Інтегроване заняття у середній групі "Далекий космос"

Про матеріал
Мета: розвиток пізнавального інтересу і розширення уяви про навколишній світ, ознайомити з поняттям сузір’я, розвивати логічне мислення, закріпити назви геометричних фігур, виховувати самостійність, активність, ініціативність, вміння працювати в колективі.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття у середній групі на тему: «Далекий космос»

 

Мета: розвиток пізнавального інтересу і розширення уяви про навколишній світ, ознайомити з поняттям сузір’я, розвивати логічне мислення, закріпити назви геометричних фігур, виховувати самостійність, активність, ініціативність, вміння працювати в колективі.

 

Діти заходять до залу

Вихователь: Діти, а давайте привітаймося з гостями.

Всі разом кажуть діти: Я твій друг і ти мій друг,

                                        Міцніше за руки візьмемося,

                                        Швидше у коло станемо,

                                        Посміхнемося і скажемо: «Доброго дня»

                                        Сонечку «Доброго дня»

                                        І гостям всім «Доброго дня»

Розповідь вихователя:

Малята, ми живемо на планеті Земля. Наша планета велика, красива, гарна. Ось, подивиться, це макет Землі (Показує глобус) Як він називається? Глобус, так, правильно. Нашу планету з усіх боків оточує безмежний простір, Який називається космос. Діти, космос – це простір у якому знаходиться наша планета Земля та ще безліч зірок та інших планет. Космос безмежний. Давайте послухаймо дітей, які вивчили віршики про космос.

Дитина:

                                     Там, де Сонечко живе,

                                     Всесвіт зорям гнізда в’є.

                                     Сонце в сонячній родині

                                     І матуся, й господиня.

Дитина:

                                     Космонавтом стану я.

                                     І це знає вся сім’я,

                                     В дальній космос полечу,

                                     І сузір’я я побачу.

 І от якось науковці винайшли транспорт на якому стало можливо полетіти у космос – це космічний корабель. Стали люди літати у космос. Професію цих людей назвали «Космонавти». Першим космонавтом став Юрій Гагарін, він перший побачив, що знаходиться за межами нашої планети Земля. (Показує портрет Ю. Гагаріна).

Вихователь:

  • Як ви гадаєте? Чи добре бути космонавтом?

Дидактична гра: «Чи добре бути космонавтом?»

(Діти відповідають на запитання)

  • Космонавтом бути добре, тому що можна ракеті літати.
  • Ні, погано, тому що треба багато вчитися.
  • Добре, бо багато знаєш про космос.
  • Погано, тому що у космосі дуже холодно.
  • Добре, тому що можна по місяцю ходити.
  • Погано, тому що далеко від дому.

«Конструювання ракети з геометричних фігур»

Вихователь:

Діти, а давайте ми зараз з вами станемо справжніми космонавтами та полетимо у космос. Для того, щоб полетіти у космос нам треба збудувати ракету. На столах у вас лежать геометричні фігури, з них треба побудувати ракету. (Самостійна робота дітей)

З яких кольорів складається наша ракета? (Діти називають)

З яких геометричних фігур складається ракета? (Діти називають)

Вихователь:

  • Зараз я подивлюся чи правильно ви збудували, адже в космос зможуть полетіти тільки справні ракети. Я бачу всі ракети готові, ви справжні молодці. Час і нам вирушати у космічну подорож.

                                 Фізкультхвилинка

Ми в ракету дружно сіли (робимо руками дах над головою)

І у космос полетіли (махи руками)

Повз малі планети, зорі (стрибки й махи руками)

Летимо, як метеори.

Лунає музика космосу.

Вихователь:

  • Ось ми і у космосі та наша перша зупинка на найближчу планету Марс.
  • Ой, діти, дивиться тут якийсь лист. (Бере в руки лист і читає лист «Щоб вам вирушити далі, треба загадки відгадати»)
  • Ну що ж, діти, будемо відгадувати?
  • Так! (Кажуть діти)

                                             Загадки

  1. Високий соняшник у небі, цвіте взимку й улітку. Нам посилає проміння, а досі немає насіння. (Сонечко)
  2. У синім небі світлячки, не дістати до них рукою. (Зорі)
  3. Крил немає, а летить, космонавт у ній сидить, не літак і не комета, а космічна це… (Ракета)
  4. Планета блакитна, кохана, рідна, вона твоя, вона моя і називається… (Земля)

Вихователь:

  • Молодці, загадки відгадали і можемо продовжувати нашу подорож. (Повторення фізкультхвилинки) І наступна зупинка на саму велику планету Юпітер. Подивіться, діти, тут нам теж завдання.
  • Діти, коли увечері ми дивимось на небо, бачимо багато зірок, а якщо їх поєднати, то вийде сузір’я, наприклад, як Маленька й Велика ведмедиця у вигляді ковша на небі. (Демонстрація малюнків сузір’їв)
  • А давайте і ми зараз поєднаємо зірочки і подивимось, яке у нас вийде сузір’я. (Діти працюють)
  • Вихователь:
  • Молодці, діти, та вже час нам повертатись додому у дитячий садок. (Повторення фізкультхвилинки) Ось ми і у садочку.
  • Діти, а на яких планетах ми з вами сьогодні побували? (Відповіді дітей)
  • А хто знає, які ще є планеті у космосі? (Відповіді дітей, стук у двері)
  • Діти, хто це до нас поспішає? (Вихователь відкриває двері і заходить перевдягнена дитина у Лунтика з кошиком)
  • Малята, хто завітав до нас у гості? (Відповіді дітей)
  • А звідки прилетів до нас Лунтик? (Відповіді дітей)
  • А місяць - це супутник Землі. Лунтик нам ще і пригощення приніс, ну тоді пригощай усіх. (Лунтик пригощає)
  • Ось і закінчилося наше заняття, дякую всім за увагу.
docx
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
4879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку