22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Бесіда: Професії моїх батьків.

Про матеріал
Мета: поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, розширити знання дітей про професії своїх батьків, розвивати зв’язне мовлення, виховувати сумлінне ставлення до праці.
Перегляд файлу

Тема: Професії моїх батьків.

Мета: поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, розширити знання дітей про професії своїх батьків, розвивати зв’язне мовлення, виховувати сумлінне ставлення до праці.

Обладнання: малюнки за темою, мультфільм, маски на голову, дидактична гла.

Хід заняття

І.Організація дітей.

1.Привітання.

2.Вступне слово.

Послухайте  казку  Грицька  Бойка «Про Андрійка-  неумійка».

Це  Андрійко-неумійко.

Ну й хлопчина! Ну  й  мастак!

В  школі,  вдома, скрізь,  у  всьому,

Завжди  в  нього  все  не  так.

Починає,  поспішає,  а  виходить  на  одне:

Наш  Андрійко-неумійко

Що  не  візьме---те  не  втне.

Він   проснувся,  потягнувся:

-Де  штани? Сорочка  де?—

І  ще  зранку біля  крана  невдоволено  гуде:

--Мило  впало, десь  пропало….---

Зняв  його  із  підошов.

Довго  милом  руки  милив,

Не  обмив---за  стіл  пішов.

Як  взувався, нагинався,  нив:

-Бабусю, поможи!!

Із  шнурками  горе  прямо:

--Ти  мені  їх  зав’ яжи….

Він  картинку  із  «Барвінка»  для  газети  вирізав.

--Ой,  загине  скатертина!—

Братик  плачучи  сказав.

Став  кімнати  підмітати,

Та  ще  дужче  насмітив.

Взявся,  діти,  посуд  мити---чашки  з  блюдечком  розбив.

Десь  поділись, загубились

Ґудзики  на  комірці:

Став  ладнати,  пришивати---

Зшив  з  сорочкою  штанці!

От  Андрійко-неумійко клеїть  змія-летунця.

Клеїть  змія  не  уміє,-  сам  прилип  він  до  стільця.

У  Андрійка-неумійка  молоток  є  і  гвіздки.

Він  до  діла  взявся  сміло:

Бац!..На  пальцях  синяки!!

Став  санчата  фарбувати,--

Фарбу  й  щіточку  приніс:

Сині  в  нього  руки  й  ноги,  навіть  вуха, навіть  ніс.

Взяв  лопату і  копати  він  круг  яблуньки  почав.

--Ой,  Андрійку-неумійку,  ти  ж  коріння  порубав!

Ось  Андрійко-неумійко  юшку з  риби  став  варить:

Вкинув  зілля,   рибку  з  сіллю,---

А  води ….. забув  налить.

3. Бесіда за прослуханим.

 - Діти, а вам сподобався цей хлопчик?

 - Чому?

 - А що треба зробити, щоб хлопчик став Умійкою?

 

ІІ.Основна частина.

1.Слово вчителя.

- Сьогодні ми з вами продовжимо розмовляти про професії.  А саме про професії наших батьків.

2.Розгадування загадок.

- Зараз я згадаю вам загадки, а ви їх відгадаєте:

У кожнім місті і селі - головний на столі. (Хліб)

Гарне на вроду, їсть масло і п’є воду.

Ходить з краю в край, ріже гарний коровай.   (Трактор)

По полю бродить, зерно молотить,

Жне, косить – хліба не просить. (Комбайн)

Я не їм вівса, ні сіна, дайте випити бензину –

Всіх коней я обжену, куди хочеш побіжу. (Автомашина)

Я літаю, язірки на крилах маю

І мотор у мене є,

Що життя мені дає. (Літак)

Засвітила, полетіла – хвіст вогнений залишила. (Ракета)

- Утворіть від слів відгадок слова, хто керує всім цим і скажіть до якого типу належать ці професії.

Хліб – хлібороб

Трактор – тракторист

Комбайн – комбайнер

Автомашина – водій, шофер

Літак – льотчик, пілот, командир корабля

Ракета – космонавт

 

3. Бесіда за темою.

Ви молодці, добре знаєте, які існують професії. Узагалі, всі професії світу можна поділити на 5 груп:
«людина — природа» (го­ловний предмет праці — рослини, тварини або мікроорганізми): екологи, агрономи, зоотехніки, ветеринари лікарі).

«людина — техніка» (головний предмет праці — технічні засоби): інженери, слюсарі, механіки, водії тощо.
«людина — людина» (головний предмет праці — люди, групи людей, суспільство): вчителі, соцпрацівники, психологи, продавці, консультанти
«людина — знакова система» (головний предмет праці — умовні знаки, цифри, , ноти): економісти, бухгалтери, фінансисти, статисти.
«людина -художній образ» (головний предмет праці – художні образи та методи їх побудови): артисти, журналісти, письменники, художники.

 

4. Перегляд мультфільму про професії.

 

5. Розповіді дітей про професії своїх батьків.

 

6. Дидактична гра. Лото «цікаві професії»

 

7. Гра «Хто Я?»

 

ІІІ.Заключна частина.

1.Підведення підсумків.

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
26 лютого
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку