Приєднуватися до уроку за 5 - 10 хв до його початку за посиланням від вчителя. Знайдіть місце, де дитині буде тихо і спокійно. Приєднавшись, обов’язково вмикаємо камеру і вимикаємо мікрофон. Про відсутність дитини на уроці повідомляйте вчителю заздалегідь. Дотримуйтеся правил5. Виконані завдання надсилаємо вчителю вчасно.
Методи мотивації до навчання (за практичним психологом Тетяною Бондар)1. Позитивні підкріплення.2. Страх покарання – поганий мотиватор.3. Ріст рівнів – як у грі.4. Разом, але не замість.5. Якщо причиною демотивації є втома чи емоційний стан, то спершу емоційно налаштовуємо на позитив і даємо відпочити.
Можна прописати ( скласти разом) правила спілкування з електронними пристроями. Контролювати контент , до якого звертається дитина в мережі. Регулярно запитувати дитину про те, з ким вона спілкується, які сайти відвідує, що переглядає і в які ігри грає. Розпорядок дня з активностями. Створіть умови для живого спілкування. Секрети розумного спілкування дітей та гаджетів ( за Анною Гресь)
Пам’ятка для батьків «Як допомогти дитині добре вчитися?»1. Поговоріть із дитиною про її ставлення до навчання: чому вона вчиться (не вчиться), чого боїться найбільше (розчарувати батьків, зробити помилку, не отримати бажаного результату).2. Розвивайте її пізнавальні інтереси, її потреби.3. Відзначайте її досягнення, акцентуючи увагу на уміннях.4. Розкажіть їй, як багато вона може пізнати і як цікаво буде з кожним роком набувати все нових і нових знань.5. Учіть дитину планувати свою діяльність. 6. Заохочуйте будь-які її починання, навіть якщо результат не буде миттєвим.
Приклад особистісної мотивації учня до навчання. Школяр, глянувши у електронному щоденнику свої середньостатистичні оцінки з предметів, зробив таку невеличку виписку. В одній колонці та оцінка , яка є , а в другій та, яка може бути , якщо він сильно постарається вчитися. Цей аркуш він тримає на видному місці на робочому столі і постійно дивиться на нього, коли робить домашнє завдання.