Заняття № 2
Урок 1 . Пізнавальний розвиток
Тема : (Математика. Лічба предметів. Предмети. Фігура. Сусіди числа. Властивості предметів.)
Мета: познайомити учнів з поняттям «предметності», вчити рахувати від 1 до 10,від 10 до 1; вчити називати сусідів числа, розрізняти цифри; дати поняття «геометрична фігура»; розвивати мислення, пам'ять, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики.
Обладнання :герої Незнайко та Мальвіна, іграшкова Черепаха, Вовк, дівчинка- Дзвіночок ; відео «Незнайко навчається», «Мальвіна навчає Буратіно», «Паровоз Букашка», «Черепаха Ага», «Ночной цветок», квітка з серединкою і пелюстками, діти музичної школи з акордеоном; квітка з пелюстками.
1.Ранкова зустріч.
- Діти, Сьогодні нашу зустріч почнемо з комплементів. Доброго ранку, діти! Я, разом з цією гарною Черепахою, рада знову бачити вас у нашому ліцеї! У вас такі гарні посмішки!
(діти передають Черепаху і роблять один одному комплементи)
2.Оголошення теми, мети уроку.
- Діти, погляньте, наша Черепаха знайшла якусь фігуру у себе в цікавій казковій країні… (показує коло – серединку квітки).
-Що ж це за фігура? Так, ми сьогодні познайомимся з геометричними фігурами, будемо рахувати, тобто будемо працювати.
3. Лічба предметів. Предмети. Фігура. Сусіди числа. Властивості предметів
- Це коло від якогось предмету… Як же дізнатися? Треба відправитися у казкову країну, де живе Черепаха. А відправимося ми на паровозику…. (під відео «Паровозик» діти виконують рухи і потрапляють в чарівну казкову країну.)
- Ось і потрапили ми в казкову країну… Порахуємо 1…10 , 10-1.
- А зустрічає нас пісня «Паровозик» .Ми потрапили ,щоб допомогти черепашці знайти предмет….зошит свій я відкриваю, навскоси його кладу, ручку я оттак тримаю, сяду рівно, не зігнусь, до роботи я берусь! Ось, Черепаха, відкіля ти знайшла коло – це серединка квітки. … Називаємо сусідів чисел 5,7,3,8.
(заходить Незнайко )
Незнайко:- Добрий день, діти! Дивіться, що я знайшов (показує першу пелюсточку)
Незнайко : - Щоб пелюстка повернулася до квітки, треба виконати завдання.
(Діти виконують завдання у зошиті)
Незнайко : -Молодці (прикріплює пелюстку і дарує пісню «Козачок»
(Незнайко проводить фізкультхвилинку)
4.Фізкультхвилинка :
Добре те, що сонце світить! (руки вгору)
Добре те, що віє вітер! (хитаються)
Добре те, що оцей ліс! (присідають)
Разом з нами ріс і ріс! («виростають»)
Добре те, що в нашій річці, (піднімаються вгору)
Синя, не брудна водиця (плавають)
І мене матуся рідна, (крокують)
Зустрічає після школи! (стрибають)
Добре гратися на дворі (плещуть у долоні)
Добре вчитися у школі (сідають за парти).
5.Закріплення і узагальнення вивченого:
(звучить пісня «Вовк», заходить Вовк, тримає у руці другу пелюстку і квадрат, трикутник ,прямокутник)
Вовк : - А що це ще я знайшов?(показує по черзі геометричні фігури і діти розповідають про них)
- Діти, далі продовжуємо працювати у зошиті…(прикріплюють пелюстку)
6. Підсумок уроку. Вербальне оцінювання учнів.
Урок 2. Мовленнєвий розвиток.
Тема: Бесіда «Мова наша солов’їна ». Гра «Де я живу», «Хто де мешкає» Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речення. Заштрихування контурних малюнків різноспрямованими лініями.
Мета: Познайомити дітей з поняттям «слово, речення», умовним позначенням речення; розповісти учням про багатство нашої мови, збагачення словника; працювати над розвитком мовлення, виховувати любов до рідної мови, до прекрасного, до природи.
Обладнання: герої Незнайко та Мальвіна, іграшкова Черепаха, Вовк, дівчинка- Дзвіночок ; відео «Незнайко навчається», «Мальвіна навчає Буратіно», «Паровоз Букашка», «Черепаха Ага», «Ночной цветок», квітка з серединкою і пелюстками, діти музичної школи з акордеоном; квітка з пелюстками.
1.Організація класу. Повідомлення теми і мети уроку.
- Діти ,сідайте рівненько і продовжуємо допомагати Черепашці…
(перегляд відео «Мальвіна навчає Буратіно», входить Мальвіна)
Мальвіна : - Добрий день, діти! Я прийшла вам допомогти. Ось, я теж знайшла пелюсточку (третю). Я хочу подивитися ,немає у вас поганих учнів?
-Діти, покажіть Мальвіні, які ви гарні у мене учні.
2.Знайомство з поняттям «слово, речення», умовним позначенням речення; розповісти учням про багатство нашої мови, збагачення словника;
(розповідь учителя про слово, речення, показує схеми)
Мальвіна : - Давайте скоріше виконаємо завдання пелюстки. (робота у зошиті)
Мальвіна : -Ви, діти , молодці !(прикріплює пелюстку і танцює для дітей)
Мальвіна: - Діти, Незнайко…погляньте, у нашої Черепахи ще одна пелюстка(четверта).(дитяча пісня «Черепаха»)
Мальвіна: -Добре, Черепахо, ми тебе зрозуміли, зараз виконаємо наступне завдання.
(робота у зошиті)
Мальвіна: Діти , ви заморилися, зараз ми всі разом відпочинимо!
3. Фізкультхвилинка.(під відео «Черепаха Ага»)
4. Закріплення і узагальнення вивченого.
(звучить музика… і виконавець приносить пелюстку(п’яту)
(діти обводять руку і малюють гриби, коло грибів –квітку)
5.Підсумок уроку. Вербальне оцінювання.