітному порядку (ІКТ, перукарське, швейне відділення) готові до параду в рекреації біля спортивної зали)).

Ведучий 1.

                    Хто здоровий, той сміється, все йому в житті вдається. 
                     Він долає всі вершини – це ж чудово для людини.

 

Ведучий 2.

 Хто здоровий, той не плаче, жде його в житті удача, 
                     Він уміє працювати, вчитись і відпочивати.

Бо здоров’я – це прекрасно, здорово, чудово, ясно. 
                     І доступні для людини всі дороги і стежини.

Ведучий 1. Шановні педагоги, шановні гості, шановні уболівальники! Вітаю всіх, хто зібрався тут, у спортивній залі Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну на змаганнях «Відділення, на старт!», присвячені  Дню студента. Давайте  гучними оплесками зустрінемо учасників змагань.

(Під звуки марша учасники заходять колоною, проходять по периметру зали і стають у центрі в одну шеренгу обличчям до гостей та журі).

Ведучий 2. Представляю учасників змагань. Участь беруть команди: відділення інформаційно-комунікаційних технологій, перукарського та швейного відділень. Учасників троє,  але переможе лише та команда, яка буде найбільш згуртованою та відповідальною. 

Жодні змагання не відбуваються без суддів. Дозвольте представити суддівську колегію змагань (представляє членів журі).

 

Ведучий 1.  Слово для привітання надається голові журі 

Ведучий 2. Змагання «Відділення, на старт» вважаються відкритими(оплески).

Команди, ліво-руч! До місця старту -  руш!

Команди повертаються і крокують до місця змагань.

Ведучий 1. Увага! Тож ми розпочинаємо! Команди беруть участь у шести завданнях. Учасникам сьогодні необхідно буде проявити наполегливість, відповідальність, уміння працювати у команді, винахідливість, а також силу, витривалість, швидкість, спритність.  Згідно правил змагань за перемогу в естафеті команда отримує три очки,  за ІІ місце – два очки, за ІІІ – три очки. Просимо учасників не порушувати правил. Переможе у змаганнях команда, яка набере найбільше очок. То ж починаємо!

Ведучий 2. Перше завдання. «Поспішаємо до коледжу»

 Як правило, більшості студентів важко вставати вранці та іти на навчання. Допоможуть їм у цьому чоботи - «швидкоходи».

 Направляючі кожної команди отримують пару важких гумових чобіт та зошит.

Ведучий 1. Пояснення: За сигналом учасник з зошитом в руках взуває чоботи, біжить уперед до місця повороту, оббігає стійку і повертається назад. На фініші передає зошит наступному учаснику,  знімає сам без допомоги чоботи і стає в кінець колонки. Наступний учасник з зошитом  в руках  виконує те ж завдання, що і попередній учасник. І так далі. Перемагає команда, яка закінчить естафету першою з найменшою кількістю штрафних очок.

Ведучий 2.   Команди готові? Увага, руш!

Естафета

Ведучий 1. Як  справилися учасники з першим завданням попросимо сказати шановних суддів. (Члени журі коментують результати першого завдання).

Ведучий 2. Друге  завдання. «Наведи порядок».

У кінці зали перед кожною командою на підлозі лежить обруч, в якому п’ять предметів. В руках направляючих команд - мішок.

Ведучий 1. Пояснення. Перший учасник, біжить з мішком, збирає усі 5 предметів і повертається назад. Наступний висипає усі предмети так, щоб жоден не викотився за межі обруча. Якщо м’яч викотився,  цей же учасник має повернути його на місце. Команди готові? Увага, руш!

Естафета

Ведучий 2. Слово для підведення підсумків попередніх естафет надається шановним суддям. (Члени журі коментують результати першого завдання).

Ведучий 1. Третє завдання. Конкурс «Ерудит».

Пояснення. Кожна команда отримає конверт, де є п’ять запитань та відповіді до них у вигляді тестів. Вони стосуються баскетболу, волейболу, легкої атлетики та на загальну ерудицію. Щоб команди були в рівних умовах, для жеребкування до столу журі викликаються капітани команд. (Капітани йдуть до столу журі).  Тягніть номерок та отримайте конверт з запитаннями. Не відкривайте конверт до сигналу.

Ведучий 2. Увага! Тиша у залі.  Кожній команді потрібно протягом двох хвилин знайти правильні відповіді на запитання. Хто буде готовий - підніміть руку. Капітани кожної команди по черзі озвучать питання і назвуть правильні відповіді. Судді мають оцінити результати. Команда, яка дасть найбільше правильних відповідей отримає 2 бали, ІІ місце – 1,5 бали, ІІІ місце – 1 бал. Увага! Абсолютна тиша у залі. Забороняється підказувати. Команди готові? Почали обговорювання.

Кожна команда збирається разом і обговорює відповіді на запитання.  Капітан однієї з команд, яка першою закінчить обговорювання, піднімає руку. Ця команда першою дає відповіді на усі запитання. Потім відповідають наступні команди. У членів журі на столі лежать правильні відповіді.

Ведучий 1. Слово для підведення підсумків попередніх завдань надається журі.

(Члени журі коментують результати).

Ведучий  2. Четверте завдання.  Стрибки у мішках.

 Увага! Класичний конкурс. Направляючий кожної команди тримає мішок. Залазьте у нього. За сигналом стрибайте уперед до точки повороту, оббігайте її і якнайшвидше повертайтеся назад. Команди готові? Команди готові? Увага, руш!

Естафета 

Ведучий 1. Для підведення підсумків попередніх естафет слово надається журі.

(Члени журі коментують результати).

Ведучий  2.  П’яте  завдання. Зліва –справа.

 Наступна естафета вчить умінню працювати в команді. Направляючий кожної команди тримає баскетбольний м’яч. За сигналом усі учасники команди передають м’яч ліворуч, назад – праворуч,  поверху, останній учасник, отримавши м’яч, біжить уперед до точки повороту і назад, стає першим у команді. І так далі. Команди готові? Увага, руш!

Естафета

Ведучий 1. Слово надається  шановному журі.

(Члени журі коментують результати).

Ведучий  2.  Шосте заключне завдання.  Подолай тунель.

Перед кожною командою на підлозі лежить тунель (довгий мішок без дна). У кінці зала на відстані три метра один від одного - по два обручі. В одному з двох обручів лежать два баскетбольні м’ячі.

Ведучий 1. У цьому завданні учасникам треба подолати дискомфорт і страх перед замкнутим простором, а потім ще й швидко і якісно виконати завдання.

Ведучий 2. Пояснення: Учасник пролазить через «тунель», переносить по одному з обруча в обруч два баскетбольні м’ячі і кладе їх так, щоб вони не викотилися, оббігає точку повороту і повертається назад. На фініші він торкається долоні наступного учасника, що є дозволом для продовження естафети. Перемагає команда, яка закінчить естафету першою з найменшою кількістю штрафних очок. Команди готові? Увага, руш!

Естафета

Ведучий 1.   Слово надається  шановному журі.

(Члени журі коментують результати).

Ведучий 2.   Увага! Програму змагань вичерпано. За декілька хвилин відбудеться церемонія нагородження переможців змагань.

Ведучий 1. Увага! Церемонія нагородження. Команди запрошуються на шикування. (Команди шикуються на місці проведення параду).

Ведучий 2. Увага, наші змагання підійшли до завершення  і слово для підведення підсумків змагань надається голові журі…

(Оголошується переможець змагань,  команди нагороджуються)

Ведучий 1. Дякуємо всім, хто був сьогодні з нами. Будьте здоровими. хай вам щастить. До нових зустрічей! А тепер фото на згадку.

 

 

Змагання між командами відділень

«Ігри патріотів»

 

Мета: пропаганда здорового способу життя, формування спеціальних знань, умінь та навичок студентів, виховання вміння підтримувати високий рейтинг свого відділення, гордості за свою справу, наполегливості в досягненні мети, цілеспрямованості, сміливості, відповідальності.

Місце проведення: спортивна зала коледжу

Обладнання:

1. Гасло «Ігри патріотів»,

2. Візочки  - 3 шт.

3. М’ячі баскетбольні – 6 шт.

4. М’ячі волейбольні – 6 шт.

5. Чоботи – 3 пари.

6. Обручі – 6 шт.

7. Мішки – 3 шт.

8. Крейда – 1 шт.

9. Стіл для журі – 1 шт.

10. Стільці для членів журі – 4 шт.

11. Куб – 1 шт.

12. Протокол змагань – 1 шт.

13. Ручки – 4 шт.

14.  Аркуші чистого паперу – 4 шт.

15. Свисток – 1 шт.

16. Секундомір – 1 шт.

17. Дипломи та подарунки для нагородження переможців змагань

 18. Стійки – 3 шт.

 

Хід змагань.

Зала прикрашена гаслами «Ігри патріотів». Присутні: суддівська колегія, завідуючі відділеннями, уболівальники. Готові для ногородження: дипломи, призи. Учасники в алфавітному порядку (ІКТ, перукарське, швейне відділення) в рекреації біля спортивної зали готові до параду.

Ведучий 1. Шановні педагоги, шановні гості, шановні уболівальники! Вітаю всіх, хто   зібрався тут, у спортивній залі Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну на змаганнях «Ігри патріотів», присвячені  Дню студента.                 

     Давайте гучними оплесками зустрінемо учасників змагань.

Під звуки марша учасники заходять колоною, проходять по периметру зали і стають у центрі в одну шеренгу обличчям до гостей та журі.

Ведучий 2. Представляю учасників змагань. Участь беруть команди: відділення інформаційно-комунікаційних технологій, перукарського та швейного відділень. Учасників троє,  але  переможе лише та команда, яка буде найбільш згуртованою та відповідальною. 

Жодні змагання не відбуваються без суддів. Дозвольте представити суддівську колегію змагань (представляє членів журі).

 

Ведучий 1. Слово для привітання надається голові журі 

        Ведучий 2. Змагання «Ігри патріотів» вважаються відкритими.

 Команди, ліво-руч! До місця старту -  руш!

        Команди повертаються і крокують до місця змагань.

Ведучий 1. Увага! Тож ми розпочинаємо! Команди беруть участь у шести завданнях. Учасникам сьогодні необхідно буде проявити наполегливість, відповідальність, уміння працювати у команді, винахідливість, а також силу, витривалість, швидкість, спритність.  Згідно правил змагань за перемогу в естафеті команда отримує три очки,  за ІІ місце – два очки, за ІІІ – три очки. Просимо учасників не порушувати правил. Переможе у змаганнях команда, яка набере найбільше очок. То ж починаємо!

Завдання 1. Робимо зарядку.

Гра сприяє розвитку спритності, швидкості. сили; формуванню сміливості та наполегливості в досягненні мети.

Ведучий 2. Пояснення: за сигналом перший учасник кожної команди набуває положення упор лежачи, наступний перестрибує через першого і одразу набуває положення упор лежачи, і так далі. Хто досягає стійки на повороті, оббігає її і повертається на фініш. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

Зауваження: набувати положення упор лежачи потрібно у метрі від попереднього учасника. Команди готові? Увага, руш!

Триває гра

Ведучий 1. Перша гра закінчилася і ми просимо шановних суддів оголосити результати. Будь ласка. (Один з членів журі називає результати першої естафети)

Завдання 2. Збираємося до коледжу.

Гра сприяє вихованню охайності, швидкості, якості у виконанні дій.

Ведучий 1. Пояснення. Перед накожним направляючим команди стоїть стілець, на стільці лежать шорти, висить майка, лежишь блайзер, під стільцем стоять чоботи. За сигналом потрібно якнайшвидше усе вдягнути на себе, взути чоботи, оббігти стійку на повороті і повернувшись назад, усе поставити і покласти на свої місця. Тільки - но попередній учасник покладе блайзер на стілець, починає наступний.

Зауваження: шорти клади на стілець, майку вішай на спинку, блайзер клади на шорти. За кожне порушення нараховується по одному очку. Команди готові? Увага, руш!

Триває гра

Ведучий 2. Слово надається  шановному журі. (Члени журі коментують результати).

Завдання 3. Їдемо на навчання.

Гра сприяє розвитку спритності, швидкості, сили, вихованню  наполегливості у досягненні мети.

Ведучий 1. Пояснення:

Перед кожною командою стоїть візочок. За свистком судді, один учасник лягає на візочок обличчям донизу і,  штовхаючись руками об підлогу,  пересувається якнайшвидше до повороту і назад. Коли перший учасник перетнув лінію фінішу, починає заїзд наступний учасник.

Зауваження: Учасники мають обовязково перетинати лінію фінішу і огинати стійку на повороті. Команди готові? Увага, руш!

Триває гра

Ведучий 2. Слово надається  шановному журі. (Члени журі коментують результати).

Завдання 4. Прибираємо територію.

Гра сприяє розвитку моторики пальців, тактильної чутливості, швидкості, точності рухів, наполегливості у досягненні мети.

Ведучий 1.  Пояснення

На відстані 6-8 метрів від команди лежить обруч, у ньому 7 м’ячів. Направляючий команди тримає мішок.  За сигналом він біжить до обруча, збирає усі мячі у мішок і швидко повертається назад. На фініші він передає мішок наступному учаснику, який, біжить до обруча і усі предмети висипає з мішка. Повернувшись до команди, передає мішок наступному учаснику. І так далі. Перемагає команда, яка швидше закінчить естафету.

Вказівки та зауваження: якщо м'яч викотиться з обруча під час естафети, його має покласти назад тільки той учасник, який зараз на етапі. Команди готові? Увага, руш!

Триває гра

Ведучий 2. Для підведення підсумків попередніх естафет слово надається  шановному журі. (Члени журі коментують результати).

Завдання 5. Надай допомогу товаришу.

Гра сприяє розвитку кмітливості, винахідливості, відповідальності, сили волі, сміливості.

Ведучий 1. Пояснення. У грі беруть участь три юнаки та три дівчини від кожної команди. За сигналом перший юнак переносить дівчину будь- яким способом до поворотної стійки і назад. Коли вони  перетнули лінію фінішу, починає наступна пара. Перемагає та команда, яка першою закінчить естафету.

Вказівки та зауваження: кожен учасник сам обирає спосіб перенесення дівчини.

Команди, увага! Руш!

Триває гра

Ведучий 2. Для підведення підсумків попередніх естафет слово надається  шановному журі. (Члени журі коментують результати).

Завдання 6. Гра «Вибий куб за лінію».

Гра сприяє розвитку моторики пальців, точності рухів, швидкості реакції, сили. Вчить працювати у команді.

Ведучий 1. Пояснення. Команди стоять в одну шеренгу на лицьових лініях по обидві сторони волейбольного майданчика, тримаючи в руках  по 6 тенісних м’ячів. У центрі майданчика фанерний куб. За сигналом обидві команди починають кидати м’ячами в куб, намагаючись зрушити його з місця, ловлять м’ячі, що перелітають і знову кидають до тих пір, поки не прозвучить свисток. Свисток звучить тоді, коли одному з учасників команди вдається вибити куб за середню лінію. Команди змагаються в трьох спробах. Перемагає команда, яка більше разів зсуне м’яч за середню лінію.

Вказівки та зауваження: команди починають і припиняють гру, почувши свисток.

Команди, увага! Руш!

Триває гра

Ведучий 2. Для підведення підсумків попередніх естафет слово надається  шановному журі. (Члени журі коментують результати).

Завдання 7. Стрибки на одній нозі командою.

Гра сприяє розвитку уміння працювати у команді, узгоджувати власні дії з товаришами по команді, а також – прагнення перемогти.

Ведучий 1. Пояснення. Команда стоїть колоною, права рука на плечі попереднього учасника, ліва рука тримає ліву ногу попереднього учасника. За сигналом судді команда дружньо  маленькими стрибками на одній нозі пересувається до поворотної стійки і назад. Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне лінію.

Вказівки та зауваження: не можна розривати ланцюг. Команди, увага! Руш!

Триває гра

Ведучий 2. Програму змагань вичерпано. Для підведення підсумків змагань  команди запрошуються на шикування.

Ведучий 1. Слово для оголошення результатів надається голові журі.

(Голова журі нагороджує переможця змагань)

Ведучий 2. Дякуємо всім за увагу. Будьте здоровими. До нових зустрічей.

 

 

Змагання «Веселі старти»

 

Спортивна зала прикрашена гаслом «Привіт учасникам змагань», підготовлено: стіл для журі, вкритий скатертиною, стільці; на столі протокол змагань, ручки, папір, дипломи для нагородження. В залі готові до змагань помічники, контролери – 4 особи, на підлозі лежить інвентар, необхідний для змагань.

В одну шеренгу стоять чотири команди від усіх чотирьох поверхів, готові до параду. Присутні: вихователі, рада гуртожитку, уболівальники; в журі члени адміністрації, голова студентської ради, голова спортивно - масової комісії.

Ведучий 1. Шановні педагоги, шановні судді та учасники змагань. Сьогодні в спортивній залі Білоцерківського коледжу сервісу та дизайну – свято -  змагання «Веселі старти», в яких візьмуть участь 2 команди першого гуртожитку.

Ведучий 2. Учасницям належить виконати декілька завдань, проявити вміння швидко бігати, вправно стрибати, володіти м’ячем та інше.

Оскільки жодні змагання не відбуваються без суддів, дозвольте представити вам шановних суддів(представляє суддів).

Ведучий 1. Вітайте  учасників змагань.

Ведучий 2. Слово для привітання надається  голові журі….

Ведучий 1. Тож розпочинаємо! Учасники,  на старт!(учасники займають місця на старті).

Ведучий 2. Правила змагань такі. За перемогу в естафеті команда отримує 3 очки, за поразку – 1 очко.                            

Ведучий 1.  Завдання перше.

Ведучий 2. У кожного направляючого в руках два баскетбольні м’ячі. За сигналом біжіть уперед, оббігайте стійку повороту, і повернувшись назад, передайте обидва м’ячі наступному учаснику. Наступний виконує те ж завдання. Перемагає команда, яка закінчить естафету першою без порушення правил. Команди готові? Увага, руш!

Ведучий 1. Завдання друге.

У кожного направляючого у руках тенісна ракетка, а на ній м’яч для великого тенісу. За сигналом учасники охайно біжіть уперед, намагаючись не загубити м’яч. Повернувшись назад, передає ракетку наступному і гра продовжується. Перемагає команда, яка закінчить естафету першою без порушення правил. Команди готові? Увага, руш!

Ведучий 2. Слово надається шановним суддям для оголошення результатів попередніх конкурсів.(члени журі оголошують результати)

Ведучий 1. Завдання третє.

У кожного направляючого у руках мішок. По сигналу залазьте у мішок і стрибайте до точки повороту і назад. Переможе команда, яка закінчить естафету першою. Команди готові? Увага, руш!

Ведучий 2. Завдання четверте.

У кожного направляючого в руках обруч. За сигналом направляючий одягає на себе обруч і пересуваються якнайшвидше до точки повороту та назад. На фініші накидає обруч ще на одного учасника і вже удвох пересуваються до точки повороту. Направляючий лишається за точкою повороту, а другий біжіть назад, накидає обруч на наступного учасника і теж удвох біжать  до точки повороту і т.д.

 

Ведучий 1. Завдання п’яте.

Змагаються по дві команди згідно жеребкування. Перед направляючими дошка на колесах. За сигналом суддя вмикає секундомір, а учасниця лягає на дошку і відштовхуючись руками від підлоги, пересувається уперед до повороту і  у такий спосіб повертається назад.

Дошка на колесах обов’язково повинна торкнутися лінії фінішу. Потім наступна учасниця виконує це ж завдання. І так далі. Секундомір вимикається тоді, коли остання учасниця перетне лінію фінішу. Результати записуються у протоколі. Потім змагаються наступні дві команди. Їхній час теж фіксується у протоколі. Переможцем є команда, яка фінішувала з найменшим часом.

Ведучий 2. Шановні учасники, для оголошення результатів змагань запрошуємо вас на шикування.

(судді підраховують результати, підписують дипломи, а учасники шикуються для підведення підсумків змагань)

Ведучий 1. Для оголошення результатів змагань слово надається голові журі….

(голова журі нагороджує призерів та переможця змагань).

Ведучий 2.  Наші змагання завершено. Дякуємо усім за увагу. До нових зустрічей.

(Команди разом з вихователями фотографуються. Помічники прибирають інвентар).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури

1. Ростова В.А., Ступкіна М.О. Оздоровча аеробіка, - 2003.

2. Сластенін В.А. Спортивна педагогіка: Учеб. посібник для студ. вищ. 

             пед. навч. закладів / В.А. Сластенін, І.Ф. Ісаєв, Є.М. Шиянов. - М.:   Академія,2005.

       3. Мудрик А.В. Соціальна педагогіка: Учеб. для студентів пед. вузів / А.В. Мудрик

           / Под. ред. В.А. Сластенина. - М.: Академія, 2004.

       4. Організація спортивно-оздоровчої діяльності студентів у вищому навчальному

           закладі. / Базильчук В.Б., Жданова О.М. – Хмельницький: 2004. – 36 с.;

       5. Коротков Я.М. Рухливі ігри в школі. - М. - 1974.

       6. Валєєв Я.В. Рухливі ігри: Учеб. посібник для ін-тів фіз., М. - 1974.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальне видання

 

 

 

 

ЗБІРКА СЦЕНАРІЇВ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧИХ ТА СПОРТИВНИХ ЗАХОДІВ

 

 

 

 

Методичні рекомендації

 

 

 

 

 

 

Степура Алла Олегівна

 

Журавель Людмила Олександрівна

 

 

 

 

 

 

Редактор А.О. Степура

 

Комп’ютерна верстка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формат 60х 84  1/16. Ум. друк. арк. 4,5. Тираж 10 Зам. Ціна 20 грн.

 

РВІКВ, Сектор оперативної поліграфії БНАУ

 

09117 Біла Церква, Соборна пл. 8;  тел.. 33-11-01

 

 

 

1

 

doc
Додано
1 листопада 2018
Переглядів
2413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку