Батьківські збори на тему «Взаємодія школи і сім’ї у вихованні особистості»
Номер слайду 2
«Діти повинні виховуватися не для сьогодні, а для майбутнього, можливо, кращого стану роду людського».(Е. Кант)«Наші діти — це наша старість, погане виховання — це наше майбутнє горе, це наша провина перед іншими людьми».(А. С. Макаренко).«Дитина — дзеркало сім'ї: як у краплі води відбивається сонце — так у дітях відбивається моральна чистота матері й батька. Завдання школи та батьків — дати кожній дитині щастя». (В. О. Сухомлинський).
Номер слайду 3
Мета: - Сформувати разом з батьками принципи взаємодії дорослих і дітей; - познайомити з досягненнями учнів за ІІ семестр та за рік 2022-2023 навчального року.
Номер слайду 4
Порядок денний. Аналіз показників успішності учнів за ІІ семестр та рік 2022-2023 навчального року (табелі). Виховні заходи (протягом року). Стан відвідування уроків (онлайн) та завчасне попередження батьками учителя в разі відсутності учня (учениці) на уроці. ТБ під час літніх канікул. Література на літо.І зміна. Забезпечення підручниками. Нові предмети (вчителі). Контурні карти, атласи (іст. України, всесв.іст., географія)Проба Руф’є. ІД-картки (ксерокопію надати до школи)13. Рубрика: «Думки вголос»
Номер слайду 5
1. За підсумками навчання: В.р.- 3 учнів; Д.р.-4 учнів; С.р. 14 учнів; П.р-7учнів- Табель навчальних досягнень.2. Виховні заходи: Привітання (відео) до Дня вчителя (вер.). «Ми нащадки козаків» (14.10). «Всесвітній день дитини» (листоп.). «Свійські тварини-наші друзі» (груд.) «Всесвітній день обіймів» (січень); «День дикої природи»(бер.); «День водних ресурсів»(бер.); «День довкілля»(квіт.)Військово-патріотична гра «Джура» (ІІмісце)
Номер слайду 6
На сьогодні сім’я відіграє визначальну роль не лише у формуванні особистості дитини, а й суспільства в цілому. Сім’я разом зі школою створює той найважливіший комплекс факторів і умов виховного середовища, який визначає ефективність всього освітнього процесу. У Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» підкреслюється: «В основу національного виховання мають бути покладені принципи єдності сім’ї і школи, наступності і єдності поколінь. Школа має продовжувати родинно-сімейне виховання, працювати в тісному контакті з батьками, налагоджувати взаємозв’язок між школою і родиною, бо це – основа, передумова підвищення активності навчання та виховання». Значення родинного виховання особливо зростає під час дистанційного навчання. Під час навчання є випадки:порушення дисципліни (запізнення на уроки на 5-10хв. і більше)невчасне виконання завданьбатьки не завжди завчасно повідомляють про відсутність учня (учениці) на уроці
Номер слайду 7
В. О. Сухомлинський стверджував: «У сім’ї шліфуються найтонші грані людини-громадянина, людини-трудівника, людини-культурної особистості. Із сім’ї починається суспільне виховання. У сім’ї, образно кажучи, закладається коріння, з якого виростають потім і гілки, і квіти, і плоди. Сім’я – це джерело, водами, якого живиться повноводна річка нашої держави. На моральному здоров’ї сім’ї будується педагогічна мудрість школи»
Номер слайду 8
4. Під час літніх канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки. Діти прослухали комплексний інструктаж, який включає питання: - правила пожежної безпеки - поведінка на водних об’єктах і під час повені - поведінка з вибухонебезпечними предметами - експлуатація побутових газо- та електроприладів - безпека дорожнього руху - під час пожежі - безпека в користуванні предметами побутової хімії - безпека під час грози, шквалу - попередження отруєнь продуктами харчування. БАТЬКАМ: провести роз’яснювальну роботу щодо невиробничого травматизму серед дітей (у випадку травматизму повідомити класного керівника); контролю батьків за поведінкою дітей під час літніх канікул; проведення безпечного відпочинку на водних об’єктах
Номер слайду 9
5. Література на літо: - українська література - зарубіжна література Велика кількість об’ємних творів. Прочитування творів на канікулах збільшує можливість якісної підготовки по всім предметам під час навчального процесу.6. Навчання учнів 9-х класів здійснюється у І зміну. Уроки починаються о 8.00. Протягом літа необхідно відкорегувати режим дня (змінити часові рамки активності дітей)7. Забезпечення підручниками. Учні отримали підручники. Комплекти не повні, але до вересня ситуація дещо зміниться (за рахунок доздачі учнями попередньго випуску).8. Новий предмет: ОСНОВИ ПРАВОЗНАВСТВА. 9. Придбання протягом літа атласів та контурних карт з географії, історії України, всесвітньої історії (для виконання практичних робіт, що є обов’язковими)
Номер слайду 10
10. Проба Руф’є. Медична сестра працює з 9.00 до 13.00.11. ІД-картки. Протягом літа отримати та надати ксерокопію до школи (14років). Для оформлення свідоцтва про закінчення 9-го класу.12. Рубрика «Думки вголос» (запитання, відповіді, пропозиції).
Номер слайду 11
(додатково)Міністерство освіти анонсувало деякі нововведення, які чекають на майбутніх випускників з 9-го класу. Учні, які вступатимуть у тенікуми, училища після 9 класу, повинні будуть оформити собі ID-картку. Відповідно до нового закону, тепер неповнолітні мають подати з пакетом документів для вступу (ПТУ) не лише свідоцтво про народження, а й ID-картку, яку потрібно оформляти з 14 років. Тому батькам необхідно заздалегідь замовити оформлення документа дітям.
Номер слайду 12
Шановні батьки!Зв'язок родини та школи — питання відкрите і дуже болюче. Ми звикли інформувати батьків, в найкращому випадку намагаємося вчити їх виховувати власних дітей, зберігаючи за собою роль фахівця з цього питання. Людство не вигадало нічого живішого та більш конструктивного, ніж діалог. Саме діалог допомагає бути фахівцем з людинознавства, знаходити спільну мову з кожною родиною, згуртовувати батьків, разом з ними створювати гуманне середовище для виховання дітей та... Вчитися, виховуватися, зростати самому. Не забувайте про те, що перш за все на Вас лежить відповідальність за виховання і навчання Ваших дітей!Конвенція про права дитини, ст.18..
Номер слайду 13
У нас у всіх є можливість вибору. Але саме від Вас залежить, якою виросте Ваша дитина. Школа – щось корегує, але ми ліпимо з того, що вже замішано. Реальні вчинки – ось що формує поведінку дитини, а не слова та повчання.