Подорож до загадкового космосу

Про матеріал
Матеріал доступний для сприйняття дітьми. містить в собі відеоматеріал а також загадки.
Перегляд файлу

Заняття в дошкільному підрозділі в різновіковій групі з природи

на тему :

“Подорож до загадкового Космосу” Вихователь:Вергелєс О.М

МЕТА :

Підтримувати у дітей бажання випробовувати себе у вправах для

«юних космонавтів»; прищеплювати любов до рідного краю; викликати емоційні реагування на красу та різноманітність небесної

сфери, ознайомлення з віршами про Космос; вправляти у розрізненні кольору, форми, просторових характеристик об»єктів Космосу. Формувати цілісний художній образ неба та його мешканців, основу розуміння єдності землі та неба; активізувати словник дітей назвами планет та космічних тіл; продовжувати розвивати пояснювальне мовлення; удосконалювати здатність до до художньої діяльності – малювання нескладних предметів та геометричних фігур.

Матеріал : карта зоряного неба, зображення сузір’їв, папір, набір кольорових олівців, телевізор, предметні картинки.

Хід заняття

1. Космічне привітання

- Сьогодні ми з вами вирушимо в незвичайну подорож. - Космос зберігає багато таємниць і загадок. А щоб він ними поділився, пропоную промовити космічне привітання :

КОСМІЧНЕ ПРИВІТАННЯ

Ось у космос прилетіли

І на зорі погляділи,

На плпнетах побували І все - все запам’ятали

2. Творча гра «Космічна подорож»

Вихователь разом із дітьми влаштовується на килимку й починає «подорож»: «Ми прилетіли на космодром. Швидше сідайте в космічні шатли. Пристебніться. Починаємо політ».

— Під час зльоту відчуваємо незначне струшування (підстрибуємо). — Шатли почало хитати (нахили тіла).

— Тепер ми відчуваємо невагомість (обертання тулубом без відриву нижньої частини від підлоги).

— Атака астероїдів (уникаємо їх, нахиляючись назад, уперед, праворуч, ліворуч).

— Небезпека знизу (підняття стегон).

— Космічні щупальця неземної істоти намагаються обплутати то праву, то ліву ногу (почергове піднімання ніг).

— Втеча від погоні (робота обох рук).

3. Гра «Добре чи погано бути космонавтом ?»

-   Космонавтом бути добре – можна на ракеті літати.

-   Ні, погано – потрібно дуже багато вчитися.

-   Добре, коли багато знаєш про космос.

-   Погано , в космосі дуже холодно.

-   Добре бути космонавтом, можна по Місяцю походити.

-   Погано, далеко від дому.

-   Добре, можна плавати в повітрі під час невагомості… 4. Білка та Стрілка (рос.БелкаиСтрелка) — двоє собак, яких Радянський Союз відправив в орбітальний космічний політ 19 серпня 1960 року і які, опісля 25 годин польоту, повернулися на Землю живими. Політ проходив на кораблі «Супутник-5» і відбувався в рамках серії запусків у космос кораблів-супутників з тваринами на борту. За час польоту корабель здійснив 17 повних витків навколо Землі. Крім двох собак на «Супутнику-5» також перебували миші, комахи, рослини, насіння та інші біологічні об'єкти[1].

Головною метою польоту було дослідження впливу на організм тварин і рослин таких факторів космічного польоту, як перевантаження, тривала невагомість, їх зміна, дія космічної радіації на тваринні і рослинні організми; а також відпрацювання технічних систем забезпечення життєдіяльності, безпеки польоту і безпечного повернення на Землю[1].

Білка та Стрілка були дублерами собак Чайки і Лисички, які загинули в катастрофі такого ж корабля при невдалому старті 28 липня 1960 року. Тоді на 19-й секунді польоту у ракети-носія зруйнувався бічний блок першого ступеня, в результаті чого вона впала і вибухнула Перегляд відеоролику https://www.youtube.com/watch?v=Ry3rPy0tzVQ 5.Бліц-опитування «Що я знаю про Сонце ?» - Де знаходься Сонце ?

-   Якої воно форми ?

-   Коли ми бачимо сонячне світло ?

-   Кому дарує Сонце свої промені ?

-   Що таке Сонце ?

6.Відгадування космічних загадок :

Він здалеку прилітає,

Оболонку чорну має То його надійний щит. Звуть же як?

(Метеорит)

***

Має величезний зріст, Має голову і хвіст,

Це не тигр, не ракета.

Натякну вам по секрету – це...

(Комета)

***

Сонця й зір це хатка-дім, Місяць теж живе на нім.

У людей завжди потреба

Дотягнутися до…

(Неба)

***

Воду в ріках нагріває, Матір-Землю зігріває.

Нам всміхається в віконце

Чарівне, гаряче…

(Сонце)

***

Нічного неба оберіг, І схожий бік його на ріг. Козак моторний, красний, Хто ж цей красень ясний?

(Місяць)

https://maximum.fm/novini_t2

7.«Я – ЗЕМЛЯ» (вправа на розвиток емпатії) Уявіть себе планетою Земля й дайте відповіді на питання.

  Хто ти ?

  Яка ти ?

  Що тобі подобається ?

  Що ти любиш ?

  З ким дружиш ?

  Чого хочеш ?

8. Малювання космічних ракет та космосу

А тепер уявіть, на яких космічних кораблях ви летіли в космосі Намалюймо їх!( колективна робота, діти на заготовці малюють планети, сонце та ракети)

10. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=myT-DCtHcuM 11.Виставка колективної роботи та її обговорення

12.Підсумок заняття.

-   Сьогодні ми з вами багато довідалися про космос.

-   Хто першим відвідав космос?

Але наш Всесвіт зберігає ще багато загадок, які потрібно розгадати.

pdf
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку