2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Урок з батьками на тему «Наскільки добре я знаю свою дитину»

Про матеріал

Цей урок допоможе нашим батькам краще пізнати свою дитину, виокремити щось для себе та зрозуміти, що батьківство - це не легко, але це приємно. В розробці також є анкетування, яке допоможе і вчителю краще дізнатись про стан виховання своїх учнів, та, можливо, чимось посприяти.

Перегляд файлу

Батьківських збори

Тема: «На скільки добре я знаю свою дитину»

Мета: залучити батьків до шкільного життя своїх дітей; залучити до активного шкільного життя своїх дітей ; залучити до виконання домашніх та інших завдань для детей.

Обладнання: анкети, листочки з відповідями дітей

Батьківські збори проводяться разом з дітьми.

                                                                    Хід роботи

І. Організаційна частина

-Шановні батьки, займіть будь ласка свої місця поряд з вашими дітьми. Налаштуйте самі себе на роботу та ваших дітей. Уявіть, що ви разом зі своєю сім*єю поїхали на відпочинок, ваші діти граються, займаються улюбленим заняттям.

-А тепер кожен назвіть куди б хотіла поїхати ваша дитина, та яким саме заняттям вона б займалась.

(коли батьки відповідають, діти на листочках пишуть «так» чи «ні», тобто відгадали батьки чи ні)

ІІ.Основна частина

АНКЕТУВАННЯ( проводиться максимально правдиво та анонімно, відповідь може бути лише одна)

  1. Чи кожен день ви цікавитесь в своєї дитини, як в неї пройшов день в школі?

А)так, кожного дня     (3 бали)
Б) інколи                       (2 бали)
В)дуже рідко              (1 бал)

2.З ким Ваша дитина найбільше любить залишатися вдома?

А) з всіма дитина залюбки проводить час (3 бали)
Б) дитина любить лише з татом/мамою/бабусями та дідусями(2 бали)
В)дитина не охоче залишається з кимось вище перерахованих(1 бал)

3.Чи завжди ваша дитина хоче, щоб ви їй допомагали з домашнім завдання?

А)дитина може виконувати сама, але просить перевірити/ дитина просить про допомогу( 3 бали)
Б)дитина інколи може попросити допомогу/попросити про перевірку(2 бали)
В) дитина рідко звертається за допомогою(1 бал)

4.Як ви вважаєте, чи є ви авторитетом для своєї дитини?

А)так(3 бали)
Б)можливо, не впевнена/впевнений(2 бали)
В) ні/не знаю(1 бал)

5.Чи завжди ваша дитина реагує на ваші зауваження?

А) так, завжди( 3 бали)
Б)інколи(2 бали)
В) рідко(1 бал)

6. Чи є у вашої дитини домашні обов*язки?

А) так, вона/він їх завжди виконує (4 бали)
Б) так, але виконує не завжди( 3 бали)
В) про домашні обов*язки ще не замислювались, але дитина може допомогти, якщо попросити (2 бали)
Г) обов*язків немає( 0 балів)

7.Чи бувають у вашої дитини прояви агресії?

А) бувають, але одразу приймаємо міри( 3 бали)
Б) не бувають( 3 бали)
В) прояви бувають, але з ними важно впоратись( 1 бал)

Від 17 до 21 балу- ваша виховна робота – не дарма, ці «солодкі» плоди ви вже можете спостерігати і зараз. Так тримати!

Від 10 до 17 балів-будьте трішки уважнішими до своєї дитини, і ви виховаєте справжню людяну особистість.

Від 1 до 10 балів- у вас не легкий шлях, але любов, турбота та уважність до своєї дитини може посприяти величезним змінам .

«Дерево мрій»

-Зараз ми з вами подивимось чи всі ви знаєте, про що мріють ваші діти. У кожного з вас є маленькі папірці. На ньому потрібно написати мрію вашої дитини.

- Зі зворотнього боку  у нас також є дерево, але на ньому ви напишите, чому ваша дитина любить школу.

ІІІ. Заключна частина

-Я сподіваюсь, що кожен з вас взяв який життєво важливий урок, який допоможе у нелегкому шляху-вихованню своєї дитини.

 

docx
Додав(-ла)
Hladkova Elizaveta
Додано
19 січня 2019
Переглядів
2145
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку