Бінарні заняття в системі підготовки фахівця

Про матеріал
Бінарне заняття - це одна з форм реалізації міжпредметних зв'язків та інтеграції навчальних дисциплін. Це нетрадиційний вид навчального заняття, яке проводять два або кілька викладачів-предметників, або викладач і майстер виробничого навчання, або викладач і практичний працівник-фахівець тієї кваліфікації, по якій ведеться підготовка студентів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З«Бинарные занятия в системе подготовки специалиста»

Номер слайду 2

Бинарное занятие – это одна из форм реализации межпредметных связей и интеграции учебных дисциплин. Это нетрадиционный вид учебного занятия, которое проводят два или несколько преподавателей-предметников, либо преподаватель и мастер производственного обучения, либо преподаватель и практический работник–специалист той квалификации, по которой ведется подготовка студентов. Именно последняя форма интеграции более приемлема и эффективна в рамках учебной практики.

Номер слайду 3

Цели бинарного учебного занятия:– создание условий мотивированного практического применения знаний, умений и навыков студентами;– дать обучающимся возможность почувствовать значимость результатов своего труда и получить от него удовлетворение;– разнообразить образовательный процесс;– развить познавательный интерес у студентов;– способствовать развитию личности и повышению мотивации обучения.

Номер слайду 4

Требования к бинарным занятиям:- наличие единого методического пространства;- психологическая совместимость преподавателей, работающих во взаимодействии;- четкое определение темы, заданий, требующих реализации межпредметных связей;- наличие сценария занятия, предусматривающего роль каждого из преподавателей;- профессионализм преподавателей и работа учащихся на высоком уровне мыслительной деятельности.

Номер слайду 5

Формы проведения бинарных занятий:- занятие-диспут;- занятие-диалог;- занятие-пресс-конференция;- занятие-экскурсия;- занятие-игра;- занятие-форум;- занятие-исследование и др. Бинарное занятие может быть либо занятием по изучению нового материала, либо уроком по систематизации и обобщения полученных ранее знаний, либо комбинированным.

Номер слайду 6

План заняття. Дисципліна: Автоматика електричних систем. Модульна одиниця: Автоматичне повторне вмикання однократної дії  Вид заняття: лекція. Тип заняття: інформаційна лекція. Форми і методи проведення: лекція, фронтальне опитування, експрес-тест із взаємоперевіркою, робота в групах, розв’язання технічних задач. Міжпредметні зв’язки: Забезпечувальні - «Теоретичні основи електротехніки», «Релейний захист електричних систем», «Електроустаткування електричних систем»Забезпечувані - «Напівпровідникові пристрої релейного захисту і автоматики», «Основи диспетчерського управління енергосистемами», «Електричні мережі».

Номер слайду 7

ХІД ЗАНЯТТЯ1. Організаційний момент:1.1 Привітання студентів.1.2 Відмітка у навчальному журналі відсутніх студентів.1.3 Перевірка готовності до заняття студентів, аудиторії, обладнання. 2. Актуалізація опорних знань студентів:2.1 Усне фронтальне опитування за матеріалом теми «Пристрої автоматичного повторного вмикання. Призначення, класифікація, основні вимоги до схем автоматичного повторного вмикання»2.2 Експрес-тест3. Вивчення нової теми:3.1 Повідомлення теми заняття: Автоматичне повторне ввімкнення однократної дії3.2 Мотивація вивчення теми: знання функціонування схеми автоматичного повторного ввімкнення однократної дії необхідно для подальшого вивчення інших видів автоматики електричних систем, а також для формування компетенції у галузі практичних схем автоматики електричних підстанцій 3.3 Лекція3.3.1 План вивчення нового матеріалу: а) комплектний пристрій серії РПВ – 58: зовнішній вигляд та технічні характеристики. б) принцип роботи схеми пристрою серії РПВ – 58.

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва елементу. Номер позиціїРеле часу КТ1 Проміжне реле KL5 Конденсатор С (20 мк. Ф)3 Зарядний резистор R2 (1,1 МОм)4 Розрядний резистор R3 (510 Ом)24. Закріплення нового матеріалу:4.1 Робота в групах:4.1.1 Завдання: на наступному малюнку зображено зовнішній вигляд комплектного пристрою РПВ – 58 с цифровими позначками його конструктивних елементів - реле часу КТ; проміжне реле KL; конденсатор С (20 мк. Ф); зарядний резистор R2 (1,1 МОм) і розрядний резистор R3 (510 Ом). Правильно вкажіть назви елементів по позиціям від 1 до 5 за наступною формою та назвіть отриману черговість з цифр:

Номер слайду 9

4.2 Технічна задача:4.2.1 Завдання: на наведеній принциповій схемі АПВ однократної дії домалюйте відсутні елементи, без яких дана схема не зможе функціонувати. Варіант схеми № 1.

Номер слайду 10

 5. Проміжні підсумки заняття: підрахунок рейтингу студентів за даними таблиці оцінювання знань студентів та їх активності на занятті, оголошення проміжного рейтингових балів{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Таблиця – Проміжне рейтингове оцінювання знань студентів та їх активності на занятті№Прізвище та імя студента. Кількість зароблених балів по завданням. ФОЕТРГТЗСумарний бал1 Анциферов Кирило0,53227,52 Ворон Роман0,52226,53 Гребенюк Андрій032274 Гусак Сергій032275 Косенко Дмитро011246 Ляшенко Владислав0,52226,57 Мальковський Сергій032278 Мальцев Олексій032279 Подорожній Костянтин0220410 Попій Олександр0322711 Рємізов Іван0322712 Рибалка Антон0,53227,513 Серкутан Олександр     14 Сташевський Микита0,53407,515 Стьопін Валерій0322716 Тодуров Геннадій0,53104,517 Хайдаров Данило0222618 Хоменко Олександр0232719 Храновський Володимир     

Номер слайду 11

Урок-экскурсия

Номер слайду 12

Знакомство с ОРУ – 330 к. В

Номер слайду 13

Работа в щитовой РЗ и А

Номер слайду 14

Перед экскурсией была проведена коммуникация с инженером РЗ и А 1-й категории о тематике экскурсии с перечнем ориентировочных вопросов к студентам, к примеру:1. Какие виды АПВ применяются на линиях с односторонним питанием?2. Как обеспечивается однократность действия в схеме электрического АПВ?3. Чем обеспечивается выдержка времени АПВ?4. Каково назначение ускорения защиты при АПВ?5. В каких случаях применяется двукратное АПВ?6. Как осуществляется однофазное АПВ?7. Уязвимости полупроводниковых устройств релейной защиты?8. 9.

Номер слайду 15

 6. Остаточні підсумки заняття: підрахунок кінцевого рейтингу та відповідно отриманих оцінок {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Таблиця - Рейтингове оцінювання знань студентів та і№Прізвище та імя студента. Кількість зароблених балів по завданням. Опитування під час урока-єекскурсіїМісце в рейтингу. Отримана оцінка. Сумарний бал1 Анциферов Кирило7,51152 Ворон Роман6,51133 Гребенюк Андрій70444 Гусак Сергій72545 Косенко Дмитро42136 Ляшенко Владислав6,51137 Мальковський Сергій70648 Мальцев Олексій73749 Подорожній Костянтин421310 Попій Олександр728411 Рємізов Іван719412 Рибалка Антон7,502513 Серкутан Олександр   14 Сташевський Микита7,513515 Стьопін Валерій7210416 Тодуров Геннадій4,521317 Хайдаров Данило601318 Хоменко Олександр7111419 Храновський Володимир 1 Оцінку "5" - отримують перші три студента в рейтингу. Оцінку "4" - отримують студенти, посівших 4-10 місця в рейтингу. Оцінку "3" - отримують всі інші студенти. Оцінку "2" - отримують студенти, які набрали в сумі менш 3-х балів

Номер слайду 16

Выводы:● бинарные учебные занятия, проводимые совместно с практическими работниками, дают преподавателю новые возможности преподавания спец. дисциплины;● позволяет вместе с учащимся получать удовольствие от увлекательного практико-ориентированного процесса обучения, погружаясь в реальную практическую деятельность; ● данная модель обучения позволяет активно использовать проблемно-поисковые задачи; ● знакомит студентов с их будущей практической деятельностью, учит соблюдению установленных норм и правил организации рабочего места, соблюдение регламентированного времени работы и т. п.; ● бинарные учебные занятия позволяют усилить мотивацию обучения спец. дисциплин благодаря совместной деятельности преподавателя и практического работника.

Номер слайду 17

Спасибо за внимание!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
1293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку