Конспект бінарного уроки з англійської мови та ЯДС.
Вміщує в собі цікаві завдання на закріплення матеріалу.
Бінарний урок на тему : Food. Смаки та захоплення.
навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови;
розвивати ключові компетентності учнів:
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації раніше засвоєних знань, бінарний урок (англійська мова та я досліджую світ).
Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, групова.
Методи: робота групах, бесіда, метод проектів.
Обладнання уроку: підручник, картки із завданнями, ноутбук, презентація, наочніть, малюнки, лепбук.
Хід уроку
I.Організація класу
1. Привітання
- Доброго дня всім!Сьогодні у нас незвичайний урок, бо з вами буде працювати 2 вчителя, одночасно урок буде ЯДС і англійської мови.
-Доброго дня, діти!
-Hello boys and girls! I‘m glad to see you!
2. Налаштування на урок та введення в іншомовну атмосферу (пісенька)
-Let's sing «Hello song!»
3. Мотивація.
- Let’s remember the rule of our lesson (давайте згадаємо правило нашого уроку). (Я не повинен казати «не можу, не хочу ,не буду». Я повинен казати «Я можу, я буду».
4. Повідомлення теми
- Тема нашого уроку «Смаки і захоплення. Food.»
II.Основна частина
1.Презентація
- Гра «Вгадай захоплення» (треба сказати, швидше за підказку на моніторі).
2.Робота в зошиті
Робота в зошиті ЯДС с. 11, завдання 3.
3.Робота з лего
- Let's play lego! Look at the screen and remember the words on the topic of food.
4. Вислів
- Як ви розумієте вислів: «Чому про смаки не сперечаються»?
5.Фізхвилинка
- Are you tired? Letʼs relax. (Ви втомились? Давайте відпочинемо).
7.Монстрики (презентація)
- Let's play!
I like …. I don't like…..
8. Реклама сока
Робота в групах «Створи свій сік». В кожного з вас різні вподобання. Тому оберіть улюблені фрукти.
Кожна група отримає порожню коробку.
Ваше завдання: обрати назву свого соку і прорекламувати свій сік (розповісти назву і з яких інгредієнтів він складається).
9. Ланчбокс
-Make a lunchbox.
-Show and say.
III.Підсумок уроку
- Have you enjoyed your work? (Чи задоволені ви соєю роботою?)
- What tasks did you like the best? (Які завдання вам сподобались найбільше?)
Рефлексія