Батьківські збори-тренінг «Урок сталого розвитку для батьків»

Про матеріал
Розробка батьківських зборів має на меті створення умов для ознайомлення батьків з ідеями сталого розвитку; показати важливість співпраці батьків та дітей; сприяти розумінню батьками того, що дорослі та їх дії є прикладом для наслідування дітей; усвідомленню батьками причетності кожного до проблем навколишнього середовища і необхідності діяти через зміну власної поведінки; розкрити значення виховного впливу батьків в системі сталого розвитку.
Перегляд файлу

Реалізація  ідей сталого розвитку у роботу з батьками

Батьківські збори-тренінг

«Урок сталого розвитку для батьків»

 

Мета. Створити умови для ознайомлення батьків з ідеями сталого розвитку; показати важливість співпраці батьків та дітей. Сприяти розумінню батьками того, що дорослі та їх дії є прикладом для наслідування дітей; усвідомленню батьками причетності кожного до проблем навколишнього середовища і необхідності діяти через зміну власної поведінки; розкрити значення виховного впливу батьків в системі сталого розвитку.

Обладнання. Аркуші А4, маркери, стікери, ватмани, ножиці, клей-олівець, журнали, мультимедійне обладнання.

Хід тренінгу

І. Вступна частина

1. Вступне слово вчителя

2. Знайомство. Вправа «Павутинка»

3. Складання правил роботи в групах

ІІ. Основна частина                                                                                                                                                      

  1. Перегляд  презентації «Освіта для сталого розвитку: мета та основні завдання»  https://www.youtube.com/watch?v=LQeqasc_qH4

2.     Вправа «Паперовий літак»

– Виготовте паперовий літачок. Напишіть на одному крилі слово «школа», на другому – «батьки», на корпусі літака – «сталий розвиток». Тепер відірвіть одне з крил, але за умови, що літак полетить.

Зробимо висновки – щоб сформувати у дітей цінності, ставлення до себе та довкілля, стиль життя, активну життєву позицію – тобто все, що необхідне для забезпечення сталого розвитку, ми, дорослі, повинні співпрацювати у тісній взаємодії та рухатися лише в одному напрямку.

3.Оголошення теми заняття-зборів

4. Вправа «Асоціативний кущ»

Учасники записують свої асоціації до словосполучення «Наше довкілля».

Похожее изображение– Давайте виберемо складові, в яких  можуть  діяти батьки у напрямку сталого розвитку.

   5. Вправа «Чим я можу допомогти?»

Батькам необхідно визначити форми участі дорослого в житті дитини у напрямку сталого розвитку. (Кожна форма допомагає дитині формувати основні життєві цінності).

6. Складання у групах плану спільних заходів «До доброї справи долучаємось разом»

https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-1/c31.82.389.389a/16602_588571914522270_572876693_n.png?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=32aa4bc3eb140a974faa02c91669a338&oe=5CB565AB

7. Вправа «Вибери правильний шлях, не нашкодь довкіллю»

І група. Ваше місто знаходиться біля великої річки. Вам вигідно побудувати гідроелектростанцію, яка буде приносити вам великий дохід. Ваше місто споживає багато води і скидає стічні води. Що станеться з рибою? Ваш дії? Що зробите в першу чергу?

ІІ група. Ваше місто знаходиться в кліматичній зоні, де багато сонця. Вам вигідно будувати у себе сонячні електростанції, проте вони дуже дорогі. Дешевше побудувати звичайну ТЕС, але доходу від неї буде менше, а шкоди більше. Вибирайте, який шлях розвитку вам підійде найбільше.

ІІІ група. Ваше місто знаходиться на березі моря, де постійно дме вітер, багато сонця. Ці природні ресурси варто використати. Є проблема зі стічними водами. Яку електростанцію побудуєте?

Як міркують діти та дорослі

– Завдання цієї ж вправи виконали наші діти під час уроку енергозбереження. Давайте порівняємо дорослі та дитячі роздуми (Перегляд фрагменту відео уроку).

     8. Вправа «Склади пораду»

Групам пропонуються фото з проблемними ситуаціями, на яких дії чи поведінка дітей, які шкодять довкіллю. Представники груп мають озвучити пораду батькам цих дітей.

Фото1. Дитина включила в кімнаті усі електричні  прибори.

Фото 2. Хлопчик набрав цілу ванну води й пускає кораблики.

Фото 3. Діти на прогулянці зібрали букет конвалій.

Фото 4. Родина, відпочивши у парку, викидає порожні пляшки та обгортки під деревами.

9. Вправа «Створюємо разом» ( батьки створюють комікси, плакати або колажі щодо сталого розвитку, які будуть розміщені у класній кімнаті)

10. Перегляд відео соціальної реклами «Корисні поради», яку склали діти класу.

ІІІ. Заключна частина

1.     Рефлексія. Вправа «Незакінчене речення»

– Сьогодні я дізнався …

– Цікавим для мене було…

– Тепер я знаю…

2.     Підсумок зборів-тренінгу

– Бажано…

 Обов’язково…

 Ніколи…

docx
Додано
26 січня 2019
Переглядів
3797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку