На уроці вирішуються такі завдання: виховання швидкості, спритності, гнучкості; навчання технічним елементам футболу (удари по м'ячу і передачі м'яча внутрішньою стороною стопи, обробка і ведення м'яча); активізація індивідуальних психофізичних можливостей учнів; виховання учнів у дусі колективізму, взаємовиручки, відповідальності за командний результат.
Анатація
Конспект відкритого уроку фізичної культури з теми «Футбол».
Розробила: викладач фізичної культури вищої категорії
ЗОШ №58 Бріскіна В.В. – Маріуполь, 2018.
На уроці вирішуються такі завдання: виховання швидкості, спритності, гнучкості; навчання технічним елементам футболу (удари по м'ячу і передачі м'яча внутрішньою стороною стопи, обробка і ведення м'яча); активізація індивідуальних психофізичних можливостей учнів; виховання учнів у дусі колективізму, взаємовиручки, відповідальності за командний результат.
Методична розробка складена у відповідності з методичними рекомендаціями з підготовки та проведення практичних уроків, на науковій основі з дотриманням вимог до фізичного навантаження учнів відповідно їх віку і фізичним можливостям.
Конспект
відкритого уроку фізичної культури з теми
«Футбол»
5 клас
Тема уроку: Футбол.
Цілі та задачі:
1.Виховання швидкості, спритності, гнучкості.
2.Навчання ударам і передачам м’яча внутрішньою стороною стопи.
3.Навчання веденню та обробці м’яча.
4.Рішення техніко-тактичних задач у ігрових вправах і грі.
Інвентар: футбольні ворота, м’ячі, фішки, свісток.
Розробила: Бріскіна Валентина Володимирівна викладач
фізичної культури вищої категорії ЗОШ № 58.
м. Маріуполь, квітень 2018р.
Часина уроку |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно - методичні вказівки |
Підготовча частина (15хв.) |
а) без м’яча (лицем уперед, правим (лівим) боком уперед, спиною вперед); б) з м’ячами (ведення м’яча довільним способом).
рухи головою: рухи вперед - назад, вправо - вліво, обертальні рухи
серійне виконання фінта «правою - лівою»;
різноманітні рухи руками, повороти і нахили тулуба вправо – вліво…
контроль м’яча підошвою по черзі правою - лівою ногами;
кругові рухи тазом і тулубом…
контроль м’яча внутрішньою стороною стопи правою (лівою) ногою з обертанням навколо вертикальної осі;
різноманітні рухи в гомілковостопних, колінних, тазостегнових суглобах … швидкісні переступання через м’яч;
різноманітні нахили тулуба вперед і назад в різних вихідних положеннях: «ноги разом», «ноги нарізно на ширині і ширше плечей»… біг з високим підніманням стегна навколо м'яча за годинниковою стрілкою і проти годинникової стрілки;
випади правою (лівою) ногою вперед і в сторону… синхронне ведення м'яча до центральної поздовжньої осі майданчика і назад на вихідну позицію. |
1хв.
2хв.
2хв.
1’30’’
1’30’’
1’30’’
1’30’’
2хв.
2хв. |
У кінці вправи - перешикування з колони по одному в колону по два.
Ті, що займаються (кожен з м'ячем) розташовуються двома шеренгами на протилежних сторонах залу.
Темп - швидкий.
Правою ногою - повороти проти годинникової стрілки, лівою ногою за годинниковою стрілкою.
Темп - максимально швидкий.
Максимальна частота рухів.
Перші (другі, треті і т.д.) номери кожної шеренги складають пару для спільної роботи.
|
Основна частина (25хв.)
|
Воротарі: кидки і ловля м'яча в парі на місці і в стрибку.
2. Жонглювання м'ячем.
3. Передача м'яча в парах в один дотик внутрішньою стороною стопи. Воротарі: кидки і ловля м'яча після відскоку від підлоги.
завданням. |
2хв.
1хв.
2хв.
4хв.
1хв. 4хв.
1хв.
10хв. |
На місці та в рухові.
Гравець А (А1): обведення стійок - передача низом внутрішньою стороною стопи воротарю. І так далі - за участю інших гравців в колонах. Зеленою пастою на схемі вказані переміщення учнів, що займаються, після виконання заданих дій.
На місці. Гравець А (А1): передача м’яча по флангу гравцю В (В1): рух на місце гравця В (В1). Гравець В (В1): прийом з відходом до цен-тру – фінт – удар по воро-там внутрішньою стороною стопи. І так далі - за участю інших гравців в колонах. Зеленою пастою на схемі вказані переміщення учнів, що займаються після виконання заданих дій.
Всі передачі і удари по м'ячу виконуються в грі внутрішньою стороною стопи. |
Заключна частина (5хв.) |
1. Жонглювання м’ячем. 2. Шикування. 3. Підбиття підсумків уроку. 4. Домашнє завдання: жонглювання. м’ячем. |
3хв. 2хв. |
На місці.
|