Заняття в дошкільному підрозділі
в різновіковій групі на тему
“Без води - життя немає”
Вихователь Вергелєс О.М
Мета. Створювати сприятливі умови для збагачення уявлень дітей про воду, її властивості. Виховувати у дітей дбайливе ставлення до води та зацікавлену увагу до природи як джерела позитивних емоцій. Спонукати досягати визначеної мети. Активізувати зв’язне мовлення, творчу уяву, ознайомлювати дітей з українською народною творчістю.
Матеріал: телевір, ілюстрації, магнітофон, вірші.
Хід заняття.
Вихователь.
Без рук, без ніг, а цілий світ пройде. (вода)
Що тече, не зупиняється? (вода)
Що шумить без вітру? (вода)
Де вода стоїть стовпом? (у склянці)
Джерело: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-vodu-ukrayinskoyu
(Відповіді дітей) Вихователь.
Діти, на вашу думку,з чого складається водичка? (Відповіді дітей).
Вихователь.
Послухайте, хтось стукає у телевізорі, давайте подивимось…Хто це?
Краплинка! (фото краплинки)
Вихователь вмикає аудіозапис про краплинку. Я краплинка, я водаЗавжди світла, молода. Я весела, я привітна Я на світі всім потрібна.
Вихователь.
- Діти, подивіться, наша гостя прийшла з гостинцями. Давайте поглянемо, що у неї у кошику! (зображення на єкрані в коштку, Пляшка з водою, ємності з льодом). Сьогодні краплинка буде моєю помічницею.
Вихователь.
- Діти, хто з вас знає, де живе Краплинка?(Відповіді дітей).
Вихователь.
- Всім пропоную подтись мультик про краплинку https://www.youtube.com/watch?v=i3WyXdCzGrU
Вихователь.
Де жила краплинка?(Відповіді дітей)
Куди вона потрапила?(Відповіді дітей) Як вона потрапила на землю?(Відповіді дітей).
Вихователь.
Давайте разом покличемо дощик:
(Закличка)https://www.youtube.com/watch?v=BrjfsPTv31o
(діти повторююьб заклтчку та водять хоровод) Пальчикова гімнастика «Дощик» Вихователь. https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI Мовленнєва вправа.
Вихователь.
Для чого потрібна вода людям?(Відповіді дітей).
А чи тільки людям потрібна водичка?(Відповіді дітей). o Розгляд тематичної ілюстрації.
Вихователь.
Без води й борщу не звариш.” |
- Наш український народ каже: “ Вихователь.
- Звідки ми беремо воду для того , щоб пити? (Відповіді дітей).
Вихователь.
- Я нагадую вам, що потрібно берегти воду: закручувати крани в садочку, вдома, не забруднювати водойми.
Вихователь.
- Нам Краплиночка принесла ілюстрацію річки, якою вона до нас пливла (демонстрація ілюстрації). Ось, подивіться скільки бруду у воді. Давайте з вами визначимо, що шкідливо, та закреслимо це червоним кольором.
- Діти разом з вихователем закреслюють сміття та бруд, «роблять річку чистою». Цю ілюстрацію ми подаруємо нашій Краплинці.
Вихователь.
- Ви зрозуміли, що треба берегти та дбайливо ставитися до природи.
А вода це справжнє диво! Як прожити без води? З нею ми завжди щасливі, З нею в нас нема біди.
Є вода — ростуть рослини: Ліс, сади, рясні поля. Це чудово для людини І радіє вся Земля.
Джерело: https://dovidka.biz.ua/virsh-pro-vodu-ukrayinskoyu-movoyu Вихователь.
- Давайте перевіримо, чи справді водиця є чарівницею?!
(У дітей на столах аркуші із аква-розмальовками. За допомогою води та пензлика з’являється сюжетна ілюстрація. Як тільки вода потрапляє на аркуш розмальовки, то ілюстрація «оживає»).
А водицяі справді чарівниця!