Мета:сформувати в учнів поняття про правову основу безпеки людини;вчити користуватись основними правовими положеннями державного і міжнародного законодавства щодо безпеки життєдіяльності;вчити розуміти необхідність дотримання основних засад безпеки та важливість створення комплексу безпечних умов життєдіяльності, що враховують індивідуальні особливості людини;вчити визначати рівень ризику життя, користуючись необхідними даними;виховувати почуття відповідальності за власне здоров'я. Обладнання: підручник, робочий зошит, презентація, опорні схеми, фотографії.
Загроза – це сукупність умов та чинників, що створюють небезпеку для життєво важливих інтересів особистості, суспільства, держави. Джерела загрози – умови та чинники, що потенційно містять деструктивні, шкідливі якості і які за певних умов реально виявляються ворожі національним інтересам наміри
{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}Позитивний. Негативний❖ Задовільні побутові умови❖ Збалансоване харчування❖ Достатній рівень медичних послуг❖ Успішне навчання, ефективна праця, активний відпочинок❖ Високий культурний та духовний розвиток❖ Конструктивне розв’язання конфліктів❖ Психологічна врівноваженість❖ Здоровий спосіб життя❖ Прагнення вирішувати питання місцевої громади й держави❖ Високий рівень зайнятості людей❖ Високий рівень життя населення❖ Економічна стабільність❖ Незадовільні побутові умови❖ Незбалансоване харчування❖ Недостатній рівень медичного обслуговування❖ Низька рухова активність, перевтома❖ Низький культурний та духовний рівень розвитку❖ Непорозуміння, протистояння, сварки, конфлікти❖ Психологічна неврівноваженість, стреси❖ Поширення шкідливих звичок, кримінальні небезпеки❖ Байдужість до громадського життя❖ Високий рівень безробіття❖ Низький рівень життя населення❖ Економічна нестабільність. Чинники, що впливають на рівень суспільної безпеки