Урок 1 . Пізнавальний розвиток. Лічба предметів. Предмети. Фігура. Сусіди числа. Властивості предметів.)Урок 2. Мовленнєвий розвиток. «Мова наша солов’їна "

Про матеріал
Урок 1 . Пізнавальний розвиток Тема : (Математика. Лічба предметів. Предмети. Фігура. Сусіди числа. Властивості предметів.) Урок 2. Мовленнєвий розвиток. Тема: Бесіда «Мова наша солов’їна ». Гра «Де я живу», «Хто де мешкає» Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речення. Заштрихування контурних малюнків різноспрямованими лініями.
Перегляд файлу

Заняття № 2

Урок 1 . Пізнавальний розвиток

Тема : (Математика. Лічба предметів. Предмети. Фігура. Сусіди числа. Властивості предметів.)

Мета: познайомити учнів з поняттям «предметності», вчити рахувати від 1 до             10,від 10 до 1; вчити називати сусідів числа, розрізняти цифри; дати поняття «геометрична фігура»; розвивати мислення, пам'ять, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики.

Обладнання  :герої Незнайко та Мальвіна, іграшкова Черепаха, Вовк, дівчинка- Дзвіночок  ; відео «Незнайко навчається», «Мальвіна навчає Буратіно», «Паровоз Букашка», «Черепаха Ага», «Ночной цветок», квітка з серединкою і пелюстками, діти музичної школи з акордеоном; квітка з пелюстками.

1.Ранкова зустріч.

        - Діти, Сьогодні нашу зустріч почнемо з комплементів. Доброго ранку, діти! Я, разом з цією гарною Черепахою, рада знову бачити вас у нашому ліцеї! У вас такі гарні посмішки!

(діти передають Черепаху і роблять один одному комплементи)

2.Оголошення теми, мети уроку.

       - Діти, погляньте, наша Черепаха знайшла якусь фігуру у себе в цікавій казковій країні… (показує коло – серединку квітки).

      -Що ж це за фігура? Так, ми сьогодні познайомимся з геометричними фігурами, будемо рахувати, тобто будемо працювати.

      3. Лічба предметів. Предмети. Фігура. Сусіди числа. Властивості предметів

           - Це коло від якогось предмету… Як же дізнатися? Треба відправитися у казкову країну, де живе Черепаха. А відправимося ми на паровозику…. (під відео «Паровозик» діти виконують рухи і потрапляють в чарівну казкову країну.)

          - Ось і потрапили ми в казкову країну… Порахуємо 1…10 , 10-1.

          - А зустрічає нас пісня «Паровозик» .Ми потрапили ,щоб допомогти черепашці знайти предмет….зошит свій я відкриваю, навскоси його кладу, ручку я оттак тримаю, сяду рівно, не зігнусь, до роботи я берусь! Ось, Черепаха, відкіля ти знайшла коло – це серединка квітки. … Називаємо сусідів чисел 5,7,3,8.

(заходить Незнайко )

 Незнайко:- Добрий день, діти! Дивіться, що я знайшов (показує першу пелюсточку)

  • Діти, Черепашко, це ж перша пелюсточка від твоєї квітки !

 Незнайко :  - Щоб пелюстка повернулася до квітки, треба виконати завдання.

  • Діти! Давайте швидше виконаємо завдання…Незнайко, допоможи згадати, як треба сидіти, тримати ручку…

                           (Діти виконують завдання у зошиті)

Незнайко : -Молодці (прикріплює пелюстку і дарує пісню «Козачок»

(Незнайко проводить фізкультхвилинку)

4.Фізкультхвилинка :

Добре те, що сонце світить! (руки вгору)

Добре те, що віє вітер! (хитаються)

Добре те, що оцей ліс! (присідають)

Разом з нами ріс і ріс! («виростають»)

Добре те, що в нашій річці, (піднімаються вгору)

Синя, не брудна водиця (плавають)

І мене матуся рідна, (крокують)

Зустрічає після школи! (стрибають)

Добре гратися на дворі (плещуть у долоні)

Добре вчитися у школі (сідають за парти).

5.Закріплення і узагальнення вивченого:

(звучить пісня «Вовк», заходить Вовк, тримає у руці другу пелюстку і квадрат, трикутник ,прямокутник)

  • Добрий день! Я прийшов до вас ,бо ви розумні і можете мені допомогти.. Я знайшов цю річ і не знаю, що з нею робити?
  • Діти, це ж ще одна пелюсточка. Зараз ми виконаємо завдання і пелюстка повернеться до квітки..

Вовк : - А що це ще я знайшов?(показує по черзі геометричні фігури і діти розповідають про них)

         - Діти, далі продовжуємо працювати у зошиті…(прикріплюють пелюстку)

6. Підсумок уроку. Вербальне оцінювання учнів.

 

Урок 2. Мовленнєвий розвиток.

Тема: Бесіда «Мова наша солов’їна ». Гра «Де я живу», «Хто де мешкає» Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речення. Заштрихування контурних малюнків різноспрямованими лініями.

Мета: Познайомити дітей з поняттям «слово, речення», умовним позначенням речення; розповісти учням про багатство нашої мови, збагачення словника; працювати над розвитком мовлення, виховувати любов до рідної мови, до прекрасного, до природи.

Обладнання: герої Незнайко та Мальвіна, іграшкова Черепаха, Вовк, дівчинка- Дзвіночок  ; відео «Незнайко навчається», «Мальвіна навчає Буратіно», «Паровоз Букашка», «Черепаха Ага», «Ночной цветок», квітка з серединкою і пелюстками, діти музичної школи з акордеоном; квітка з пелюстками.

1.Організація класу. Повідомлення теми і мети уроку.

 - Діти ,сідайте рівненько і продовжуємо допомагати Черепашці…

(перегляд відео «Мальвіна навчає Буратіно», входить Мальвіна)

Мальвіна : - Добрий день, діти! Я прийшла вам допомогти. Ось, я теж знайшла пелюсточку (третю). Я хочу подивитися ,немає у вас поганих учнів?

                 -Діти, покажіть Мальвіні, які ви гарні у мене учні.

2.Знайомство з поняттям «слово, речення», умовним позначенням речення; розповісти учням про багатство нашої мови, збагачення словника;

    (розповідь учителя про слово, речення, показує схеми)

Мальвіна : - Давайте скоріше виконаємо завдання пелюстки. (робота у зошиті)

Мальвіна : -Ви, діти , молодці !(прикріплює пелюстку і танцює для дітей)

Мальвіна: - Діти, Незнайко…погляньте, у нашої Черепахи ще одна пелюстка(четверта).(дитяча пісня «Черепаха»)

Мальвіна: -Добре, Черепахо, ми тебе зрозуміли, зараз виконаємо наступне завдання.

(робота у зошиті)

Мальвіна: Діти , ви заморилися, зараз ми всі разом відпочинимо!

3. Фізкультхвилинка.(під відео «Черепаха Ага»)

4. Закріплення і узагальнення вивченого.

(звучить музика… і виконавець приносить пелюстку(пяту)

  • Діти ! Щоб остання пелюстка повернулась до квітки, нам треба відкрити альбом і намалювати ….чарівні грибочки, а коло них нашу чудову квітку!

(діти обводять руку і малюють гриби, коло грибів –квітку)

  • Ось і ожила наша квітка. Поки ви її розфарбуєте, квітка дарує свій мультфільм про квітку.

ФОТО 15.JPG

5.Підсумок уроку. Вербальне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку