Бінарний урок англійської мови та основ здоров'я

Про матеріал
Урок присвячений вивченню теми "Хвороби цивілізації. Симптоми захворювання".Розробка уроку допоможе цікаво та продуктивно організувати роботу з учнівським колективом. Режим проведення уроку може варіюватися: дистанційно-синхронний або очний.
Перегляд файлу

Тема: Хвороби цивілізації. Профілактика захворювань

Мета: навчальна: визначити поняття хвороб цивілізації; встановити причинно – наслідкові зв’язки способу життя та хвороб цивілізації; узагальнити лексичний матеріал

розвивальна: формувати уміння робити висновки; розвивати життєві навички, які сприяють зміцненню соціального здоров’я; удосконалювати мовленнєві здібності; розвивати вміння учнів логічно та послідовно висловлювати власні думки іноземною мовою

виховна: виховувати впевненість та відповідальність за стан власного здоров’я; розуміти важливість оволодіння англійською мовою

Тип уроку: бінарний

Режим проведення: дистанційно - синхронний

Наскрізні змістові лінії: громадянська відповідальність; здоров’я і безпека

Ключові компетентності: вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися іноземними мовами; компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій; інноваційність; уміння вчитися впродовж  життя; інформаційно – комунікаційна компетентність;  соціальна та громадянська компетентності; екологічна грамотність і здорове життя

Цільова аудиторія: 7 клас

Перебіг уроку

І. Організаційно – мотиваційна частина

     1. Привітання з учнями. Налаштування на плідну співпрацю

 Учитель англ. мови:  Good morning, dear children. How are you today? I see you are in a good mood, full of energy and ready for the lesson.

Учитель основ здоров’я:  Вітаю усіх присутніх. Сподіваюсь, що наш урок пройде інформативно та продуктивно.

     2. Мотивація навчальної діяльності. Введення в англомовне середовище. Гра «Здогадайся»  

 Учитель англ. мови: Let’s read the different proverbs and translate them. Tell me, please what they mean?    

(Учитель пропонує ряд прислів’їв про здоров’я (англійською мовою),

учням необхідно вказати що їх об’єднує)

Today we have an unusual lesson. We are going to speak about  different health problems, their treatment  and health service; we’ll  revise and enrich vocabulary on the topic;  develop our listening, reading, speaking and writing skills; we are going to motivate people to keep fit and stay healthy. Our lesson is going to be fun and educational.

      3. Постановка проблемного питання

Учитель основ здоров’я:  Та скільки б ми не говорили про здоров’я, є один серйозний фактор, який може зруйнувати його назавжди. На вашу думку, про що йдеться? (Про хвороби)

ІІ. Цілепокладання

  1. Повідомлення теми уроку

Учитель основ здоров’я:  Люди хворіли завжди. Первісні люди потерпали від холоду, спеки, нападів хижих звірів та інфекційних хвороб. Сучасні люди живуть набагато довше і незрівнянно комфортніше. Механізми й автомати звільнили їх від тяжкої фізичної праці в побуті та на виробництві. За лічені години можна дістатись найвіддаленіших куточків планети. Завдяки винайденню вакцин та ефективних ліків середня тривалість життя людей зросла. Але чи перестали люди хворіти? Нажаль, ні. Природа походження сучасних хвороб – розвиток цивілізації. Тож темою уроку є «Хвороби цивілізації. Профілактика хвороб»

  1. Визначення завдань уроку (учні)

Учитель основ здоров’я:  Виходячи з теми уроку, які завдання ви би поставили перед собою?

  1. Створення хмари слів на тему «Хвороба» (застосунок «Mentimeter»)

Учитель англ. мови:  Your task is make a Word Cloud. You may write two diseases: one - english and one - ukrainian

ІІІ. Цілереалізація

  1. Вправа «Визнач хворобу» (застосунок «Wordwall»)  https://wordwall.net/uk/resource/14181972

Учитель основ здоров’я:  Перед собою ви бачите шість віконечок. Відкрийте їх і дайте відповідь на запитання «Що об’єднує усі картинки?»

Усі перелічені хвороби відносяться до хвороб цивілізації. Причиною їх виникнення є негативний вплив промислової та науково-технічної революції на довкілля та саму людину.

  1. Вправа «Відповідність назв» (застосунок «Wordwall»)

https://wordwall.net/uk/resource/14202357

Учитель англ. мови:  Your task is guess and matching the word with their translation

  1. Словникова робота (запис нової лексики)

Учитель англ. мови:  Write down these new words to your vocabulary

  1. Гімнастика для очей

Учитель англ. мови:   

One, two, three, four.

Look at the window, look at the door,

Look at the ceiling, look at the floor.

Blink with your left eye

Blink with your right eye

Blink with both eyes

Draw the circle

One, two, three, four.

  1. Ментальна карта «Хвороби цивілізації»

Учитель основ здоров’я: А зараз ми попрацюємо з ментальною картою, яка допоможе вам набути нові знання, опираючись на ваш життєвий досвід (Спільна робота вчителя та учнів)

  1. Вправа «Послухай і обери»

https://www.liveworksheets.com/np1680400rv

Учитель англ. мови:  Your task is listen  different health problem and choose write picture.

  1. Робота з текстом (опрацювання тексту та вправа «Say if it is true or false»)

Учитель англ. мови:  It’s time to speak about the health service based on our text from the previous lesson. Let’s discuss such questions: are they true or false?

  1. Спортивні вправи на стільці (Учитель основ здоров’я)

А зараз пропоную відволіктися від екранів, відставити свої стільці трошки назад, вирівняти спини і повторювати вправи за мною.

  1. Вправа «Профілактика захворювань цивілізації»

Учитель основ здоров’я:  Пропоную перейти до питання профілактики хвороб цивілізації. Давайте пригадаємо, що ми називаємо профілактикою? (Це дії людини для попередження виникнення хвороб). Прошу перейти на дошку Padlet і знайти вправу «Профілактика хвороб цивілізації». Завдання вправи: віднести кожен чинник до певної групи.

https://learningapps.org/display?v=p6yopyhi521

А зараз на основі виконаної вправи прошу сформулювати правила профілактики хвороб цивілізації.

А чи можемо ми назвати дистанційне навчання профілактичним заходом? А якого захворювання ми хочемо уникнути? (COVID-19)  Це захворювання інфекційне і за результатами досліджень встановлено, що у людей, які мають хронічні захворювання, в тому чисті хвороби цивілізації, перебіг захворювання відбувається важче.

  1.  Вправа «Коронавірус: вбивча сила»

Учитель англ. мови:  Let’s play the game “ Millionaire ” Complete the sentences by choosing the right answer. And let’s get to know some other facts about the coronavirus

https://learningapps.org/display?v=ppi5gdj3j21

ІV. Рефлексивно-оцінююча частина

  1. Тестування

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3546355

  1. Відправлення реакцій учнів
  2. Чи виконали завдання, поставлені на початку уроку? (Учитель англ. мови)
  3. Домашнє завдання  (Учитель англ. мови, учитель основ здоров’я)   
  4. Вправа «Анаграми» (застосунок «Wordwall»)

Учитель англ. мови: 

- Well, I’ve got an important message to you. But I want you to guess what it is.

- You have to put the letters in the correct order and complete the whole phrase.

- This is my wish to you “Stay healthy all your life!”

- Thank you for your cooperation. You all have been very creative, energetic and enthusiastic.

 

Усі інтерактивні вправи розміщені на дошці Padlet https://ru.padlet.com/viktoriapavlivna77/qwgv2si6m9w5o30p

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 червня 2021
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку