Без води - життя немає

Про матеріал
Матеріал містить в собі посилання на відеоматеріали для заняття, які більш захоплюють дітей а також дають змогу краще запамятовувати тему заняття
Перегляд файлу

Заняття в дошкільному підрозділі

в різновіковій групі на тему

“Без води - життя немає”

Вихователь Вергелєс О.М

Мета. Створювати сприятливі умови для збагачення уявлень дітей про воду, її властивості. Виховувати у дітей дбайливе ставлення до води та зацікавлену увагу до природи як джерела позитивних емоцій. Спонукати досягати визначеної мети. Активізувати зв’язне мовлення, творчу уяву, ознайомлювати   дітей з       українською        народною творчістю.

Матеріал: телевір, ілюстрації, магнітофон, вірші.

Хід заняття.

Вихователь.

Без рук, без ніг, а цілий світ пройде. (вода)

Що тече, не зупиняється? (вода)

Що шумить без вітру? (вода)

Де вода стоїть стовпом? (у склянці)

Джерело: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-vodu-ukrayinskoyu

(Відповіді дітей) Вихователь.

Діти, на вашу думку,з чого складається водичка? (Відповіді дітей).

Вихователь.

Послухайте, хтось стукає у телевізорі, давайте подивимось…Хто це?

Краплинка! (фото краплинки)

Вихователь вмикає аудіозапис про краплинку. Я краплинка, я водаЗавжди світла, молода. Я весела, я привітна Я на світі всім потрібна.

Вихователь.

-   Діти, подивіться, наша гостя прийшла з гостинцями. Давайте поглянемо, що у неї у кошику! (зображення на єкрані в коштку, Пляшка з водою, ємності з льодом). Сьогодні краплинка буде моєю помічницею.

Вихователь.

-   Діти, хто з вас знає, де живе Краплинка?(Відповіді дітей).

Вихователь.

-   Всім пропоную подтись мультик про краплинку https://www.youtube.com/watch?v=i3WyXdCzGrU

Вихователь.

Де жила краплинка?(Відповіді дітей)

Куди вона потрапила?(Відповіді дітей) Як вона потрапила на землю?(Відповіді дітей).

Вихователь.

Давайте разом покличемо дощик:

(Закличка)https://www.youtube.com/watch?v=BrjfsPTv31o

(діти повторююьб заклтчку та водять хоровод) Пальчикова гімнастика «Дощик» Вихователь. https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI Мовленнєва вправа.

Вихователь.

Для чого потрібна вода людям?(Відповіді дітей).

А чи тільки людям потрібна водичка?(Відповіді дітей). Розгляд тематичної ілюстрації.

Вихователь.

Без води й борщу не звариш.”

-   Наш український народ каже: “ Вихователь.

-   Звідки ми беремо воду для того , щоб пити? (Відповіді дітей).

Вихователь.

-   Я нагадую вам, що потрібно берегти воду: закручувати крани в садочку, вдома, не забруднювати водойми.

Вихователь.

-   Нам Краплиночка принесла ілюстрацію річки, якою вона до нас пливла (демонстрація ілюстрації). Ось, подивіться скільки бруду у воді. Давайте з вами визначимо, що шкідливо, та закреслимо це червоним кольором.

-   Діти разом з вихователем закреслюють сміття та бруд, «роблять річку чистою». Цю ілюстрацію ми подаруємо нашій Краплинці.

Вихователь.

-   Ви зрозуміли, що треба берегти та дбайливо ставитися до природи.

А вода це справжнє диво! Як прожити без води? З нею ми завжди щасливі, З нею в нас нема біди.

Є вода — ростуть рослини: Ліс, сади, рясні поля. Це чудово для людини І радіє вся Земля.

Джерело: https://dovidka.biz.ua/virsh-pro-vodu-ukrayinskoyu-movoyu Вихователь.

-   Давайте перевіримо, чи справді водиця є чарівницею?!

(У дітей на столах аркуші із аква-розмальовками. За допомогою води та пензлика з’являється сюжетна ілюстрація. Як тільки вода потрапляє на аркуш розмальовки, то ілюстрація «оживає»).

А водицяі справді чарівниця!

pdf
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку