Бесіда з елементами тренінгу «Ми – одна команда»

Про матеріал
Бесіда з елементами тренінгу спрямована на згуртування колективу і побудову ефективної командної взаємодії.
Перегляд файлу

Бесіда з елементами тренінг на згуртування класного колективу:

 «Ми – одна команда»

Мета: згуртування колективу і побудова ефективного командної взаємодії.

Завдання:

  •                 формування і посилення загального командного духу, шляхом згуртування групи учнів;
  •                 розвиток відповідальності і вкладу кожного учасника в рішенні загальних задач;
  •                 отримання емоційного і фізичного задоволення від результатів тренінгу;
  •                 усвідомлення себе командою.

 

Хід заняття

 

1. Гра-привітання  «Один до одного» 5 хв.

Мета: вчити взаємодіяти дітей один з одним.

Інструкція:  «Зараз ви будете грати в одну дуже цікаву гру, під час якої все потрібно робити дуже - дуже швидко. Ви покажете мені, наскільки уважно ви мене слухаєте і наскільки швидко ви можете зробити те, що я буду вам говорити. Зараз у вас рівно 5 секунд, щоб вибрати собі партнера і швидко - швидко потиснути йому руку... А тепер я буду вам говорити, якими частинами тіла вам потрібно буде дуже швидко «привітатися» один з одним:

-права рука до правої руки!

-спина до спини!

 -п'ятка до п'ятки!

- права нога до правої ноги!

- коліно до коліна!

 -вухо-до вуха!

Обговорення:

- Чи сподобалася тобі гра?

- Чи легко тобі було діяти швидко?

- Можливо в когось були, якісь проблеми?

 

Соціальний педагог: Сьогодні на нашому занятті ми поговоримо про ваш клас, про взаємини один з одними, як створити у вашому класі дружню атмосферу.

 Під час заняття в нас з вами будуть діяти такі правила:

  1. Говорити по черзі.
  2. Слухати і чути кожного.
  3. Говорити від свого імені.
  4. Бути позитивним та активним.

2. Вправа «Асоціації» 3 хв.

Соціальний педагог: Що ви уявляєте, коли чуєте слово «Колектив»?

(Учні створюють асоціативний кущ до слова «колектив», підбирають).

C:\Documents and Settings\User\Мои документы\Downloads\1669111709366.jpg

(дружба, спільні захоплення, праця, повага, допомога, підтримка, друзі, спілкування, клас).

 Соціальний педагог: Для наступної вправи нам потрібно поділитися на групи. Зараз кожен з Вас витягне з мішечка прищіпку- колір прищіпки - відповідає певній команді.

3.  Вправа «Вавилонська вежа»

Мета: Навчитися взаємодіяти у команді та розвивати навички невербального спілкування.

Час:10 хвилин.

Хід вправи: Учні об’єднуються у три-чотири групи (залежно від кількості дітей у класі). Кожна група отримує ватман, фломастери та аркуші із заздалегідь прописаними завданнями.  Ці аркуші не можна показувати товаришами по команді!

 Завдання команди - намалювати спільними зусиллями вежу, але при цьому кожен учень має намалювати лише один власний елемент, зазначений у завданні. При цьому учасникам заборонено спілкуватися один з одним.

Обговорення:

-Чи було важко малювати деталі вежі не розмовляючи?

4. Вправа «Єдиний факт» 5 хв.

Соціальний педагог: Діти, зараз по колу кожен з Вас має назвати один факт про себе про який ніхто з присутніх не знає.

Наприклад: Я

Рефлексія: 5 хв.

Наше заняття підійшло до завершення, зараз кожен з Вас повинен взяти  по дві цукерки.

Перша цукерка - потрібно назвати, що сподобалось, друга - що не сподобалось.

  • Що нового Ви сьогодні дізналися?
  •                 Що корисного винесли для себе, для групи?

 

 

docx
Додав(-ла)
ХАРЧОС ЮЛІЯ
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
23 березня 2023
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку