Чарівний осінній ліс

Про матеріал
матеріал містить в собі цікаву фізхвилинку та аудіо та відео матеріали для кращого засвоєння дітьми теми про осінь
Перегляд файлу

Заняття в дошуільному підрозділі в різновіковій групі

з ознайомлення з природою на тему:

«Чарівний осінній ліс»

Вихователь: Вергелєс О.М.

Мета заняття: розвивати дрібну моторику рук, формувати рухові вміння; виховати любов до природи, пізнавальний інтерес; викликати позитивні емоції, вчити дітей помічати красу навколо себе; прищеплювати любов до неї; уточнити та розширити знання дітей про назви диких тварин, спосіб життя, де живуть. Закріпити знання про ознаки осені; ознайомлюватись з творчість П.Тичини. Закріпити знання про просторові поняття: зліва, справа, попереду, позаду; учити вживати слова ознаки у словниковому запасі; розвивати увагу, пам’ять, мислення, мову, творчість.

Матеріали: іграшки диких тварин (білочка, зайчик, лисиця, вовк, ведмідь, їжачок), паперове листя дерев (червоне, коричневе, жовте), силуети дерев (високі – низькі), аудіозаписи.

ХІД:

-                   Діти, я рада всіх вас бачити сьогодні в садочку. Коли я йшла до дитячого садка, я звернула увагу на те, що дерева, не просто гойдаються від вітру. Вони ніби розмовляють один з одним. Тож я вам сьогодні пропоную переглянути иультфільм https://www.youtube.com/watch?v=onvq30KZibE

-                   Діти, погляньте скільки листочків лежить на підлозі. Якщо ви відгадаєте загадку, тоді здогадаєтесь, у яку пору року вони нас запрошують:

Прийшла дівчина до хати, Узялась хазяйнувати:

Вправно скриню відімкнула, В жовту свитку ліс вдягнула. (Осінь)

Ліс гостинно закликає — Нас грибами пригощає.

Неба потускніла просинь,

У права вступає…

(Осінь)

(Відповіді дітей)

-        Так, це буває восени. Діти, зла чарівниця зачарувала осінній ліс. І розчаклує лише тоді, коли ми виконаємо її завдання. А в цьому нам допоможуть осінні листочки, які знаходяться в чарівному лісі. Щоб потрапити туди нам потрібно закрити очі і сказати всім разом: «Один, два, три – осінь в ліс нас приведи!»

Звучить музика, перед дітьми з’являється макет,    осіннього лісу.

Ось ми і потрапили в ліс.

– Діти, яка пора року в лісі? Ой, погляньте, ось якийсь чарівний осінній листочок, але він дуже сумний. Він щось нам хоче розповісти. На ньому є завдання від чарівниці. Хочете дізнатись яке? Тож слухайте уважно!

І листок - завдання

-                   Діти, вам потрібно сказати, що таке ліс -     Які тварини живуть у лісі?

-                   Як вони готуються до зими?

-                   Як готуються до зими птахи?

-                   А що сталося з рослинами лісу з приходом осені?

-                   Молодці, ви добре знаєте, мешканців лісу та їх турботи восени. Тож можемо відправлятися далі.

-                   ІІ листок - завдання чекає на нас.

-                   Діти, а що росте у лісі?

-                   Так, дерева, трава, кущі, гриби...

-                   А які дерева ростуть у лісі?

-                   Діти, а які фарби притаманні осені? (Червоні, жовті, коричневі).

-                   Яке за розміром листя? (Велике і маленьке)

-                   Давайте пригадаємо, як розмовляють листочки, коли сильно дме вітер?

-                   А як розмовляють листочки, коли немає вітру, або вітер тихенький?

( Аудіозапис з шумом листя)

-                   Які емоції у вас викликають ці звуки?

-                   Ось і справились ви з другим завданням злої чарівниці. Молодці. А що ж чекає нас попереду?

ІІІ листок - завдання

-                   Діти, зла чарівниця , що живе у густому темному лісі зачаклувала лісових мешканців. Без них лісу не бути красивим, прекрасним і не радувати нас. Тож для того, щоб допомогти звірятам, необхідно виконати завдання-загадки. Допоможемо звірятам? Тож приступимо

(діти складають розрізані картки з зображенням звірят в ону)

-                   Лихо сталося і з самим великим мешканцем лісу. Хто це, як ви думаєте?


Так, це ведмідь. Чарівниця розсердилася на нього і заховала його.тож давайте знайдемо його.

(діти шукають захованого ведмедика в групі)

Але потрібно не помилитись і відшукати саме ведмедика, тому, що там є ще одна тварина, і якщо ви помилитесь, то ведмедик ніколи не повернеться до лісу.

-                   Молодці, знайшли ведмедика.

-                   .Чарівниця заховала і лисичку.

-                   Діти, скажіть, а хто живе в лісі поряд з білочкою, зайчиком, ведмедиком та лисичкою?

-                   Так, вовк, їжачок. Та молодці знайшли всіх звірят. А для того щоб чаклунка їх розчаклувала , ван треба розповісти де ці звірі жтвуть і прикріпити їх на дошці. (На дошці заздалегідь підготовлені домівки тварин, діти розповідаючи прикріплять зображення тварин на дошці ,біля їх домівок)

-                   Ми допомогли звірятам. Чари чарвниці, вже не діють на них. Тож тепер всі звірята будуть жити у світлому, прекрасному лісі. І готуватимуться до зими.         А вам я пропоную трішки відпочити.

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=xeU7EO7wCaM

ІV листок - завдання

-                   Та не всіх мешканців лісу розчаклував чарівник. І для того, щоб розчаклувати лісових птахів нам потрібно дати відповідь на запитання.

-                   Діти, скажіть, а чи лише в лісі живуть дикі тварини?

-                   Так, багато тварин живуть і в казках.

-                   В яких казках можна зустріти лисичку? («Коза-Дереза», «Солом’яний бичок», «Котик і Півник», «Рукавичка», «Колобок»…) -   А яка лисичка в казках?

-                   Вірно, підступна, хитра, підлеслива.

-                   В яких казках можна зустрітись з зайчиком? («Солом’яний бичок», «Рукавичка», «Колобок», Їжак та заєць»…)

-                   А як можна сказати про нього? Який він? (Сірий, маленький, довговухий, куцохвостий, спритний)

-                   А що можна сказати про вовка? Який він? (Сердитий, сірий, хижий, зубастий, злий)

Молодці діти!

Павло Тичина ВІТЕРЕЦЬ ТОРКНУВ ДУБИ

Вітерець торкнув дуби — Й ті зашелестіли. Позлітались голуби, Нам завуркотіли. Вгору сонечко підбилось, На усіх нас задивилось.

pdf
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
1234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку