6 клас
Узагальнення і систематизація знань № 1
І рівень – початковий Оберіть правильне твердження: (0,5 б)
А) стан повного фізичного, психологічного і соціального благополуччя.
Б) особлива форма поведінки людини, яка виявляється у схильності до повторення однотипних дій у подібних ситуаціях.
В) стан живого організму, людської особистості, соціальної групи чи суспільства в цілому, що виражає необхідність у чомусь
Г) це здатність чи компетентність людини виконувати певний вид роботи на певному якісному рівні.
А) гарне фізичне самопочуття, тілесний комфорт, що задовольняє індивіда, фізичний тонус.
Б) відчуття причетності до духовної культури суспільства, усвідомлення можливості долучатися до багатств духовної культури (вгамувати духовний голод), просування в розумінні сутності і призначення людини, усвідомлення й переживання сенсу свого життя.
В) це задоволеність особистості своїм соціальним статусом і актуальним станом суспільства, до якого вона себе зараховує.
Г) задоволеність матеріальним аспектом свого існування (житло, харчування, відпочинок тощо), стабільністю матеріального статку.
А)"Повітряна тривога"
Б)"Відбій повітряної тривога"
В)"Радіаційна небезпека"
Г)"Хімічна небезпека"
Д)"Землетрус"
4. Хто займається розміновуванням, знищенням вибухово небезпечних предметів:
А)Пес Патрон
Б)ДСНС
В)ДСНС, сапери, інженерні підрозділи
Г)Швидка медична допомога
Д)Сапери
5.Перша допомога – це
А) Проведення найпростіших медичних заходів для порятунку життя, зменшення страждань потерпілого від надзвичайної ситуації і попередження розвитку можливих ускладнень.
Б) Сприяння, підтримка в чому-небудь.
В) Стан живого організму, людської особистості, соціальної групи чи суспільства в цілому, що виражає необхідність у чомусь, залежність від об'єктивних умов життєдіяльності і є рушійною силою їхньої активності.
Г) Потреби, що створюються суспільством і залежать від рівня його розвитку, а також від специфічних умов діяльності соціальних суб'єктів (індивідів, груп). Усвідомлення соціальної потреби стає мотивацією діяльності й виявляється у бажаннях, цілях, інтересах людей.
6. Що не можна робити з постраждалим:
А) Намагайтесь будь-яким чином дістати з під завалів.
Б) НЕ намагайтесь будь-яким чином дістати з під завалів.
В)Голосно кричати
Г)Змастити опік олією
ІІ рівень – середній Допишіть правильне закінчення речення (1Б):
7.Ризики це-
8.Недзвичайні ситуації –це
ІІІ рівень – достатній
9.Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями.(2Б)
1.Граната |
А. |
2.Підривник (запал) |
Б. |
3.Бойові патрони |
В. |
4.Мінометна міна |
Г. |
10. Дати розгорнуту відповідь.(2б)
1. Основні характерні ознаки, що вказують на можливу належність підозрілого предмету до вибухонебезпечного ______________________________________________________.
ІV рівень – високий
11. Навести приклади небезпеки у природньому середовищі. Мінімум 4 приклади які відбулися в світі.(3Б)