Батьківські збори майбутніх першокласників

Про матеріал
Батьківські збори майбутніх першокласників. Готовність дитини до школи. Організація роботи в НУШ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Дмитренко Світлана Юхимівна вища вчитель педагогіка і методика початкового викладання вища 26 рік Студениківський ОЗЗСО І-ІІІ ступенів ОСВІТА: ПОСАДА: СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ДИПЛОМОМ: КАТЕГОРІЯ: ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ: МІСЦЕ РОБОТИ:

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

?rrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 6

Звичайно, батьки переймаються головним питанням:- Чи готова дитина до навчання у школі?-Як буде вчитися? -Чи буде встигати?- Що повинна знати і вміти , йдучи в перший клас?- Які стосунки складуться з вчителем та однокласниками?

Номер слайду 7

«Бути готовим до школи – не значить уміти читати, писати та рахувати. Бути готовим до школи –  значить бути готовим усьому цьому научитися».   Венгер Леонід Абрамович

Номер слайду 8

Одягнути дитину в гарну шкільну форму і дати в руки модний ранець з різнокольоровими зошитами тепер вже недостатньо -   для успішного початку шкільного життя будь-якій дитині необхідна …

Номер слайду 9

Готовність дитини до навчання у школіФізична готовність. Психологічнаготовністьемоційнасоціальна. Мотиваційна готовністьІнтелектуальна готовність

Номер слайду 10

Мотиваційна готовність?

Номер слайду 11

МОТИВАЦІЙНА ГОТОВНІСТЬПРАГНЕННЯ ДО НАВЧАННЯВОЛОДІННЯЕЛЕМЕНТАМИНАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІВИСОКИЙ РІВЕНЬПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Номер слайду 12

СВІДЧЕННЯ МОТИВОЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІНАЯВНІСТЬБАЖАННЯ ІТИ ДО ШКОЛИСФОРМОВАНІСТЬПОЗИЦІЇБУТИШКОЛЯРЕМ

Номер слайду 13

Станьте прикладом для наслідування5

Номер слайду 14

Фізична готовність. Загальне здоров’я дитини. Розвиток дрібної моторики

Номер слайду 15

Вправи для розвиткутонкої моторики пальців рук

Номер слайду 16

Щоб отримати найбільший ефект від вправ, займайтеся з дитиною регулярно. Досить буде і двох занять по 30 хвилин в тиждень, щоб малюк не перевтомлювався. Майте на увазі, що завдання повинні приносити йому радість. Пам’ятайте

Номер слайду 17

Випрямити кисть, щільно зімкнути пальці і повільно стискати їх у кулак. По черзі виконувати кожною рукою.  Вправи для рук

Номер слайду 18

Стиснути пальці в кулак і обертати кисть у різних напрямках. Спочатку по черзі кожною рукою. Потім - двома руками одночасно.  

Номер слайду 19

Руку щільно покласти на стіл долонею вниз і по черзі згинати пальці: середній, вказівний, великий, мізинець, безіменний. Виконувати по черзі кожною рукою. 

Номер слайду 20

 Пальці розімкнути якомога ширше, потім стиснути і так продовжувати далі. Виконувати по черзі кожною рукою, потім відразу обома.

Номер слайду 21

Покласти руки долонями вгору. Дитина згинає (піднімає) по одному пальцю спочатку на одній руці, потім на іншій. Повторюйте цю вправу у зворотньому порядку.

Номер слайду 22

Покладіть на стіл 10 - 15 олівців або паличок. Дитина однією рукою повинна зібрати всі олівці (палички). При цьому не можна допомагати іншою рукою. Також необхідно брати олівці по одному. Замість олівців запропонуйте дитині зібрати ґудзики, горошинки та інші дрібні деталі.

Номер слайду 23

Дайте дитині дві невеликих кульки або два горіха і запропонуйте покатати їх між долонями (пальці прямі) в одну та іншу сторону. А тепер нехай дитина спробує їх перекочувати пальцями однієї руки, обертаючи то в один, то в інший бік.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Слід виконуватитакі вправи: Купіть зошит для письма ( підготовчі вправи);• вирізувати ножицями по контуру зображення різної міри складності;• нанизувати намистинки на довгу нитку (особливо це подобається дівчаткам);• складати красиві візерунки з дрібних предметів;• викладати з сірників якісь фігури або предмети (букви, цифри, будиночок, тварин, чоловічка та ін.);• розминати пальцями пластилін, глину;• катати по черзі кожним пальцем камінчики, дрібні намистинки, кульки;

Номер слайду 26

• нанизувати великі ґудзики, кульки, намистинки на нитку; • зав'язувати вузли на товстому мотузку, на шнурі; • застібати ґудзики, гачки, блискавки, замки, закручувати кришки, заводити ключиками механічні іграшки; • закручувати шурупи, гайки; • грати з конструктором, мозаїкою, кубиками; • складати матрьошки; • малювати в повітрі; • грати з піском, водою; • м'яти руками поролонові кульки, губку; • малювати, розфарбовувати, штрихувати; • малювати різними матеріалами (ручкою, олівцем, крейдою, кольоровою крейдою, аквареллю, гуашшю і т. д.); • грати з м'ячем.

Номер слайду 27

Інтелектуальна готовністьммммисленнямувагапам’ятьуявамсприйманняпов'язана із відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини, тобто тих процесів, завдяки яким дитина пізнає навколишній світ: мовлення

Номер слайду 28

СВІДЧЕННЯ РОЗУМОВОЇ ГОТОВНОСТІВМІННЯ СПІЛКУВАТТИСЯЗ ОДНОЛІТКАМИАДЕКВАТНАОЦІНКАСВОЇХ ДІЙРОЗУМІННЯПОЗИЦІЇВЧИТЕЛЯГОТОВНІСТЬСПІЛКУВАТИСЯ ЗДОРОСЛИМИУЗГОДЖЕННЯСВОЇХ ДІЙЗ ДІЯМИ КЛАСУ

Номер слайду 29

Психологічна готовністьемоційнасоціальнавключає достатній розвиток волі, послаблення імпульсивних реакцій, вміння керувати своїми емоціями -адекватне сприйняття навколишньої дійсності й самого себе;-здатність до самоорганізації;-здатність до праці й навчання,до організації дозвілля та відпочинку.

Номер слайду 30

ЩО ТРЕБА ЗНАТИ І ВМІТИ ДИТИНІ, ЩО ЙДЕ ДО ШКОЛИ.1. Своє ім'я, по батькові та прізвище. 2. Свій вік (бажано дату народження). 3. Свою домашню адресу. 4. Своє місто, його головні визначні пам'ятки. 5. Країну, в якій живе. 6. Прізвище, ім'я, по батькові батьків, їх професію. 7. Пори року (послідовність, місяці, основні прикмети кожної пори року, загадки і вірші про пори року). 8. Домашніх тварин та їх дитинчат. 9. Диких тварин ,їх повадки, дитинчат. 10. Транспорт наземний, водний, повітряний.

Номер слайду 31

11. Розрізнювати одяг, взуття та головні убори; зимуючих і перелітних птахів; овочі, фрукти і ягоди. 12. Знати і вміти розповідати народні казки. 13. Розрізняти і правильно називати площинні геометричні фігури: коло, квадрат, прямокутник, трикутник, овал. 14. Свободно орієнтуватися в просторі і на аркуші паперу (права-ліва сторона, верх-низ і т.д.) 15. Вміти повно і послідовно переказати прослухану або прочитану розповідь, скласти, придумати розповідь по картинці. 16. Запамятати і назвати 6-10 картинок, слів. 17. Розрізняти приголосні і голосні звуки. 18. Розділяти слова на склади за кількістю голосних звуків.

Номер слайду 32

19. Гарно володіти ножицями (різати смужки, квадрати, кола, прямокутники, трикутники, овали, вирізати по контуру предмет.) 20. Володіти олівцем: без лінійки проводити вертикальні і горизонтальні лінії, малювати геометричні фігури, тварин, людей, різні предмети з опорою на геометричні форми, акуратно зафарбовувати, штрихувати олівцем, не виходячи за контури предметів. 21. Вільно рахувати до 10 і назад, виконувати лічильні операції в межах 10. 22. Вміти уважно, не відволікаючись, слухати (30 - 35 хвилин). 23. Берегти струнку, гарну поставу, особливо в положенні сидячи.

Номер слайду 33

Узагальнений “портрет” першокласника, не готового до школинадмірна грайливість;недостатня самостійність;імпульсивність, безконтрольність поведінки, гіперактивність;невміння спілкуватися з однолітками;труднощі контактів із незнайомими дорослими (стійке небажання контактувати) чи, навпаки, нерозуміння свого статусу;недостатній розвиток довільної пам'яті;невміння зосередитися на завданні, труднощі сприйняття словесної чи іншої інструкції;низький рівень знань про навколишній світ, невміння зробити узагальнення, класифікувати, виділити подібність, розбіжність;поганий розвиток тонко координованих рухів руки, зорово-моторної координації (невміння виконувати різні графічні завдання, маніпулювати дрібними предметами);затримка мовного розвитку і бідний словниковий запас, і невміння виразити свої думки

Номер слайду 34

Спілкування з дитиною батьків. Не потрібно залякувати дитину школою.     Чи часто ви говорите: "Це я з тобою няньчусь, а в школі з тобою ніхто так носитися не буде"? Або: "Знову відволікаєшся. Ось у школі поставлять тобі два з поведінки, а з двієчниками ніхто не дружить".   Уникайте таких фраз і створюйте у дитини позитивний образ школи.

Номер слайду 35

Прості рекомендації Не буде зайвим перед школою звернутися до фахівців, якщо у вашої дитини є хронічне захворювання.        Якщо захворювання немає, то можна у педіатра отримати рекомендації з оздоровлення дитини, а також пройти курс вітамінотерапії, курс по зміцненню імунної системи, щоб стресова навантаження, пов'язане з першим класом, була менша.        Привчайте дитину до режиму дня.        Почніть з організації себе, щоб дитина не страждала через Вас.

Номер слайду 36

Зверніть увагу! Батьки більшу увагу повинні приділяти загальному розвитку дитини - розвитку мови, логіки, дрібної моторики руки Якщо дитина вже все знає і вміє - вона почне нудьгувати на уроці, втратить інтерес до школи як такої.

Номер слайду 37

Дорослі повинні пам'ятати. Засобами виховання навичок суспільної поведінки є:       -Приклад дорослих       -Справедлива оцінка вчинків дитини       -Постійні нагадування про загальноприйняті правила поведінки

Номер слайду 38

Правильне ставлення до дорослих. Уважно і не перебиваючи слухати і чути дорослого, причому чути з першого разу - Не втручатися в розмову старших - Бути ввічливим, попереджувальним - Не бути настирливим (багато дітей не слухають пояснення, завдання, а кричать, що вони це знають) Якщо дитина не вміє рахуватися з іншими людьми, йому буде складніше встановити дружні стосунки з дітьми, увійти в шкільний колектив.

Номер слайду 39

Таким чином, дотримання режиму, психологічний настрій дитини, турбота про її здоров‘є і батьківська любов дуже допоможуть вашій дитині, коли вона піде вчитися в перший клас.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Король Алла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
4141
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку