‘‘ Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

Про матеріал
‘‘ Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.’’
Перегляд файлу

           

Конспект  уроку              

         з  основ   здоров’я   

          для    5 класу.

Тема: ‘‘ Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та 

                 телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.’’

                     

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    Підготував   вч. Дичковський В.М.

                                                                     Ладичинської  гімназії

                                                                    Теребовлянського рн.

                                                                    Тернопільської обл.

                              

                                                            

 

                                                       2021р.

 

Тема:  ‘‘ Безпека в побуті. Ризики побутового

                травмування, телефонного та телевізійного

                шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.’’

Мета:    - сприяти зниженню ризику побутового

                травмування, шахрайства, пограбувань;

               - навчити  уникати небезпечних ситуацій;

               - відпрацьовувати алгоритм безпечної поведінки

                 в дома;

               -виховувати свідоме ставлення до безпеки свого

                життя.

Обладнання та

матеріали: підручник,  зошит, картки із текстами самостійних

                      робіт, картки із текстами домашніх завдань, таблиці і малюнки на задану тему ножиці, скоч, магнітики.

Тип уроку:  урок-треніг

                                      Хід уроку

1 .Організаційний етап. (2 хв.)

а)  Установка на позитивний настрій. Привітання учителя.

                 Нехай Світ наш буде добрим!

                  Добре ми вчимося жити,

                       Добре прагнемо ми вчитись,

                       Добре в дома проживати,

                       Світ добрішим мусить стати!

б)  Установка на результативну роботу класу.

      Повторення 5-ти правил (усі разом) поведінки на тренінгу.

  1. Приходити на заняття вчасно.
  2. Говорити по черзі.
  3. ………………………….
  4. ………………………….
  5. ………………………….

(правила складені спеціально для дітей на 1-ому тренінгу).

2.Перевірка домашнього завдання.Актуалізація опорних знань. 10 хв.

Самостійнаробота (картки)

   Рівні

        І-варіант

        ІІ-варіант

Початковий

Закінчи речення: Пожежі легше запобігти, ніж…

Закінчи речення: Якщо виникла пожежа, повідом про це…

Середній

Як поводитись у задимленому приміщенні?

А)Захистити органи дихання тканиною;

Б) розмахувати тканиною, щоб розвіяти дим;

В)опуститись на підлогу, повзти вздовж стіни;

Г)стати у весь зріст.

Ти побачив, що горить розетка, у яку ввімкнений телевізор. Що ти робитимеш?

А)Поллєш її водою;

Б)висмикнеш шнур із розетки;

В)Вимкнеш електрику на щитку;

Г)покличеш на допомогу.

Достатній

 

Назви умови виникнення пожежі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наведи приклади:

Горючих речовин

 

 

важкогорючих речовин

 

 

негорючих речовин

 

 

Високий

Що ти робитимеш, коли несподівано з увімкненого телевізора піде дим і з’явиться вогонь?

 

 

 

 

 

 

Твої дії, якщо ти опинився в задимленому приміщенні?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Мотивація навчальної діяльності  (3 хв.)

  1. Бесіда
  • Що таке пожежа?
  • Що ми називаємо безпекою?
  • Назвати види соціальних небезпек.

 4.Повідомлення теми і мети уроку. (2хв.)

Тема:  ‘‘ Безпека в побуті. Ризики побутового

                травмування, телефонного та телевізійного

                шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.’’

Мета:    - сприяти зниженню ризику побутового

                травмування, шахрайства, пограбувань;

               - навчити  уникати небезпечних ситуацій;

               - відпрацьовувати алгоритм безпечної поведінки

                 в дома;

               -виховувати свідоме ставлення до безпеки свого

                життя.

5. Вивчення нового матеріалу.

А) сприймання інформації (1 хв.)

Продовжити фразу: ’’Мій дім-це …’’(учні називають свої варіанти відповіді).

Б) поглиблення інформації (5хв.)

Учитель розповідає про найбільш уразливі місця в будинку, квартирі(вікна, двері, балкон, електро-водо-та газові побутові прилади).

 

                      РУХАНКА   ( 3 хв.)

              ’’ БУДИНОК Й ГОСПОДАР’’

Учасники об’єднуються в трійки. Двоє беруться за руки і стають будинком. Третій заходить у середину. Він-господар. За командою ’’Господар’’, господарі міняються місцями. .За командою ’’Будинок’’, будинки міняються місцями. .За командою ’’Небезпека’’, усі міняються місцями.

 

В) Уточнення інформації  (4 хв.)

 ’’Правила поведінки для тих, хто залишився в дома сам’’(ст.134-135 з підручника).

  1. Завжди тримай двері замкненими.
  2. Не відчиняй дверей, поки не впевнишся ,що це безпечно.
  3. Не вихваляйся дорогими речами перед сторонніми людьми.
  4. Не залишай ключі від квартири під килимком чи в інших легкодоступних місцях.
  5. Не бери участі в конкурсах та інших послугах з по хвилинною оплатою.

  Г) Відтворення інформації ( 10 хв.)

Поділ класу на групи

1 група.

Виконання крос-тесту (ст.133 з підручника).

2 група.

Виконання завдання за таблицею.(мал..80  ст.135 з підручника).

3 група.

Розігрує сценку  на тему: У ваші двері хтось подзвонив і сказав:’’ Вам телеграма, потрібно розписатися’’. Ви в дома самі.

6.Узагальнення і систематизація знань. (2 хв.)

Виставлення оцінок і обговорення активності окремих учнів і груп.

7.завдання до дому. (1 хв.)

Разом з батьками визначити рівень безпеки своєї оселі за заданим алгоритмом (картки для д/з).

Поставити  ‘+’  або ’-‘ . Підрахувати бали (‘+’ 1 б.;’ –‘ 0 б.).

                      Картка для д/з.

1

Наявність будинкової пожежної сигналізації

 

2

Наявність домофонної системи

 

3

Надійність дверних і віконних конструкцій

 

4

Наявність сторожової собаки

 

5

Обізнаність всіх членів родини про можливі комбінації  шахраїв

 

6

Відсутність у дітей проявів хизування  статками родини

 

7

Наявність автоматичних систем захисту при користуванні електро-водо-та газовими побутовими приладами.

 

8

Проведення батьками інструктажу з правил безпечної поведінки, кожного разу ,коли діти залишаються самі в дома.

 

9

Не байдужість і спостережливість сусідів.

 

10

Дотримання правил безпечної поведінки в оселі дітьми, на час відсутності дорослих

 

11

Можливість швидкого телефонного зв’язку дітей з батьками

 

12

Знання дітьми номерів телефону екстрених служб допомоги

 

 

8.Прощання  (2хв.)

‘’Побажання твоєму дому’’   учні по черзі висловлюють побажання тому, хто сидить справа.

1

 

 

docx
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
1193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку