Бінарний урок музичного мистецтва та української мови для 2 класу

Про матеріал

Бінарний урок української мови та музичного мистецтва .

Тема уроків: Укр мова - " Речення і текст.

Відновлення деформованих речень."

Музичне мистецтво - "Барви осінньої природи в музичних творах." Проводиться вчителем початкових класів та вчителем музичного мистецтва.

Перегляд файлу

Бінарний урок у 2 класі:

 

Розвиток зв’язного мовлення. Музичне мистецтво.

 

Тема: Речення і текст.

Відновлення деформованих речень.

Барви осінньої природи в музичних творах.

 

Мета: учити дітей відновлювати деформовані речення, складати текст;

вчити аналізувати музичні твори, порівнювати музичні твори з творами поезії та живопису;

збагачувати словниковий запас учнів;

розвивати уяву, творчі здібності, спостережливість; 

виховувати любов до прекрасного: музики, живопису, природи, поезії.

 

Обладнання: ребуси, загадки, ноутбук, назви осінніх місяців, таблиці з    реченнями,слова, ілюстрації, малюнки, магнітофон, касета, портрет композитора.

 

Тип уроку: Бінарний урок

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

 

1. Вхід дітей до класу під музику

2.Привітання

Вчитель музики і вчитель мови:

         Ми всміхнемось сонечку:

  • Здрастуй, золоте!

Ми радієм квіточці:

  • Хай вона цвіте!

Гостям усміхаємся:

  • Зичим вам добра!

А урок ми починаємо:

  • Готова дітвора!

 

ІІ. Активізація мовленнєвої діяльності

 

  1. Вступне слово вчителя мови
  • Сьогодні, любі діти, у нас незвичайний урок розвитку зв’язного мовлення.
  1. Вступне слово вчителя музики

На ньому ми ще проведемо і урок музики.

1

  1. Вчитель мови

 

  • А про що ми говоритимемо, все дізнаєтесь, відгадавши загадку?

 

  1. Відгадування загадки

Голі поля .

Мокне земля

Дощ поливає

 Коли це буває?

 

  1. Поетична хвилинка (вчитель музики)
  • А зараз поетична хвилинка.

Вірш „ Висне небо синє ”

(Комп’ютер: 3 кл., урок 10, кр.3)

 

  1. Вчитель мови
  • Про що ми з вами будемо говорити на уроці?

 

ІІІ.  Повідомлення теми і мети уроку

Вчитель мови. -  Так, сьогодні ми зустрінемося з прекрасною порою року – осінню. Будемо складати речення і текст.

 Вчитель музики. – А ще ми повторимо назви нот, послухаємо музику повторимо пісню.

 

IV. Актуалізація опорних знань учнів.

    Вчитель мови.

  1. Складання „ Асоціативного куща ”

(метод „ Ґронування ”)

  • Що ви уявляєте, коли чуєте слово „ Осінь ”?

(хмарки, золота, сонце, дощик, вересень, павутиння, холодна, пізня, вітер, листопад)

  1. Розгадування ребусів.
  • А ще осінь – це осінні місяці.

Пригадати їх нам допоможуть ребуси.

  1. Хвилинка – цікавинка

„ А чи знаєте ви, як раніше називали осінні місяці?”

Вересень колись називали сівень адже починали сіяти озимину.

Жовтень – хмарунець, тому що часто змінювалась погода , або весільник. У народі так і казали: „ Жовтень на весілля багатий ”.

Листопад – просто падолист, адже опадає листя.

  1. Запишіть в зошит назви осінніх місяців в правильному порядку.

 

V. Фізкультхвилинка

 

Пісня „ Осінь, осінь ”

2

VІ. Відновлення деформованих речень, складання тексту.

 

  1. Відновлення деформованих речень

Робота в групах.

  • Вітер поздував нам листочки з дерев і речення порозсипалися . Нам треба зі слів скласти речення:

 

  1. група: минуло, літечко, Вже, красне.
  2. група:  землі, крокує, По, рідній, осінь.
  3. група: хмарами, Небо, темними,вкривається.

 

  1. Презентація речень.
  • Запиши речення в зошит.
  1. Робота над деформованим текстом.
  • Ще раз уважно перечитайте речення. Поміняйте їх місцями так, щоб утворився текст.

Вже минуло красне літечко.

По рідній землі крокує осінь.

Небо вкривається темними хмарами.

  1. Повторення назв нот.

Вчитель музики.

  • А за допомогою яких знаків записується музика?   (ноти)

На уроках музики ми вивчаємо розташування нот на нотному сталі. Зараз ми це повторимо.

 

А) Робота в групах

(Кожна група отримує по карточці з 2 нотами)

  • З’язувати назви нот, знайти слово.

           (Якщо учні правильно назвали ноти, вчитель перевертає картку і на ній написане слово із слів кожної групи утворюється речення. Вчитель кожне речення виставляє на дошку:

            Накрапає осінній дощик.

            Красиво і сумно восени.

 

Вчитель мови

  • Діти, скажіть, чи можна речення, які ми відкрили за допомогою ноток ввести в наш текст?
  1. Читання всього тексту    ( включається музика)
  • Давайте прочитаємо, який текст ми склали.
  1. Підбір заголовку.

-  Який заголовок ми підібрали б до нашого тексту?

А. Сумна осінь

Б. Похмурий день

 

 

 

3

  Вчитель музики

  1. Слухання музики.

А. Бесіда

  • Під час вашої роботи звучала музика. Пригадайте що це за музика і хто її автор (П.І.Чайковський „ Осіння пісенька ”)
  • Як ви думаєте, чому саме цю музику я обрала вам для ілюстрації вашої роботи?
  • Яка музика за характером?

Б. Робота з репродукціями .

Репродукції: І.І.Левітан „ Золота осінь ”

І.І.Шишкін „ Осінь у парку ”

- Яка картина підходить до прослуханої музики?

Вчитель мови.

  1. Вправа „ Крісло автора ”
  • Учням нашого класу теж дуже подобається осінь. Тому вони співають про неї пісні, малюють малюнки. А деякі, навіть, складають вірші і оповідання.

(Виступ учениці Павлів Євгенії)

 

VII. Підсумок уроку.

  • Наш урок добігає кінця.
  • Давайте пригадаємо, чому ми навчались на уроці?
  • Що вам сподобалось на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

docx
Додано
8 травня 2018
Переглядів
768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку