Безпека життєдіяльності учнів

Про матеріал
Матеріал містить тести для визначення знань учнів з БЖД під час роботи в кабінеті хімії.
Перегляд файлу

ОНЗ «Золотівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №5»

Попаснянської районної ради Луганської області

 

 

 

 

Правила БЖД

 під час роботи в хімічному кабінеті.

Тести.

 

 

 Розробка вчителя хімії

 вищої категорії

 вчителя-методиста

Бабак Олени Михайлівни

 

 

 

 

 

 

м. Золоте

2019 рік

 

 

                   Тести з правил БЖД  під час роботи в хімічному кабінеті.

1.До кабінету хімії я можу заходити

- після дзвінка;

- з дозволу вчителя;

- коли завгодно.

2. Хімічні досліди я виконую

     - самостійно;

     - під наглядом вчителя;

     - як забажаю.

3. Реактиви для дослідів мені надають

     - вчитель;

     - однокласники;

     - я беру сам.

4. Етикетку на реактивах

     - я перечитую завжди;

     - не звертаю на неї уваги;

     - читаю, коли скаже вчитель.

5. Суху речовину для дослідів я беру у кількості

     - 5 грамів;

     - 1/6 об’єму пробірки;

     - половину ложки для реактивів.

6. Надлишок узятого реактиву я

     - зсипаю назад у посудину;

     - зсипаю у спеціальну склянку;

     - зсипаю у відро для сміття.

7. Коли я наливаю рідину, я тримаю посудину

     - етикеткою до долоні;

     - етикеткою до склянки;

     - не звертаю на це уваги.

8. Під час нагрівання розчинів у пробірці я користуюсь

     - пробіркотримачем;

     - тигельними щипцями;

     - тримаю у руці.

9. Я нагріваю пробірку з речовиною:

     - знизу;

     ☼ - з боків;

     -  рівномірно прогріваю її вміст.

10. Пробіркотримач я закріплюю

      - коло отвору пробірки;

      - по середині пробірки;

      - в нижній частині пробірки.

11. При нагріванні вмісту пробірки її отвір я направляю

      - на вчителя;

      - на однокласників;

      - в сторону від усіх присутніх.

12. Щоб перемішати рідину в пробірці, я

      - постукаю пальцем по нижній частині пробірки;

      - закрию отвір пробірки пальцем і буду струшувати;

      - закріплю пробірку в пробіркотримачі та потрясу.

13. Вміст хімічного стакану я перемішую :

      - дерев’яною паличкою;

      - скляною паличкою з гумовою насадкою;

      - металевою ложечкою.

14. Я знаю 4 «не» при роботі з хімічними речовинами 

      - не виходь з кабінету;                              - не нюхай;

      - не заглядай в пробірку;                        - не спілкуйся з однокласниками;

      - не пробуй на смак;                                - не бери руками;

      - не розмовляй;

15. Я особливо обережний при роботі

      - з лугами;                               - з сухими речовинами;

      - з підручником;                      - з кислотами.                  - з водою;                             

16. При потраплянні кислот та лугів на руки я

     - витру їх рушником;

     - змию великою кількістю води;

     - не зверну на це уваги.

17. Відпрацьовані реактиви я

     - зіллю у раковину;

     - зіллю у спеціальний посуд;

     - залишу на столі.

18. Після закінчення роботи зі спиртовим пальником, щоб загасити полум’я

      ☼- дмухаю на спиртівку;

      - поливаю її водою;

      - закриваю її ковпачком.

19. Після проведення дослідів

     ☼ - витру руки серветкою   

     - вимию руки з милом

     - просто вийду з кабінету.

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2019
Переглядів
529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку