Бесіда «Чи всі захоплення приносять користь?»

Про матеріал

Мета: вчити відрізняти здорові і шкідливі захоплення; показати різноманітність смаків і захоплень здобувачів освіти; розвивати та стимулювати бажання всебічно розвиватися та цікаво проводити вільний час, виховувати здоровий спосіб життя.

Перегляд файлу

Тема: «Чи всі захоплення приносять користь?»

Мета: вчити відрізняти здорові і шкідливі захоплення; показати різноманітність смаків і захоплень здобувачів освіти; розвивати та стимулювати бажання всебічно розвиватися та цікаво проводити вільний час, виховувати здоровий спосіб життя.

Обладнання: малюнки, кольорові олівці, мікрофон.

Хід заняття

І.Організація дітей.

1.Привітання.

2.Вступне слово вчителя.

Як відомо, не існує двох однакових людей. У кожного свої погляди на одне й те саме явище, подію, річ. Комусь подобається картина художника, він може тривалий час стояти, милуватися нею, інший зовсім байдужий до цієї картини. Захоплення – це те, чим людина любить займатися. Наприклад, ти захоплюєшся спортом, туризмом, а твій сусід днями грає в комп’ютерні ігри. У вас різні захоплення. Твої заслуговують на схвалення, а сусіда – ні. Смаки і захоплення людини можуть багато «розповісти» про неї.

ІІ.Основна частина.

1.Перегляд мультфільму «Користь від комп’ютера».

2.Бесіда після перегляду.

Переглянувши мультфільм, ви вже мабуть здогадалися про що ми будемо сьогодні говорити. Так? Так, вірно. Сьогодні ми будемо розмовляти про те чи всі ваші захоплення приносять користь.

3.Гра  «Мікрофон».

Учень – журналіст бере інтерв’ю в учнів класу, які відповідають на питання «Чи всі захоплення корисні для здоров’я».

 

4. Робота в парах.

Подумайте і скажіть, які з даних захоплень сприяють зміцненню здоров’я, а які шкодять. Чому?

Захоплення: спорт, прогулянки на свіжому повітрі, паління сигарет, рухливі ігри, фізична праця, вживання алкоголю, загартовування, гра в комп’ютер, перегляд телепередач.

Який можна зробити висновок?

Висновок. Здорові захоплення, переходячи у звички, зміцнюють організм людини, а шкідливі – руйнують його.

 

5. Групове заняття.

Діти об’єднуються у групи. Кожна пропонує захоплення, якими варто займатися, на думку членів групи. Обгрунтовують свій вибір.

ІІІ.Заключна частина.

1.Підведення підсумків.

Вправа «Інтерв’ю»

Розкажи про:

  • Свої захоплення;
  • Захоплення твого друга;
  • Захоплення твоїх однокласників.
  • Які захоплення сприяють зміцненню здоров’я, а які, навпаки, - шкодять йому?
  • Чим може зашкодити захоплення комп’ютером? Телефоном?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
14 січня 2019
Переглядів
1604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку