Тема: Хвороби цивілізації. Профілактика захворювань
Мета: навчальна: визначити поняття хвороб цивілізації; встановити причинно – наслідкові зв’язки способу життя та хвороб цивілізації; узагальнити лексичний матеріал
розвивальна: формувати уміння робити висновки; розвивати життєві навички, які сприяють зміцненню соціального здоров’я; удосконалювати мовленнєві здібності; розвивати вміння учнів логічно та послідовно висловлювати власні думки іноземною мовою
виховна: виховувати впевненість та відповідальність за стан власного здоров’я; розуміти важливість оволодіння англійською мовою
Тип уроку: бінарний
Режим проведення: дистанційно - синхронний
Наскрізні змістові лінії: громадянська відповідальність; здоров’я і безпека
Ключові компетентності: вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися іноземними мовами; компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій; інноваційність; уміння вчитися впродовж життя; інформаційно – комунікаційна компетентність; соціальна та громадянська компетентності; екологічна грамотність і здорове життя
Цільова аудиторія: 7 клас
Перебіг уроку
І. Організаційно – мотиваційна частина
1. Привітання з учнями. Налаштування на плідну співпрацю
Учитель англ. мови: Good morning, dear children. How are you today? I see you are in a good mood, full of energy and ready for the lesson.
Учитель основ здоров’я: Вітаю усіх присутніх. Сподіваюсь, що наш урок пройде інформативно та продуктивно.
2. Мотивація навчальної діяльності. Введення в англомовне середовище. Гра «Здогадайся»
Учитель англ. мови: Let’s read the different proverbs and translate them. Tell me, please what they mean?
(Учитель пропонує ряд прислів’їв про здоров’я (англійською мовою),
учням необхідно вказати що їх об’єднує)
Today we have an unusual lesson. We are going to speak about different health problems, their treatment and health service; we’ll revise and enrich vocabulary on the topic; develop our listening, reading, speaking and writing skills; we are going to motivate people to keep fit and stay healthy. Our lesson is going to be fun and educational.
3. Постановка проблемного питання
Учитель основ здоров’я: Та скільки б ми не говорили про здоров’я, є один серйозний фактор, який може зруйнувати його назавжди. На вашу думку, про що йдеться? (Про хвороби)
ІІ. Цілепокладання
Учитель основ здоров’я: Люди хворіли завжди. Первісні люди потерпали від холоду, спеки, нападів хижих звірів та інфекційних хвороб. Сучасні люди живуть набагато довше і незрівнянно комфортніше. Механізми й автомати звільнили їх від тяжкої фізичної праці в побуті та на виробництві. За лічені години можна дістатись найвіддаленіших куточків планети. Завдяки винайденню вакцин та ефективних ліків середня тривалість життя людей зросла. Але чи перестали люди хворіти? Нажаль, ні. Природа походження сучасних хвороб – розвиток цивілізації. Тож темою уроку є «Хвороби цивілізації. Профілактика хвороб»
Учитель основ здоров’я: Виходячи з теми уроку, які завдання ви би поставили перед собою?
Учитель англ. мови: Your task is make a Word Cloud. You may write two diseases: one - english and one - ukrainian
ІІІ. Цілереалізація
Учитель основ здоров’я: Перед собою ви бачите шість віконечок. Відкрийте їх і дайте відповідь на запитання «Що об’єднує усі картинки?»
Усі перелічені хвороби відносяться до хвороб цивілізації. Причиною їх виникнення є негативний вплив промислової та науково-технічної революції на довкілля та саму людину.
https://wordwall.net/uk/resource/14202357
Учитель англ. мови: Your task is guess and matching the word with their translation
Учитель англ. мови: Write down these new words to your vocabulary
Учитель англ. мови:
One, two, three, four.
Look at the window, look at the door,
Look at the ceiling, look at the floor.
Blink with your left eye
Blink with your right eye
Blink with both eyes
Draw the circle
One, two, three, four.
Учитель основ здоров’я: А зараз ми попрацюємо з ментальною картою, яка допоможе вам набути нові знання, опираючись на ваш життєвий досвід (Спільна робота вчителя та учнів)
https://www.liveworksheets.com/np1680400rv
Учитель англ. мови: Your task is listen different health problem and choose write picture.
Учитель англ. мови: It’s time to speak about the health service based on our text from the previous lesson. Let’s discuss such questions: are they true or false?
А зараз пропоную відволіктися від екранів, відставити свої стільці трошки назад, вирівняти спини і повторювати вправи за мною.
Учитель основ здоров’я: Пропоную перейти до питання профілактики хвороб цивілізації. Давайте пригадаємо, що ми називаємо профілактикою? (Це дії людини для попередження виникнення хвороб). Прошу перейти на дошку Padlet і знайти вправу «Профілактика хвороб цивілізації». Завдання вправи: віднести кожен чинник до певної групи.
https://learningapps.org/display?v=p6yopyhi521
А зараз на основі виконаної вправи прошу сформулювати правила профілактики хвороб цивілізації.
А чи можемо ми назвати дистанційне навчання профілактичним заходом? А якого захворювання ми хочемо уникнути? (COVID-19) Це захворювання інфекційне і за результатами досліджень встановлено, що у людей, які мають хронічні захворювання, в тому чисті хвороби цивілізації, перебіг захворювання відбувається важче.
Учитель англ. мови: Let’s play the game “ Millionaire ” Complete the sentences by choosing the right answer. And let’s get to know some other facts about the coronavirus
https://learningapps.org/display?v=ppi5gdj3j21
ІV. Рефлексивно-оцінююча частина
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3546355
Учитель англ. мови:
- Well, I’ve got an important message to you. But I want you to guess what it is.
- You have to put the letters in the correct order and complete the whole phrase.
- This is my wish to you “Stay healthy all your life!”
- Thank you for your cooperation. You all have been very creative, energetic and enthusiastic.
Усі інтерактивні вправи розміщені на дошці Padlet https://ru.padlet.com/viktoriapavlivna77/qwgv2si6m9w5o30p