Бінарний урок та презентація за темою " Зимуючі птахи" для 3 класу ( ЯДС та англійська мова)

Про матеріал
Заохочувати учнів поповнювати свої знання новою інформацією про зимуючих птахів, підвищити інтерес до досліджуваних предметів через їх інтеграцію, спонукати та підтримувати зацікавленість до вивчення англійської мови. Привернути увагу до екологічних проблем навколишнього середовища нашого краю. Урок проведений двома вчителями: вчителем початкових класів Борлак В.П. та вчителем англійської мови Станкової О.Ф.
Перегляд файлу

Дмитрівський ліцей з дошкільним відділенням, початковою школою та гімназією імені С.С.Курогло

Городненської  сільської  ради

Болградського району

Одеської області

 

 

 

 

 

 

Бінарний урок за темою

«Зимуючі птахи»

для 3 класу

( ЯДС та англійська мова)

 

 

C:\Users\Ann\Desktop\IMG-20190324-WA0005.jpg

 

 

 

 

 

                                                                                         Вчитель початкових класів:

Борлак Віра Петрівна

Вчитель англійської мови:

Станкова Ольга Федорівна

 

 2023 

 

Тема: Зимуючі  птахи

Мета: 

 - Формувати поняття цілісності світу природи.

–  Розширювати й уточнювати знання учнів про зимуючих птахів.

–  Розвивати пам’ять, мислення, увагу, уміння спостерігати.

–  Виховувати любов до рідного краю, культуру поведінки, толерантність та дбайливе ставлення до світу природи.

–  Активізувати лексичний матеріал за темами « Зимуючі птахи», «Кольори».

- Повторити теперішній неозначений час дієслова та модальне дієслово саn.

– Розвивати навики аудіювання з метою вдосконалення навичок монологічного та діалогічного мовлення.

- Підвищення інтересу до досліджуваних предметів через їх інтеграцію.

–  Спонукати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

 - Привернути  увагу до екологічних проблем навколишнього середовища нашого краю.

Обладнання:  іграшкові птахи, роздатковий матеріал, мультімедийний проектор, малюнки, презентація, годівнички.

 

 

ХІД  УРОКУ.

 

I. Привітання. Організаційний момент.

Борлак В.П.:

Стали діти порівнялись

До гостей всі привітались

Посміхніться ви до себе

Посміхніться ви до нас

На перерві відпочили

А тепер за парти сіли

Станкова О.Ф.:

– Hello, my friends! I`m glad to see you!

– Hello,dear teacher!

– How are you today?

– We  are fine, thank you!

Let`s sing the song “Hello!”

Борлак В.П.: Ви вже зрозуміли , що сьогодні в нас буде цікавий, незвичайний урок, і ми його проведемо разом з учителем англійської мови Ольгою Федорівною. Тож давайте для початку  заплануємо собі настрій, а під кінець уроку перевіримо чи залишиться в нас цей настрій чи можливо він і покращиться. (вибір  смайлика).

Сьогодні ми з вами закріпимо ваші знання з ЯДС  та англійської мови досить цікавими вправами.

 II. Оголошення теми уроку

В.П.: Сьогодні у нас буде незвичайне заняття. Ми потрапимо в дивно цікавий світ птахів.

 Проблемна ситуація (самостійне формулювання теми та мети уроку.)

  • А ось про кого піде мова, ви дізнаєтеся, відгадавши загадку (на дошці відкривається малюнок пташиних слідів на снігу) (Слайд 1)

 

Хто малює на снігу довгі ланцюжки,

 

Хто розставив на бігу хрестики і точки? (Птах.)

 

- Звичайно ж, це птахи. Про яку пору року йдеться в загадці? (Про зиму).

 

- Хто здогадався, яка тема нашого уроку? (Як птахи зимують, зимівля птахів, Птахи взимку…)(Слайд 2)

 

- Що можна дізнатися про птахів, які з нами зимують? (Які птахи зимують, чому вони не замерзають, де знаходять корм, яка допомога потрібна птахам...) Сьогодні ми не тільки будемо говорити про птахів взимку, але і зробимо пташку своїми руками.

 

ІІ. Основна частина

  1. О.Ф.:Oh! Look here! We have a guest at our lesson. Let`s introduce with him.

Хором:Hello! Who are you?

Пташка:I`m a little bird.

В.П. До нас на урок прилетіла маленька пташка. Це  дуже хороша звістка, коли прилітає пташка.

 Пташка:Кожен з учнів зрозуміє –

Пташка по-англійськи bird.(Слайд 3)

-What can I do? (fly, sing)

2.О.Ф.:First of all, we should do our phonetic exercises. Мовна хвилинка:

-It’s cold in winter. [ð-ð-ð]  (руки зігнуті в ліктях притиснуті до грудей )

-It’s snowy in winter. [θ-θ-θ] (імітують падаючих  сніжинок )

- It’s sunny in winter. (показують розкриті долоні )

- It’s windy in winter. [u:-u:-u:]  (махають руками, піднятими вгору)

3.Бесіда - презентація «Допоможи птахам взимку» 

Учень І(Слайд 4. )Допомога птахам взимку виховує у людей доброту і душевну щедрість.

Під час підгодівлі не можна залишати газети, папір, поліетиленові пакети та інше сміття. Годівниці повинні бути скромними, краще не розфарбованими. Корму в годівницях повинно бути не багато і тільки корисного для птахів: насіння дикорослих трав, крихти білого хліба, соняшникове і кавунові насіння, шматочки несолоного сала. Годувати птахів треба регулярно, інакше, виявивши кілька разів годівницю порожній, птахи полетять в інше місце..                                            Пташка.Згадати зимуючих птахів нам допоможуть загадки

Фарбою сірувата, ходою мішкувата,

Звичкою злодійкувата, крикунка хриплувата.

 ( Ворона.) 

Учень 2. Як тільки не говорять про цього птаха: і дурна, і кошлата, і незграбна! А ще цього птаха називають санітаром міста, іноді господинею сміттєвих куп. За тривалістю життя серед птахів вона поперед увсіх - 120 років! Справжня рекордсменка! Знайте, що ворон – чорний, а ворона – сіра. І церізні птахи!

( Слайд 5)

О.Ф.Raven-ворон, Crow- ворона. What colours are they?

-The raven is black, the crow is grey.

О.Ф.They are different birds.

Пташка.Маленький хлопчисько

В сірому армячишке

  По дворах шастає,

Крихти збирає.

 

Слайд 6. Горобець. Sparrow

Учень3: По горобцях на годівниці можна дізнатися температуру. Якщо горобці гладенькі та опрятні, означає, тепло на дворі. А якщо скуйовджені, ніби надуті-тут вже бережи вуха і ніс! Так горобцям тепліше: навколо тіла між пір'ям більше повітря, який утримує тепло.

О.Ф.Аудіювання: A small brown singing bird that lives in the field, has its nest in the grass and usually sings early in the morning.

Answer the question:What does sparrow usually do in the morning?

 

 Фізкультхвилинка

В.П.:  

Хто ж це, хто ж це вже втомився

І наліво похилився?

Мабуть, всім нам треба встати,

Фізкультпаузу почати.

О.Ф.:

Hands up, hands down! (3 times)

Hands on hips.

Bend left, bend right. (3 times)

Turn around.

Touch your nose, look at your nose.

Run, hop, jump!

Stand still.

Sit down.

 

 Пташка.Чорний жилет, червоний берет.

Ніс, як сокира, хвіст, як упор.

Слайд 7. Дятел.

Учень3: Дятел сидить на стовбуріпо-особливому, не так як всі - «солдатиком». Зачепиться гострими кігтиками, подопрется твердим і пружним хвостом і лущить дзьобом шишки і кору, витягує шкідників.

О.Ф.Woodpecker.

Make up the sentence:bird/ long/ with/ A/ narrow /a /beak.

Пташка.Длиннохвоста, білобока,

                 А звутьїї…

Слайд 8. Сорока.

Учень 4: Сорока- товариський птах. Поселяється неподалік від людськог ожитла. Глухих лісів він уникає. На Україні сороку частенько називають  злодійкою. У Британії вона є символом пошти разом з голубом. А в Китаї вважають її щасливим птахом, що приносить удачу.

О.Ф.Magpie

 Make a  paper bird.

What bird is it? 

Учень5.(Слайд 9) Давайте не забувати про зимуючих птахів, допоможемо їм виживати в холодну пору року!

ІІІ. Заключна частина уроку

1.Домашнє завдання.

В.П.Домашнє завдання буде незвичайним.

1.Намалюйте свій власний парк для зимуючих птахів.

О.Ф.2.Складіть англійскою мовою  звернення до людей із закликом про допомогу зимуючим птахам. Ми це звернення помістимо на шкільному сайті.

2.Рефлексія.

В.П.:Що вам здалося незвичайним на уроці?

Чому цей урок вели два вчителі?

Чим хотіли б поділитися з рідними вдома?

З яким настроєм закінчуєте урок?

Зазвичай свій настрій ви показуєте в щоденниках, а тепер виберіть  смайлик вашого настрою і покажіть нам.

  3.Підведення підсумків.

О. Ф: - Stand up. The lesson is over. Good bye.

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Ann\Desktop\IMG-20190324-WA0002.jpg

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Ann\Desktop\IMG-20190324-WA0003.jpg

 

C:\Users\Ann\Desktop\IMG-20190324-WA0005.jpg

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Зимуючи птахи

Номер слайду 3

[ bз:d]

Номер слайду 4

It’s cold in winter. [р-р-р] - It’s snowy in winter. [θ-θ-θ] - It’s sunny in winter. - It’s windy in winter. [u:-u:-u:] Phonetic exercise

Номер слайду 5

Допоможи птахам взимку

Номер слайду 6

Raven [reɪvn] Crow [krəʊ]

Номер слайду 7

A small brown singing bird that lives in the field, has its nest in the grass and usually sings early in the morning. Sparrow [ˈspжrəʊ]

Номер слайду 8

Make up the sentence: bird/ long/ with/ A /narrow/ a /beak. beak [biːk] дзьоб Woodpecker [ˈwʊdpekə]

Номер слайду 9

Make a paper bird Magpie[ˈmжgpaɪ]

Номер слайду 10

Давайте не забувати про зимуючих птахів, допоможемо їм виживати в холодну пору року!

zip
Додано
5 березня 2023
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку