Бесіда: Професії моїх батьків.

Про матеріал
Мета: поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, розширити знання дітей про професії своїх батьків, розвивати зв’язне мовлення, виховувати сумлінне ставлення до праці.
Перегляд файлу

Тема: Професії моїх батьків.

Мета: поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, розширити знання дітей про професії своїх батьків, розвивати зв’язне мовлення, виховувати сумлінне ставлення до праці.

Обладнання: малюнки за темою, мультфільм, маски на голову, дидактична гла.

Хід заняття

І.Організація дітей.

1.Привітання.

2.Вступне слово.

Послухайте  казку  Грицька  Бойка «Про Андрійка-  неумійка».

Це  Андрійко-неумійко.

Ну й хлопчина! Ну  й  мастак!

В  школі,  вдома, скрізь,  у  всьому,

Завжди  в  нього  все  не  так.

Починає,  поспішає,  а  виходить  на  одне:

Наш  Андрійко-неумійко

Що  не  візьме---те  не  втне.

Він   проснувся,  потягнувся:

-Де  штани? Сорочка  де?—

І  ще  зранку біля  крана  невдоволено  гуде:

--Мило  впало, десь  пропало….---

Зняв  його  із  підошов.

Довго  милом  руки  милив,

Не  обмив---за  стіл  пішов.

Як  взувався, нагинався,  нив:

-Бабусю, поможи!!

Із  шнурками  горе  прямо:

--Ти  мені  їх  зав’ яжи….

Він  картинку  із  «Барвінка»  для  газети  вирізав.

--Ой,  загине  скатертина!—

Братик  плачучи  сказав.

Став  кімнати  підмітати,

Та  ще  дужче  насмітив.

Взявся,  діти,  посуд  мити---чашки  з  блюдечком  розбив.

Десь  поділись, загубились

Ґудзики  на  комірці:

Став  ладнати,  пришивати---

Зшив  з  сорочкою  штанці!

От  Андрійко-неумійко клеїть  змія-летунця.

Клеїть  змія  не  уміє,-  сам  прилип  він  до  стільця.

У  Андрійка-неумійка  молоток  є  і  гвіздки.

Він  до  діла  взявся  сміло:

Бац!..На  пальцях  синяки!!

Став  санчата  фарбувати,--

Фарбу  й  щіточку  приніс:

Сині  в  нього  руки  й  ноги,  навіть  вуха, навіть  ніс.

Взяв  лопату і  копати  він  круг  яблуньки  почав.

--Ой,  Андрійку-неумійку,  ти  ж  коріння  порубав!

Ось  Андрійко-неумійко  юшку з  риби  став  варить:

Вкинув  зілля,   рибку  з  сіллю,---

А  води ….. забув  налить.

3. Бесіда за прослуханим.

 - Діти, а вам сподобався цей хлопчик?

 - Чому?

 - А що треба зробити, щоб хлопчик став Умійкою?

 

ІІ.Основна частина.

1.Слово вчителя.

- Сьогодні ми з вами продовжимо розмовляти про професії.  А саме про професії наших батьків.

2.Розгадування загадок.

- Зараз я згадаю вам загадки, а ви їх відгадаєте:

У кожнім місті і селі - головний на столі. (Хліб)

Гарне на вроду, їсть масло і п’є воду.

Ходить з краю в край, ріже гарний коровай.   (Трактор)

По полю бродить, зерно молотить,

Жне, косить – хліба не просить. (Комбайн)

Я не їм вівса, ні сіна, дайте випити бензину –

Всіх коней я обжену, куди хочеш побіжу. (Автомашина)

Я літаю, язірки на крилах маю

І мотор у мене є,

Що життя мені дає. (Літак)

Засвітила, полетіла – хвіст вогнений залишила. (Ракета)

- Утворіть від слів відгадок слова, хто керує всім цим і скажіть до якого типу належать ці професії.

Хліб – хлібороб

Трактор – тракторист

Комбайн – комбайнер

Автомашина – водій, шофер

Літак – льотчик, пілот, командир корабля

Ракета – космонавт

 

3. Бесіда за темою.

Ви молодці, добре знаєте, які існують професії. Узагалі, всі професії світу можна поділити на 5 груп:
«людина — природа» (го­ловний предмет праці — рослини, тварини або мікроорганізми): екологи, агрономи, зоотехніки, ветеринари лікарі).

«людина — техніка» (головний предмет праці — технічні засоби): інженери, слюсарі, механіки, водії тощо.
«людина — людина» (головний предмет праці — люди, групи людей, суспільство): вчителі, соцпрацівники, психологи, продавці, консультанти
«людина — знакова система» (головний предмет праці — умовні знаки, цифри, , ноти): економісти, бухгалтери, фінансисти, статисти.
«людина -художній образ» (головний предмет праці – художні образи та методи їх побудови): артисти, журналісти, письменники, художники.

 

4. Перегляд мультфільму про професії.

 

5. Розповіді дітей про професії своїх батьків.

 

6. Дидактична гра. Лото «цікаві професії»

 

7. Гра «Хто Я?»

 

ІІІ.Заключна частина.

1.Підведення підсумків.

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Захарченко Людмила Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
10589
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку