Батьківські збори 5-6 клас. Навчання без стресу

Про матеріал
Презентація батьківських зборів 5-6 класи. Тема "Навчання без стресу". Є поради батькам, опис формату навчання, роботи з електронним щоденнником, приклади, як змотивувати дитину.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Батьківські збори. Навчання без стресу в умовах війни

Номер слайду 2

Офлайн – навчання (очне) – це навчання у звичайному класі. Онлайн-навчання – це метод дистанційного навчання за допомогою інтернету та комп'ютера. Навчання

Номер слайду 3

Дистанційне навчання Синхронний режим - це такий вид взаємодії вчителя та учнів ( пояснення, спілкування, передача інформації в електронному середовищі). Асинхронний режим - це вже більш самостійна форма навчання, яка є під контролем вчителя.

Номер слайду 4

Асинхронний режим. Перевагою асинхронного режиму є зручність графіку роботи, можливість зручного розпорядку дня та роботи у власному темпі. Діти отримують завдання, яке виконують за вказівками самостійно. Виконану роботу надсилають вчителю на перевірку.

Номер слайду 5

Синхронний режим. Цей режим є більш наближеним до занять в реальному часі. Адже вчитель може безпосередньо опитати учня, задати додаткові питання. Учні можуть задати питання по незрозумілим для них темах.

Номер слайду 6

Приєднуватися до уроку за 5 - 10 хв до його початку за посиланням від вчителя. Знайдіть місце, де дитині буде тихо і спокійно. Приєднавшись, обов’язково вмикаємо камеру і вимикаємо мікрофон. Про відсутність дитини на уроці повідомляйте вчителю заздалегідь. Дотримуйтеся правил5. Виконані завдання надсилаємо вчителю вчасно.

Номер слайду 7

Алгоритм дій під час повітряної тривоги. Припиняється урок. Діти переходять в укриття. Після відміни повітряної тривоги, діти повертаються до дистанційного навчання.

Номер слайду 8

Виконані завдання надсилаємо на перевірку вчителю (вчасно). Відкривши застосунок учні бачать перелік навчальнихпредметів.

Номер слайду 9

Домашнє завдання потрібне для того, щоб учні закріпили нові знання, потренувалися у виконанні простих і складних завдань, перевірили себе. Воно необхідне, тому що розвиває навички самостійної роботи. Домашнє завдання. Для чого?

Номер слайду 10

Домашнє завдання Важливою умовою успiшного виконання домашнiх завдань є визначений сталий час для цiєї роботи: дитина швидше входить в роботу, легше засвоює навчальний матерiал. Тому доцiльно починати виконувати їх в один i той самий час. Чому?

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Методи мотивації до навчання (за практичним психологом Тетяною Бондар)1. Позитивні підкріплення.2. Страх покарання – поганий мотиватор.3. Ріст рівнів – як у грі.4. Разом, але не замість.5. Якщо причиною демотивації є втома чи емоційний стан, то спершу емоційно налаштовуємо на позитив і даємо відпочити.

Номер слайду 13

Можна прописати ( скласти разом) правила спілкування з електронними пристроями. Контролювати контент , до якого звертається дитина в мережі. Регулярно запитувати дитину про те, з ким вона спілкується, які сайти відвідує, що переглядає і в які ігри грає. Розпорядок дня з активностями. Створіть умови для живого спілкування. Секрети розумного спілкування дітей та гаджетів ( за Анною Гресь)

Номер слайду 14

Пам’ятка для батьків «Як допомогти дитині добре вчитися?»1. Поговоріть із дитиною про її ставлення до навчання: чому вона вчиться (не вчиться), чого боїться найбільше (розчарувати батьків, зробити помилку, не отримати бажаного результату).2. Розвивайте її пізнавальні інтереси, її потреби.3. Відзначайте її досягнення, акцентуючи увагу на уміннях.4. Розкажіть їй, як багато вона може пізнати і як цікаво буде з кожним роком набувати все нових і нових знань.5. Учіть дитину планувати свою діяльність. 6. Заохочуйте будь-які її починання, навіть якщо результат не буде миттєвим.

Номер слайду 15

Найголовніше, бути уважними і терплячими по відношенню до дитини. Уміти підтримати, допомогти, але не виконувати завдань замість дитини, бути в міру вимогливим, частіше заохочувати і хвалити.

Номер слайду 16

Як самостійно відстежувати успішність дитини в електронному щоденнику?

Номер слайду 17

Приклад особистісної мотивації учня до навчання. Школяр, глянувши у електронному щоденнику свої середньостатистичні оцінки з предметів, зробив таку невеличку виписку. В одній колонці та оцінка , яка є , а в другій та, яка може бути , якщо він сильно постарається вчитися. Цей аркуш він тримає на видному місці на робочому столі і постійно дивиться на нього, коли робить домашнє завдання.

pptx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
1376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку