Бінарне заняття з психологом на тему: «Казкові сни»

Про матеріал
Метою заняття - це свідомо позитивно дітей ставитись до сну; розширити знання дітей про здоровий сон, використовуючи фітотерапію; формувати у дітей почуття захищеності засобами казкотерапії та піскотерапії.
Перегляд файлу

Мета: спонукати малят свідомо позитивно ставитись до сну; розширити знання дітей про здоровий сон, використовуючи фітотерапію; формувати у дітей почуття захищеності засобами казкотерапії та піскотерапії; виховувати ціннісне ставлення до сну; розвивати логічне мислення, фантазію, дрібну моторику рук, сприйняття та навички спілкування.

Хід заняття

Привітання з елементами LEGO

Мета: сприяти встановленню контакту між дітьми та налаштуванню на роботу.

Психолог: Доброго дня діти! Я дуже рада Вас бачити!

В коло всі разом ставайте. 

І посмішку один одному передавайте.

На сусіда подивіться та йому ви усміхніться.

Серце в руки, ви беріть, і тепло сердець своїх ,подаріть!

(Діти по колу один одному передають сердечко з LEGO)

Психолог: Від ваших гарних усмішок мені стало дуже тепло. А тепер давайте подаруєм свої усмішки та часточку тепла свого серця нашим гостям.(Діти посміхаються гостям і малюють сердечко у повітрі).

(Чути звук, який сповіщає що на вайбер надійшло відеоповідомлення)

Вихователь: Діти, ви хочете подивитися. Що нам надійшло? (так)

Тож зручненько всі сідайте

І відео дивитися починайте.

«Привіт, малята, це я – Нюша, ваша давня подруга! Коли настає вечір, на небі з’являються зірочки та місяць, сонечко сідає за обрій я лягаю спати. Снилися мені завжди казкові, гарні, кольорові сни. Але сьогодні я не змогла заснути цілу ніч. Крутилася я так, не заснувши аж до самого ранку. Тепер прошу Вашої допомоги, що потрібно робити, щоб солодко спати і бачити сни! »

Розповідь-бесіда «Навіщо нам спати?»

  • Діти скажіть, хто хоча б раз бачив сон? (відповіді дітей)Діти, як ви думаєте, чи може людина прожити без сну? (Ні) Коли настає нічна пора, усі люди – малята та дорослі лягають у ліжко, щоб заснути. Для чого ж нам спати? Для того щоб відпочити, набратися сил та наснаги для нового дня. Особливо важливий сон для малят, бо кажуть, що вони ростуть саме під час сну.

Нюші ми допоможемо,

Що корисно для сну розкажемо.

Дидактична гра «Що корисно робити перед сном?»

(з використанням асоціативної картки)

Мета: розширювати знання дітей про здоровий сон; удосконалювати вміння дітей добирати картинки, де зображено сюжети, які сприяють сну.

Дітки, картинки обирайте,

Поради Нюші надавайте.

Ваші поради дуже слушні. Молодці, малята.

Справді, спокійна обстановка, а також зручне ліжко, м’якенька постіль, спеціальний одяг для сну допомагають швидше заснути.

Щоб гарно спати,

Потрібно подушечку нам мати.

Творче завдання «Травичку запашну обери і подушечку зроби»

(Діти обирають травичку і наповнюють подушечки)

Всі подушечки гарненькі,

І маленькі й запашненькі.

Зробимо одну

Подушечку запашну.

З чебрецем, ромашкою,

З липою і м’ятою,

Щоб хороше спати

І сни розглядати.

(Діти складають в свою подушечку трави і застібають їх)

Тож на подушечки лягайте, дрімайте

Та сни казкові розглядайте.

Пластичний етюд

Чарівна подушечка до нас завітав.

Очки малятам вона лоскотала.

Далі гуляти пішла по обличчю:

Стрибнула лагідно на щічку,

І на лобик, ще й на носик,

Ротик, потім на животик.

Чарівна подушечка гарно лежала,

Разом із нами відпочивала.

Ось ми прокидаємось,

Гарно потягаємось,

Ручки, ніжки відпочили,

Щоб малята не хворіли.

Всі ми солодко дрімали,

Сни яскраві розглядали.

А тепер за столики сідайте

Гарні та погані сни визначайте.

Дидактична гра «Подаруй сон»

Мета: розширити та закріпити знання дітей про казки; формувати вміння розрізняти добрих та злих героїв.

(діти розглядають картинки, і визначають з якої казки герой; потім на добрих героїв викладають білі лего – цеглинки, а на злих чорні лего - цеглинки)

 

Пальчикова вправа «Бачить Нюша у вві сні»

Бачить Нюша у вві сні овочів корзину,

(складають заокруглені кисті «чашечкою»)

Бачить – рибка в озерці, танцюючи плине,

(плавні хвилеподібні рухи вперед стуленими долонями)

Бачить – пташечки малі крильцями махають,

(зчіплюють долоні великим пальцем, решта пальців розставлені й ритмічно рухаються вгору - вниз)

Бачить – сонця промінці яснесенькі сяють,

(роз’єднують кисті, пальці розставлені і спрямовані вниз),

Ось кумедне оленя йде через місточок,

(показують «оленя» - виставивши мізинний та вказівний пальчики)

Ось хатинка, а у ній – чарівний пісочок.

(зображують долонями «дах, а потім імітують сипання  пісочка»)

Є пісок у нас гарненький

Жовтий, синій, червоненький.

Ми пісочок насипаєм,

Що насниться відгадаєм.

Сиплю я пісок жовтенький,

Що насниться Нюші

Розкажіть швиденько.

Малята, що б ви хотіли, щоб наснилось Нюші жовтого кольору?

Синій пісок висипаю,

Нюші я побажаю…

Малята, що можна побажати Нюші синього кольору?

Зелений пісочок висипати поспішаю,

Що насниться Нюші розповідаю…

Червоненький додаю,

Сни казкові розкажу…

Сниться Нюші малина,

І зеленая машина,

Мячик, кулька, прапорець,

Жовтий сонця промінець.

Нюша наша все дрімає,

Та у сні вона підростає.

(Діти виконують рухи під музику відповідно до тексту)

Малята, наша Нюша за нами спостерігала, і що для сну корисне вона дізналась. Ви картинку оберіть - вірну відповідь скажіть!

Вправа – рефлексія «Мої враження»

- За допомогою чого ми вітались?

- Що потрібно робити перед сном ?

- Що ми кладемо в подушечку?

- Яку травичку ти поклала?

- Чи потрібно спати ? Чому?

- Хто не зміг заснути?

 - Що може приснитися діткам?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бінарне заняття  на тему:

«Казкові сни»

 

 

 

 

                            

   Вихователь:

II молодшої «В» групи

                                               з інклюзивним навчанням

Кулачок Т.М.

Практичний психолог :

Василюк А.П.

docx
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
1418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку