Бінарний урок "Travel with Pleasure!"

Про матеріал
Бінарний урок з англійської мови та мистецтва, де учні під час віртуальної подорожі до Великобританії знайомляться із дивним Уєльським собором та його історією, повторюють особливості архітектурних стилів, подорожуючи залами музею, розпитують як дістатися до необхідного місця, слухають музику та надають їй характеристику, мотивують подорожувати.
Перегляд файлу

Розробка бінарного уроку

(англійська мова, мистецтво)

для 8 класу за темою

«Travel with pleasure!»

Підручники:

О.Карпюк «Англійська мова» 8 клас Тернопіль Видавництво «Астон» 2021

Л.М.Масол «Мистецтво» 8 клас Харків ТОВ «Фоліо» 2016

Мета: організувати діяльність учнів з повторення та активізації лексичного матеріалу теми «Travelling»;  cтворити умови для розвитку самостійної, творчо мислячої особистості; активізувати мовленнєву діяльність, навчати презентувати свою роботу, розвивати логічне мислення, активність, увагу, пам'ять; сприяти формуванню комунікативних навичок і умінь, пізнавального інтересу до даної теми;  виховувати естетичні смаки, інтерес до вивчення англійської мови; сприяти розширенню кругозору учнів; розвивати бажання побачити світ; виховувати доброту, людяність, сприяти вихованню шанобливого ставлення до оточуючих людей та природи, толерантного ставлення до іншої культури; продовжити формувати вміння працювати в команді, формувати усвідомлення необхідності збереження культурно-мистецького надбання людства; виховувати повагу до культурної європейської спадщини. Формувати на ключові компетентності:

  • Спілкування рідною/державною мовою;
  • Соціальна компетентність;
  • Володіння іноземними мовами;

 

Очікувані результати: (мистецтво)Учні знають особливості архітектурних стилів, вміють характеризувати музичний твір засобами музичної виразності.

(англійська мова) Учні можуть висловити свої думки англійською мовою: своє ставлення до здійснення подорожей, характеризувати  переваги різних видів транспорту,  розпитувати з метою уточнення інформації,  можуть розуміти головні факти із запропонованого відео. 

Тип уроку:  узагальнення вивченого матеріалу.

Форма проведення:  урок-мандрівка

Обладнання: підручники англійської мови та мистецтва, ноутбук, телевізор, роздатковий матеріал (опорні картки), цитати про мистецтво, таблиця корисних фраз  «ASKING THE WAY and GIVING DIRECTIONS», картки із зображеннями літака, автомобіля, поїзда, автобуса (для розподілу учнів  на групи)

Хід уроку

1.Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності. Тема та мета уроку, очікуваний результат. Демонстрація презентації «Let`s travel together»

2.Основна частина уроку. Актуалізація опорних знань .

1)Демонстрація презентації «Давайте згадаємо» з питаннями та відповідями з англійської мови та мистецтва.

2)Перевірка домашнього завдання.

Well, we are going to make a virtual journey right now. Will you join us? Here we go.

As you know today we`ll talk about travelling. Why do people travel?

 Students` answers.

 -There are many reasons to travel.

First of all, travelling is seeing the world and getting new experiences.

 -When you travel you usually go sightseeing, visit local attractions and go to museums and galleries, where you can see the masterpieces of world art, for example.

 -As for me I like watching landscapes of countryside, waterfalls, valleys, I enjoy the view of the oceans, sees and beaches.

-Another reason to travel is to meet people and experience new cultures.

-When I travel I always try to find some friends from other countries.

Then we keep in touch in social networks, talk about our countries, our interests, which also helps me to practice my English – another advantage of travelling.

- I normally try to speak English in shops and cafes as my parents don’t speak English very well.

-Moreover, my family and I love tasting local dishes! People in various parts of world have such different cuisines. When we come home after our trip we find recipes and try to cook the dishes we liked the most.

- Travelling is also a chance to understand yourself in a better way.

-You can see the places and think where you want to live and work in future.

 -So I am sure, that travelling is very useful and I wish I could travel even more.

3) Спонтанне мовлення:

Вчительанглійської   :And how can we travel?

Students`  answers. 

by bus, by train, by plane, by car, by bike, by ship, ON foot

And what is your favourite kind of travelling and why?

Students`  answers.

1) Travelling by plane is the fastest way of traveling. It is very comfortable.

2)Travelling by train is fast comfortable. You can see a lot of interesting things from carriage windows.

3)Travelling by car is also fast. You can stop at any place you like and you need no tickets.

4)When you travel on foot the only thing you need is a rucksack.

5)The voyage by ship is pleasant and you can stand on deck and enjoy fresh air.

 

Вчитель англійської : OK! Good job!

Вчитель англійської: You will agree that to travel with pleasure you should orientate well. That`s why I`d like to offer you to work with the table“ASKING THE WAY and GIVING DIRECTIONS” You should translate the following phrases ( пояснює завдання до таблиці)

 

ASKING THE WAY and GIVING DIRECTIONS

 Excuse me,………..

  How can I get to the nearest shop( bank, bus stop)?

 I am looking for …..

 Follow me. I`ll show you the way.

 Take this road.

 You are going in the wrong direction.

 Go ahead.

 Turn left at the crossroads.

 It`s on the right.

 Go over the bridge.

 Go down there.

 Can you show me on the map?

Відповіді учнів.

3)Вчитель англійської мови : Well done, friends! You are so experienced!

So it`s high time to start our virtual travelling. I`d like to offer you a video about one of the famous cathedrals of Great Britain – Wells Cathedral.

Вчитель мистецтва: Під час перегляду цього відео ви маєте знайти відповіді на питання з англійської мови та мистецтва. Тому зараз кожна група отримає картки з питаннями з англійської мови та опорні картки з мистецтва для того, щоб надати характеристику музичному твору, який почуєте під час перегляду. Вчитель мистецтва: ( роздає опорні картки перед переглядом відео та пояснює завдання групам.)  Кожна група отримує своє завдання: за опорною карткою після дискусії учні повинні дати відповіді на питання. 1 група повинна визначити характер мелодії (3-4 характеристики); 2 група дає характеристику музики з наступної точки зору: інструментальна чи вокальна музика, назвати інструменти, які звучали; 3 група повинна визначити темп музики і динаміку; 4 група вирішує у якому жанрі фільму ця музика може звучати.

Характеристики музичного твору

Характер мелодії

Спокійна

Мрійлива

Лагідна

Душевна

Співуча

Граціозна

Елегантна

Легка

Поетична

Чарівна

Весела

Радісна

Сонячна

Грайлива

Жартівл.

Урочиста

Багатирська

Переможна

Рішуча

Святкова

Сумна

Серйозна

Похмура

Протяжна

Стримана

Грізна

Сувора

Неспокійна

Схвильована

Важка

Розмір, метр, ритм, темп

Дуже повільно

largo

Повільно

adagio

Помірно

andante

Швидко

allegro

Дуже швидко

presto

2-дольн.

3-дольн.

2/4,3/4,4/4, 6/8

Ритм: рівний, пунктирн.,

синкопа

Час створення музичного твору

Середньов

V – XIV (XV) століття

Відродж

XIV – XVI (XVII)

століття

Бароко,

Рококо

XVI – XVIII

століття

Класицизм

XVIII – XIX

століття

Романт.

XIX

століття

Реалізм,

сучасна музика

XIX – XX століття, наш час

Музична форма

І, ІІ, ІІІ частинний

твір, пісенна форма

(заспів-приспів)

Рондо

Варіації

Циклічні форми:

сюїта, симфонія, концерт, соната, тріо, квартет, квінтет;

вокальний цикл

Імпровіз.,

вільна форма: фантазія,

рапсодія

Опера, яка має окремі номери, ораторія, кантата, хорал,

балет

Колір/тембр

Музичні інструменти

Струнний

музичн.

інструм.

скрипка,

віолонч.

та інші

 струнно-щипковий

музич.

інструм.

 гітара, арфа та інші

Духовий

музичн.

інструм.

флейта, труба та інші

Клавішн.

ударн.

музич.

інструм.

клавес

фортеп

клавіш.

духовий

музич.

інструм.

орган

 

Ударний

музичн.

інструмент

барабан,

трикутник

 

Спів з муз.

супров.

(ансамбл

оркестров

супровід

симфоніч

оркестр,

народний

оркестр,

естрадн

оркестр

 

 

A capella –

спів без музичного супроводу

 

Динаміка

pp – дуже тихо

p - тихо

mp – помірно тихо

mf –помірно голосно

f - голосно

ff – дуже голосно

Призначення

Комедія

Романт.

фільм

Бойовик

Фільм-казка, фантастика

Драма

Фільм

жахів

 

 

Учні знайомляться зі змістом карток.

Перегляд відеороліка з паузами для  відповідей на питання з  англійської мови.

Картка 1  (англійська мова)

1.You can see a market city, can’t you?

2.Is this the oldest working clock in the world ?

3.Is this an evening or a morning song?

4.Can everyone join the singing?

Після перегляду відео вчитель мистецтва надає додаткову інформацію про цей собор.

Вчитель мистецтва: ( після перегляду відео) дає додаткову інформацію  про Уельський собор.

Уельський собор

Будівництво Уельського собору продовжувалося близько трьох століть (1175-1490). Цей собор є зразком англійської готики. Його висота 55 метрів. У 1730 році в соборі з'явився астрономічний годинник. Вони показують не лише час, але і фази місяця і рух зірок. А придумав цей годинник чернець на ім'я Пітер Лайтфут.  Будівельники собору дуже б здивувалися, побачивши його зараз. Річ у тому, що в середні віки собор був повністю розфарбований, а фігури були покриті сріблом і золотом, яскраво-червоним, фіолетовим і синім кольором. Розпис покривав собор не лише зовні, але і усередині.

Вчитель мистецтва: Це відео знайомить вас з архітектурою Англії. На уроках мистецтва ми вивчали стилі. Наприклад, візантійський, романський, готика, Ренесанс, бароко та інші. Ваше завдання визначити стиль. Це візантійський стиль, готика або бароко?  (спільна відповідь перед груповою роботою)

Картка 2 (з мистецтва)

Перегляд відео

Відповіді учнів.

Групова робота 

Завдання з предмету Мистецтво

 

1. А зараз ми усі заходимо до музею, але треба зайти спочатку до зал, присвяченому Візантії, потім - романській добі та в зал Готики. Кожна група отримує картки із зображенням пам’яток цих трьох стилів. Треба розташувати їх в хронологічному порядку: візантійський стиль, романський та готика. Можна скористуватися зображеннями підручника Наприклад:

C:\Users\Администратор\Desktop\big_37.jpg

C:\Users\Администратор\Desktop\big_52.jpg

 

Кожна група демонструє свої картки, які вони розташовують у ряд, пояснюючи своє рішення.

 

2. А тепер наше завдання: щоб добре зрозуміти керівника екскурсії – гіда треба поєднати слова з їхніми значеннями. Кожна група отримує свій словник. Після поєднання слів із їхніми значеннями кожна група читає свої відповіді.

 

Матеріал для поєднання слова з його значенням для груп класу

Акапела – хоровий спів без інструментального супроводу.

Ікона – живописне, мозаїчне або рельєфне зображення Бога, святих, біблійних сюжетів; предмет ритуалу, призначений для поклоніння.

Кувикли – багатоствольний  духовий інструмент, подібний до флейти Пана.

Накри – стародавні парні барабани, які нагадують подвійні литаври.

Тулумбас – давньоруський ударний інструмент, великий військовий барабан.

Літургія – найважливіша церковна відправа у православній християнській церкві, аналогічна католицькій і протестантській месі.

Базилика – один з основних типів християнських храмів; прямокутна в плані споруда (у вигляді латинського христа).

Герб – символічний знак, що виражає коло ідей політичного та історичного характеру, природні особливості роду тощо.

Григоріанський хорал – традиційний спів католицької церкви, який впереш ввів папа Григорій І Великий (590-604рр.)

Аліпія – іконописець Києво-Печерського монастиря.

Скоморохи – з латинської мови – «веселі люди».

Неф – приміщення у вигляді галереї, відокремлене від інших рядом арок або колон.

Вітражі - картини з різнокольорового скла.

Донжон – назва головної вежі в романській архітектурі.

 

 

3.Заключна частина уроку. Рефлексія. Домашнє завдання.

Давайте підведемо підсумки нашого уроку-подорожі та подивимося чи досягли ми нашої мети?  (відповіді учнів)

Як вам працювалося? Чого дізналися? Чим будете користуватися?

(Відповіді учнів.)

 

Домашнє завдання з англійської мови: :  Imaging that you have the opportunity to visit a place of you. What place is it? What can you do there? Who will be with you? At the next lesson you will write a letter to your friend.

 Домашнє завдання з мистецтва: на наступний урок принести музичні композиції, які ви полюбляєте слухати під час подорожування та надати обґрунтування  свого вибору.

 

 

 

 

Картка 1  Listening(англійська мова)

1.You can see a market city, can’tyou?

2.Is this the oldest working clock in the world ?

3.Is this an evening or a morning song?

4.Can everyone join the singing?

 

Картка 2 (мистецтво)

Характеристики музичного твору

Характер мелодії

Спокійна

Мрійлива

Лагідна

Душевна

Співуча

Граціозна

Елегантна

Легка

Поетична

Чарівна

Весела

Радісна

Сонячна

Грайлива

Жартівл.

Урочиста

Багатирська

Переможна

Рішуча

Святкова

Сумна

Серйозна

Похмура

Протяжна

Стримана

Грізна

Сувора

Неспокійна

Схвильована

Важка

Розмір, метр, ритм, темп

Дуже повільно

largo

Повільно

adagio

Помірно

andante

Швидко

allegro

Дуже швидко

presto

2-дольн.

3-дольн.

2/4,3/4,4/4, 6/8

Ритм: рівний, пунктирн.,

синкопа

Час створення музичного твору

Середньов

V – XIV (XV) століття

Відродж

XIV – XVI (XVII)

століття

Бароко,

Рококо

XVI – XVIII

століття

Класицизм

XVIII – XIX

століття

Романт.

XIX

століття

Реалізм,

сучасна музика

XIX – XX століття, наш час

Музична форма

І, ІІ, ІІІ частинний

твір, пісенна форма

(заспів-приспів)

Рондо

Варіації

Циклічні форми:

сюїта, симфонія, концерт, соната, тріо, квартет, квінтет;

вокальний цикл

Імпровіз.,

вільна форма: фантазія,

рапсодія

Опера, яка має окремі номери, ораторія, кантата, хорал,

балет

Колір/тембр

Музичні інструменти

Струнний

музичн.

інструм.

скрипка,

віолонч.

та інші

 струнно-щипковий

музич.

інструм.

 гітара, арфа та інші

Духовий

музичн.

інструм.

флейта, труба та інші

Клавішн.

ударн.

музич.

інструм.

клавес

фортеп

клавіш.

духовий

музич.

інструм.

орган

 

Ударний

музичн.

інструмент

барабан,

трикутник

 

Спів з муз.

супров.

(ансамбл

оркестров

супровід

симфоніч

оркестр,

народний

оркестр,

естрадн

оркестр

 

 

A capella –

спів без музичного супроводу

 

Динаміка

pp – дуже тихо

p - тихо

mp – помірно тихо

mf –помірно голосно

f - голосно

ff – дуже голосно

Призначення

Комедія

Романт.

фільм

Бойовик

Фільм-казка, фантастика

Драма

Фільм

жахів

 

Посилання на відео Уельського собору   https://www.youtube.com/watch?v=ItQrIVFlIiU&t=7s

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
28 січня 2022
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку