БЕЗПІЛОТНІ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Про матеріал
Безпілотні літальні апарати та особливо пасажирські дрони VTOL активно трансформують різні галузі від особистого використання до міської мобільності. Компанії, такі як Lilium Jet і Volocopter, вже випробували електричні прототипи, визначаючи майбутній образ транспорту. VTOL - це літальний апарат, який злітає, зависає та приземляється вертикально, що дозволяє їм працювати без потреби у злітно-посадкових смугах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БЕЗПІЛОТНІ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯАвтор Шик Богдан та Прозоров Олексій

Номер слайду 2

МАЙБУТНЄ ПЕРЕМІЩЕННЯБезпілотні літальні апарати та особливо пасажирські дрони VTOL активно трансформують різні галузі від особистого використання до міської мобільності. Компанії, такі як Lilium Jet і Volocopter, вже випробували електричні прототипи, визначаючи майбутній образ транспорту. VTOL - це літальний апарат, який злітає, зависає та приземляється вертикально, що дозволяє їм працювати без потреби у злітно-посадкових смугах. Однак для успішної інтеграції пасажирських дронів в міську інфраструктуру, вони повинні бути енергоефективними, майже безвикидними та надзвуково тихими. Довгострокова стратегія передбачає розробку повністю автономних систем для авіаперельотів.

Номер слайду 3

РЕВОЛЮЦІЯ МОБІЛЬНОСТІЗавдяки поєднанню найкращих технологій автономного водіння, інтелектуальних технологій спільного використання поїздок і розробки безпілотних літальних апаратів пасажирські дрони можуть стати сильним суперником, щоб перевернути індустрію мобільності. Якби дрони злітали таким чином, що вони були здатні перевозити велику кількість людей, вони могли б вирішити проблему заторів у міських районах, зменшивши як трафік, так і забруднення.

Номер слайду 4

ВИКЛИКИВиклики, пов’язані з дронами як формою мобільності, значні, і існує багато скепсису щодо того, чи зможуть вони коли-небудь досягти комерційного успіху, про який мріють далекоглядні люди. Питання про зрілість технології все ще залишається відкритим, а логістичні фактори, такі як державне регулювання та управління повітряним рухом, вказують на те, що мобільність дронів, ймовірно, не буде прийнята раніше 2025-2050 років.

Номер слайду 5

Для створення єдиної системи управління дорожнім рухом необхідно побудувати широку мережу призначених злітно-посадкових портів, стоянок і акумуляторних станцій. Крім того, в перенаселених міських районах, де і без того бракує місця, інфраструктура може бути проблемою, оскільки це надзвичайно дорого. Однак значні фінансові інвестиції ключових гравців і швидкі темпи технологічного прогресу свідчать про те, що ці перешкоди буде подолано.ІНФРАСТРУКТУРА ДРОНІВ

Номер слайду 6

БЕЗПЕКАЗанепокоєння щодо безпеки, а також подолання психологічних бар’єрів, з якими клієнти можуть зіткнутися під час використання пасажирських дронів, є, мабуть, найбільшою проблемою. Безпілотники, які використовуються для пересування, особливо повністю автономні, повинні відповідати високим вимогам безпеки, і всі операції будуть ретельно перевірятися. Що стосується подолання психологічного бар’єру для польоту на безпілотному літальному апараті, користувачам знадобляться гарантії від регулюючих органів і виробників, а також ретельне тестування.

Номер слайду 7

КОМЕРЦІЙНА ПЕРСПЕКТИВАКомерціалізація нетранспортних дронів уже почалася, і це ринок, який зараз процвітає. Безпілотники для доставки є відправною точкою для цього, декілька компаній, як-от Amazon, Ehang і Uber, інвестують значні кошти в цю технологію. Крім того, очікується, що світовий ринок безпілотників суттєво зросте до 2035 року, а пасажирські безпілотники будуть на другому місці.

Номер слайду 8

НЕДОСТУПНІСТЬКлючовою особливістю мобільності безпілотників є те, що це ринок, який явно надає перевагу користувачеві, а не власності. Якщо поглянути на ширшу картину пасажирських дронів і «літаючих автомобілів», то вони просто занадто дорогі. Навіть якщо взяти до уваги, що витрати з часом знизяться, ранні прототипи, ймовірно, потребуватимуть сертифікованих і ліцензованих пілотів, що робить їх недоступними для широкого загалу.

Номер слайду 9

ЛІЗИНГОВА АВТОНОМІЯХоча вже є компанії, які можуть похвалитися повністю автономними транспортними засобами, їм ще потрібно пройти довгий шлях, перш ніж стати повністю комерційними. Крім того, технічне обслуговування та ремонт для підтримки роботи таких літаків відповідно до необхідних стандартів буде значним. Таким чином, ця технологія чудово підходить для моделі лізингової компанії.

Номер слайду 10

МОЖЛИВОСТІМожливість для лізингових компаній отримати вигоду від мобільності дронів і додати їх до своїх існуючих портфелів є перспективною. Завдяки значному скороченню часу в дорозі компанії з кількома локаціями могли б впроваджувати посадкові порти на своїх територіях і інвестувати в спільну мобільність дронів для швидкого переміщення між місцями. Лізингові компанії добре налаштовані для розширення своєї наземної бізнес-моделі та підняття її в небо.

Номер слайду 11

ВИСНОВОКНезважаючи на значні інвестиції та швидкий розвиток технологій безпілотників, як і у випадку з повністю автономними транспортними засобами, до комерційної бізнес-моделі залишилося кілька років, якщо не десятиліть. Проте, якщо їх використовувати правильно, дрони можуть вирішувати численні проблеми, пов’язані з сучасними міськими подорожами.

Номер слайду 12

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додав(-ла)
Шик Богдан
Пов’язані теми
Технології, Презентації
Додано
28 травня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку