Презентація до розділу І "Здоров’я людини" теми 8 "Природа і здоров’я" за підручником "Основи здоров’я" для учнів 6 класу ЗЗСО автори: І. Бех, Т. Воронцова, В.Пономаренко, С. Страшко.
Основи здоров’я 6 клас. Тема №8 «Природа і здоров’я»Розділ І. Здоров’я людини
Номер слайду 2
Вправа «Мозковий штурм»Що таке навколишнє середовище? Чи у всіх людей однакове навколишнє середовище? Чому? Які види середовищ ви знаєте? (Природне, техногенне, соціальне)
Номер слайду 3
Природне середовище і здоров’я Неможливо уявити життя поза природним середовищем. Адже це — повітря, яким дихаємо; вода, яку п’ємо; земля, яка нас годує, на якій зводимо житло і яка дає все інше для життя.
Номер слайду 4
Чи знаєш ти, що без води людина може прожити лише кілька днів, а без їжі — кілька тижнів? А скільки можна прожити без повітря?Природне середовище і здоров’я
Номер слайду 5
СТАРТОВЕ ЗАВДАННЯ: За допомогою годинника із секундною стрілкою виміряй час, на який можеш затримати дихання. Скільки витримуєш: ЗО секунд, 1 хвилину чи, як досвідчений пірнальник, 2-3 або навіть 4 хвилини? Та в будь-якому разі без повітря ти не витримаєш і п’яти хвилин. У молодших класах ви ознайомилися з процедурами оздоровлення і загартовування сонцем, повітрям і водою. Пригадайте, з якими саме. Природне середовище і здоров’я
Номер слайду 6
Розгляньте малюнок, де зображено небезпеки природного середовища. Пригадайте, які з цих небезпек ви вивчали раніше. Природне середовище і здоров’я
Номер слайду 7
Розгляньте малюнок, де зображено небезпеки природного середовища. Пригадайте, які з цих небезпек ви вивчали раніше. Природне середовище і здоров’я
Номер слайду 8
Як впливає навколишнє середовище на людину?
Номер слайду 9
Акліматизація — пристосування організму до змін у навколишньому середовищі. Що більше різняться природні умови, то триваліша і складніша акліматизація. Уникнути багатьох проблем можна, якщо підібрати відповідний одяг, правильно організувати побут, харчування, режим дня та обмежити навантаження під час акліматизації на новому місці. Абетка мандрівника
Номер слайду 10
1*. Чи можна обгоріти, коли небо затягнуте хмарами?2*. Хто більше ризикує обгоріти на сонці: блондин із світлою шкірою чи смаглявий брюнет?Абетка мандрівника
Номер слайду 11
Гра «Вирушаємо в подорож» Вкажіть які необхідно взяти з собою речі, якщо ми збираємося їхати : На море В гори В полярні широти
Номер слайду 12
Бесіда1. Назвіть характерні для цих сезонів несприятливі погодні умови (зливи, ожеледиця, туман, хуртовина...).2. Які небезпеки для життя і здоров’я людей вони становлять (наприклад, у холодну і дощову погоду поширюються застуда і грип)?3. Який одяг і взуття допомагають зменшити вплив несприятливої погоди на здоров’я?
Номер слайду 13
Які особливості одягу, житла, транспорту для різних кліматичних умов?
Номер слайду 14
Підсумки. Природне середовище необхідна умова існування людини і збереження її здоров’я. Водночас воно є джерелом небезпек, зокрема тих, що спричинені кліматом і погодою. Переїзд до іншої кліматичної зони пов’язаний із пристосуванням організму до нових умов. Тому слід ознайомитися з особливостями її клімату, рельєфу, місцевими традиціями. Несприятливі погодні умови є переважно сезонними. Дію спеки, холоду, вітру, вологи можна зменшити, підібравши відповідний одяг.
Номер слайду 15
Домашнє завдання§4 опрацювати. Зробити невеликий конспект. Виконати онлайн вправу за посиланням чи кодом https://learningapps.org/view3804611