Бінарний урок англійська мова та ЯДС, конспект уроку "Food.Смаки та захоплення"

Про матеріал

Конспект бінарного уроки з англійської мови та ЯДС.

Вміщує в собі цікаві завдання на закріплення матеріалу.

Перегляд файлу

Бінарний урок на тему  : Food. Смаки та захоплення.

  • Мета: навчальна повторити раніше вивчені лексичні одинці за темою « FOOD»  , активізувати вивчений граматичний матеріал попередніх уроків; розвиток навичок читання говоріння, зорієнтувати дітей у питаннях вибору корисних продуктів харчування.

навчальна:  формувати предметні компетентності з іноземної мови;

  •        фонологічну - відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів;
  •        граматичну - повторити та закріпити вживання граматичної структури Present Simple у стверджувальних, заперечних реченнях;
  •        лексичну - відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць з теми «Їжа» і активізувати їх в мовленні, удосконалювати навички читання учнів, навчати застосовувати отримані знання на практиці під час виконання письмових вправ, діалогічного та монологічного мовлення.

 

  • розвивальна: розвивати спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію; удосконалювати фонетику; розвивати мову, усні комунікативні вміння з опорою на наочність, розвивати увагу та зорову пам’ять, спостережливість, розвивати вміння працювати в колективі та приймати спільне рішення, розвивати уявлення про корисну і шкідливу їжу.

     розвивати ключові компетентності учнів:

  •        комунікативну - розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки англійською мовою, монологічне мовлення учнів;
  •        саморозвитку та самоосвіти - уміння учнів самостійно шукати інформацію та розвивати мовну здогадку;
  •        здоров’язберігаючу - уміння дотримуватися принципів здорового способу життя .

 

  • виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших , формувати доброзичливу атмосферу в класі, виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань; допомагати їм бути розкутими у спілкуванні, вивчати іноземну мову.
  •  

Тип уроку:  урок  узагальнення та систематизації раніше засвоєних знань, бінарний урок (англійська мова та я досліджую світ).

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, групова.

Методи: робота групах, бесіда,  метод  проектів.

Обладнання уроку: підручник, картки із завданнями, ноутбук, презентація, наочніть, малюнки, лепбук.

 

 

 

 

 

Хід уроку

I.Організація класу

1. Привітання

- Доброго дня всім!Сьогодні у нас незвичайний урок, бо з  вами буде працювати 2 вчителя, одночасно урок буде ЯДС і англійської мови.

-Доброго дня, діти!

-Hello boys and girls! I‘m glad to see you!

 

2. Налаштування на урок та введення в іншомовну атмосферу (пісенька)

-Let's sing «Hello song!»

3. Мотивація.

- Let’s  remember  the rule of our lesson (давайте згадаємо правило нашого уроку). (Я не повинен казати «не можу, не хочу ,не буду». Я повинен казати «Я можу, я буду».

  • I mustn`t say «I can`t»
  • I mustn`t say «I won`t»
  • I mustn`t say «I`m not»
  • I mustn`t say «I don`t»
  • I must say «I will»
  • I must say «I am»
  • I must say «I do»
  • I must say «I can»

 

4. Повідомлення теми

- Тема нашого уроку «Смаки і захоплення. Food.»

II.Основна частина

1.Презентація

- Гра «Вгадай захоплення» (треба сказати, швидше за підказку на моніторі).

2.Робота в зошиті

Робота  в зошиті ЯДС с. 11, завдання 3.

3.Робота з лего

- Let's play lego! Look at the screen and remember the words on the topic of food.

4. Вислів

- Як ви розумієте вислів: «Чому про смаки не сперечаються»?

5.Фізхвилинка

- Are you tired? Letʼs relax. (Ви втомились? Давайте відпочинемо).

          7.Монстрики (презентація)

- Let's play!

I like ….      I don't like…..

 

8. Реклама сока

Робота в групах «Створи свій сік». В кожного з вас різні вподобання. Тому оберіть улюблені фрукти.

Кожна група отримає порожню коробку.

 Ваше завдання: обрати назву свого соку і прорекламувати свій сік (розповісти назву і з яких інгредієнтів він складається).

 

9. Ланчбокс

-Make a lunchbox.

-Show and say.

 

III.Підсумок уроку

- Have you enjoyed your work? (Чи задоволені ви соєю роботою?)

- What tasks did you like the best? (Які завдання вам сподобались найбільше?)

 

Рефлексія

  • Дайте заповнимо кошик корисною їжею та скажемо : Що найбільше сподобалося?
  • Обрати овоч або фрукт, вийти до дошки, прикріпити до кошика і сказати, що сподобалось на уроці найбільше.

 

 

 

                                                              

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку