Бінарний урок (англійська мова та історія) "Подорож до Середньовіччя"

Про матеріал
Цікавий та змістовний урок з англійської мови та історії. Підходить до вивчення теми Їжа та традціями періоду середньовіччя. Насичений інтерактивними вправами.
Перегляд файлу

 

Бінарний урок (англійська мова та історія)

Підготували: Панфілова Вікторія Костянтинівна

                                                                                                   Перерва Олена Юріївна

 

Тема: Середньовіччя. Їжа.

Підтема: Подорож до Середньовіччя

Мета: організувати подання та засвоєння нового матеріалу, фіксацію лексичних одиниць; ознайомити учнів з життям людей в період Середньовіччя, навчити аналізувати інформацію, опрацьовувати матеріал, навчити використовувати знання з англійської мови для опрацювання історичних джерел; розвивати філологічний кругозір, пам'ять, увагу, уяву, здатність поєднувати інформацію з різних предметів; виховувати жагу до знань, працьовитість, кмітливість, творчі здібності.

Методи та прийоми: вікторина, розповідь, інструктаж, ілюстрація, демонстрація, самостійне спостереження, опитування, бесіда, пояснення, інтерв’ю.

Форми роботи: групова, індивідуальна, фронтальна.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Обладнання: підручник з історії, англо-український словник, мультимедійна дошка, роздатковий матеріал, наочний та навчальний матеріал.

Хід уроку:

ОРГМОМЕНТ.

  1. Привітання:

 

В.К.: Hello little ladies and gentlemen. We’re welcome you on our unusual Medieval lesson. Are ready for it? Do you have all necessary things for it: good mood, good behavior and desire get to know a lot of interesting information?

 

2.  Перевірка готовності до уроку. Повідомлення теми й мети уроку.

О.Ю.: Сьогодні на уроці ми здійснимо цікаву «Подорож до епохи Середньовіччя»! Ми з вами познайомимося з тим, як жили люди у ті часи, чим займалися, що їм було цікаво, а також зможемо наприкінці уроку відповісти на такі питання:

  • Хто такі лицарі?
  • Які основні страви подавали до столу в період Середньовіччя?
  • Чи відвідували у той час діти школу?

 

  1. А перш ніж розпочати подорож пропоную перевірити чи всі мандрівники присутні на уроці! (Перевірка присутніх)

 

4. Мотивація навчальної діяльності.

 

В.К.: Our lesson will be unusual for you. It connects with two interesting subjects History and English. You have an opportunity learn more about Middle Ages, because English was the main language in that time. And what can be interesting to learn History by original language? Today you can travel in mystery Medieval with our journalist, see on your own eyes medieval people and even make a puzzle that help you win.  So here we go!

 

О.Ю.: Ви бачите що всі поділені на три команди. Пропоную кожній команді придумати собі назву в дусі нашої теми. (Команди озвучують свої назви)

Доречи, щоб під час подорожі ви не відволікалися, ми пропонуємо вам цікаву гру: протягом уроку ви будете отримувати завдання. За правильну активність та правильні відповіді отримуватиме одну із частин пазлу, плюс одна частина за гарну дисципліну на уроці. Наприкінці уроку ви зможете скласти пазл (Додаток 4) та прочитати цитату одного із середньовічних філософів та отримати за це винагороду. Good luck to you!

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Актуалізація опорних знань. (Вікторина)

 

О.Ю.: А зараз я пропоную перевірити чи всі ви вдома підготувалися до старту нашої машини часу. Отже відповідаємо на запитання:

1. Чи сильно залежало життя середньовічної людини від природно-кліматичних умов? Відповідь обґрунтуйте. (Yes, it was. People were depended from nature and climate.)

2. Вставте пропущене слово: «У ранньому середньовіччі велику роль у житті людини відігравав ……. та його багатства»(forest)

3. Як називався процес розпочатий у ХІ-ХІІІ столітті в Європі та ознаменувався освоєнням нових територій селянами в середині країни?( internal colonization)

4. Як називали переселенців, яких запрошували здалеку для освоєння нових територій?(hospities)

5. Як називали процес переселення людини або навіть цілого народу на далеку відстань? (migration)

6. Назвіть «чотири найбільш великих лиха Середньовіччя»? (illnesses, wars, hunger, epidemics)

7. Що в епоху Середньовіччя називали «справою, що залагоджувалася між двома родинами й перебувала під опікою церкви»? (marriage)

8. Які блюда, на вашу думку, були найбільш популярні в епоху середньовіччя? (bread, meat and milk)

 

Thank you! You are good! А першу частину пазлу за активну участь та правильні відповіді отримує команда «……»

 

  1. Введення нового матеріалу (інтерв’ю)

 

В.К.: Oh! Look guys! It’s our journalist Mironova Elvira! She is very good journalist! She has some interesting information for you. It can help you to develop the range of interests, your life skills and help you to be strong, smart and well-educated person. So, listen her very attentively and we will start our journey! (Додаток 3)

 

Кореспондент: Ох, нарешті ми прибули на місце! Мені тут керівництво дало завдання написати статтю «Життя людини в епоху Середньовіччя»! А звідки я знаю як вони жили! Тож довелося підключати усі свої зв’язки та за допомогою машини часу відправлятися у подорож до Середньовіччя. Let’s go!

Hello! З вами спеціальний кореспондент Міронова Єльвіра. Ми з вами знаходимося у самому центрі Лондону на Трафальгардській площі. І зараз ми спробуємо взяти інтерв’ю у мешканців міста. О! Я бачу, що просто до нас прямують дві цікаві панянки! Одна точно місцева мешканка, а інша схожа на представницю нашої держави!

(Виходять дівчата в костюмах)

Hello, girls! Мене звати Ельвіра і я прибула із майбутнього щоб взяти інтерв’ю у людей середньовіччя та написати статтю! Ну, тобто, як кажуть у вас,літопис! Ви згодні?

(Дівчата погоджуються)

That’s nice! Отже, як вас звати?

 

1-а дівчина: Мене звати Єлизавета. Я мешкаю у місті Києві в Київській Русі. А тут я у гостях у своєї подруги!

 

2-а дівчина: Hi, My name is Dasha. I am from England. I‘m glad to meet you!

 

К.: Hi, Dasha! I am glad to meet you too! Very nice!  Ви знаєте, як тільки я прибула до вас, на очі мені то тут то там потрапляють великі замки! Невже ви й справді живете в таких великих будинках?

 

1-а:  Архітектура наших міст,Київської Русі, визначається насамперед дерев’яними спорудами. Шедеврами народного житло-будування були будинки заможних верств населення, так звані "хороми". Вони складалися з наступних приміщень – "сіни", "істба", "кліть". У великих містах хороми мають два і більше поверхи. Біднота мешкає у однокімнатних житлах. Оселі обмащуються глиною й біляться.

 

2-а: The castle is a special kind of manor holding. Usually castles could only be built by the approval of the king. The castle built on top of a large artificial or natural mound surround by a deep ditch. Around this is an area of land call the bailey. Inside the bailey are various buildings for the people who live and work in the castle, including stables, storehouses, bakeries, kitchens, cottages, and quarters for soldiers. Our castles consist of 2 floors. The first floor contain the great hall, the centre of life in the castle. The second floor house the lord and his family, and often contain a chapel built into the wall.

 

К.: Very interesting! А тепер в мене запитання про хлопців. Бо в наш час справжні чоловіки мають володіти багатьма якостями! А якими якості цінуються у ваш час?

 

1-а: Наші чоловіки, наприклад, дуже мужні,трудолюбиві, войовничі, справжні захисники своєї держави. Вони люблять рідну землю, дбають про жінок та дітей.

 

2-а: Our men are called Knights. For seven years a page is cared for by the women of the house, who instruct him in comportment, courtesy, cleanliness, and religion. At 14 the page became a squire, a personal attendant to a knight. He learn riding and all the skills of war, as well as hunting, hawking, and other sports. When he is ready (generally between the ages of 18 and 21) the squire is knighted in a religious ceremony after spending the night guarding his armour before a church altar. He has to swear to the knightly code which ask him to "protect the weak, defenseless, and helpless, and fight for the general welfare of all." 

 

К.: Thank you for your answers! Та, мабуть, щоб підтримувати свою фізичну форму, чоловіки мають добре харчуватися! Скажіть, будь ласка, а які страви найчастіше подають на стол?

 

1-а: В Київській Русі крім продуктів переробки зерна і різних овочів, до складу їжі входять м'ясо свійських тварин  і птиці. Також вживають молока, коров'яче масло і сир. Значне місце в харчуванні наших предків здавна займала й риба, серед якої слід назвати коропа, ляща, осетра, піскаря, щуку. Нам відомо багато видів хлібних виробів: пироги, калачі, короваї. Досить велику роль у харчуванні відіграють бобові культури.

 

2-а: Most people has to make their own food, If you a villager, you should provid for yourself and farming for your own food. Most people in Medieval England eat bread. People prefer white bread make from wheat flour. People are forced to include beans, peas and even acorns in their bread. As well as bread, the people of Medieval England eat a great deal of pottage. This is a kind of soup-stew make from oats. Sometimes they add beans and peas. On other occasions they use other vegetables such as turnips and parsnips. Leek pottage is especially popular. Also, we like hunting and many villages get permission from their lord to hunt animals such as hedgehogs, hears, deer and squirrels.

 

К.: Mmm! So delicious! Мені аж їсти закортіло! І останнє питання: як у вас відбувається освітній процес? У нас учні не дуже люблять ходити до школи: цеж треба рано вставати, уроки вчити…

 

1-а:   В Київській Русі піклування про освіту з часу прийняття християнства взяли на себе держава і церква. В Києві існує державна школа для дітей з найближчого оточення князя. Створюються бібліотеки при монастирях і церквах. Заснована бібліотека при Софії Київській, а деякі князі створюють власні бібліотеки. Князь Микола Святоша на книжки витратив свою казну і подарував їх Печерському монастирю.У давньоруських школах отримали освіту видатні літописці, літератори, богослови, філософи, публіцисти. Серед них літописці Никон Великий, Нестор, Сильвестр, митрополіт Іларіон. Бо це дуже почесно!

 

2-а: We have many different kinds of schools in medieval England. There are small, informal schools hold in the parish church, song schools at cathedrals, almonry schools attached to monasteries, chantry schools, guild schools, preparatory grammar schools, and full grammar schools. In these schools we learn the alphabet, psalters, and religious rites. The most famous public school, Eton, was founded by Henry VI in 1440. Most schools has no books and the students are taught by rote and the skill of individual masters. These schools are for boys (no girls, though they are accept at some of the small local schools.

 

К.: Thanks for interview! Це було дуже пізнавально і цікаво! Ох, щось я втомилася! Ця  подорож всі сили відбирає, а мені ще додому повертатися… Let’s have a rest?

 

  1. Фіз.хвилинка.

If you want to be strong,

You should jump like a frog.

If you want to be brave,

You should eat good and run away.

If you want to be cool,

You should go to a swimming pool.

If you want to join for us,

You should do our exercise.

 

К.: Ну, мені вже час повертатися! Рада була знайомству! Може ще колись зустрінемось! Goodbye! See you soon! I hope we’ll meet again! I had great time, suppose you too.

Отже, додому!

 

4. Узагальнення та систематизація знань.

 

О.Ю.: Дякуємо, Ельвіро, за таку гарну роботу! Інтерв’ю те що треба! А скільки корисної інформації! Тож тепер я хочу перевірити, чи добре ви слухали те, що розповідали дівчата. Перед кожною командою листочки із завданням. Вам потрібно вставити в текст пропущені слова. Слова подані нижче текста. Отже час пішов! (Додаток 1 - картки)

 

О.Ю.: Молодці! А тепер давайте перевіримо ваші відповіді.

           За цю роботу пазл отримує команда «…..»

В.К.: OK, guys, now I want to check how you understand our material and we are going to make an unusual crossword. Who will be the first and find all words correctly that group be a winner and you can get one more part of our puzzle. So, good luck!

(Додаток 2 - кросворд)

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Підбиття підсумків з коментарем.

 

О.Ю.: Ви всі сьогодні гарно працювали на уроці, а ще добре себе поводили. Пазл за добру поведінку отримує команда «…….»

А тепер давайте складемо усі наші пазли та прочитаємо, яка фраза утворилася.

Молодці! Отже, давайте підведемо підсумки уроку. Скажіть мені, використовуючи англійську мову, про що ви дізналися на уроці! Що вам найбільш запам’яталося із нашої подорожі. (Фронтальній запит)

 

2. Виставлення оцінок з коментарем.

 

О.Ю.: Прийшов час нагородити наших переможців та вручити грамоти.

 

В.К.: Today all of you work hard. But some of you were better than other. We have several nominations: (нагородження команд за номінаціями). Thank you so much! You all have done a big job! And we are going to speak about your marks. So…( виставлення оцінок)

 

 

3. Завдання додому.

 

Your home task will be such interesting likes our lesson. You should make a project

“How people live in Medieval” and write it on two languages.

 

Дякую вам за роботу на уроці! До нових подорожей! Good bye! See you soon! 

 

 

 

doc
Додано
15 січня 2022
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку