2 семестр
№ з\п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||||
Тема Книги Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Книжки – наші друзі Лексика теми.
|
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; |
|
|
ex. 3, pp.116-117 |
ex. 4, p.117
|
ex.1, p.114
|
|
|||||||||||||||||||
49 |
|
Відомі письменники. Розвиторк навичок читання.
|
an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry |
Remember p.120 |
|
ex. 5,7, pp.117-120
|
ex.4b p.117;
|
Ex.6,p.119
|
Ex.1,2 p.122
|
|||||||||||||||||||
50 |
|
Література. Активний і пасивний стан. |
made up stories; in general |
Active and Passive Voices.
|
|
ex.3,4, p.123 |
E ex. 8b,9, p.121x6, p.124 |
|
Ex5, p.124 |
|||||||||||||||||||
51 |
|
Літературні жанри. Аудіювання тексту.
|
an achievement, an essay, an inspiration |
Present Simple Passive |
ex.1,2a, pp.125-126 |
ex.1, 2, pp.125-126 ex.5, p.127 |
ex.5, p.127 |
Ex.2,b), p.127
|
Ex.4, p.127 |
|||||||||||||||||||
52 |
|
Алан Мілн .Аудіювання тексту біографії.
|
to inspire, noble; due to smth; biography an imagination, truthful, true-to-life;, autobiography |
Active and Passive Voices.
|
ex.6b, p.127 ex.2, p.129 |
ex.6a,7, pp.127-128 ex.1,2,3a,4, pp.129-131 |
ex.7, p.128 ex.1, 3a,4, pp.129-131 |
|
ex.2, p.129
|
|||||||||||||||||||
53 |
|
Книги у нашому житті. Діалогічне мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
54 |
|
Телефонна розмова про книги. Розвиток діалогічного мовлення. |
to hold smb’s attention / interest; right after smth |
|
ex.8b, p.132 |
ex.8b, p.132 ex.5, pp.131-132 |
ex.6,7, pp.131-132 |
|
ex.8a, p.132
|
|||||||||||||||||||
55 |
|
Мій улюблений письменник. Написання повідомлення. |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, |
Active and Passive Voices.
|
|
ex.9,10, p.134 |
Discussion p.134 ex.,6,7, pp.131-132 |
Dictation |
|
|||||||||||||||||||
56 |
|
Урок домашнього читання Агата Крісті. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
57 |
|
Підсумковий урок по темі «Книги» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Тематична №2
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Музика Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Музика. Лексика теми.
|
Remember,138 |
|
Ex.1a)b),p.137-138 |
Ex.2, p.138 |
Ex.1c) p138 |
|
Ex 3 p 139 |
|||||||||||||||||||
59 |
|
Стилі музики. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
60 |
|
Світ музики Великої Британії Читання тексту. |
|
Ex.4,p.140 |
Ex.6b) p.140 |
Ex.,7 ,p.140 |
Ex.5, p.140 |
|
Ex 6 p 140 |
|||||||||||||||||||
61 |
|
На концерті Океана Ельзи. Діалогічне мовлення.
|
Past Simple Passive |
Ex.2,p.143 |
|
Ex.7,p.145 |
Ex.1,p146 |
|
Ex.6,p.145 |
|||||||||||||||||||
62 |
|
Музичні стилі. Past Simple Passive |
Past Simple Passive |
|
|
Ex.3,p147 |
Ex.4,p147 |
|
Ex.6,p148 |
|||||||||||||||||||
63 |
|
Музичні уподобання молоді Аудіювання діалогу. |
|
Ex.1,2,3,p.149 |
Ex.4c),p.151 |
Ex.4,p.150 |
|
|
Ex.4c),p.151 |
|||||||||||||||||||
64 |
|
Мої улюблені музиканти Розвиток монологічного мовлення.
|
Past Simple |
|
ex.7 p.153 154
|
ex.6 p.153
|
|
|
ex.5, p.153
|
|||||||||||||||||||
65 |
|
Узагальнення граматичних навичок. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
66 |
|
На концерті Читання тексту.
|
The forms of the verbs |
|
Ex.1,p,155 |
Ex.2,p,157 |
Ex.4,p,158 |
|
Ex.1,p,155 |
|||||||||||||||||||
67 |
|
Мої музичні вподобання Проектна робота. |
|
ex.1, p.162 |
Ex.8,p.160 |
|
P Ex.2,p.163 |
|
Project
|
|||||||||||||||||||
68 |
|
Відомі музичні виконавці. Розвиток навичок читання. |
|
12c), pp.169-170
|
12a, 14, pp.168-171 |
Ex.10-11, p.168-169 |
Ex.8, p.168 |
|
Ex 9 p 169 |
|||||||||||||||||||
69 |
|
Мій улюблений стиль музики. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
70 |
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
p.173 |
|
ex.15-18, pp.172-173 |
Ex.13,170 |
Ex.16 p.172 |
|
|
|||||||||||||||||||
71 |
|
Підсумковий урок по темі «Музика |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Тематична № 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Тема 3. Газети та журнали. Змістова лінія: Підприємливість та фінансова грамотність.
|
|
|
|
|
|
Ex.1,2-pp.42-43 |
Ex.3,4-p.43 |
Ex.1,2-p.34 |
||||||||||||||||||||
72 |
|
Створення газети Лексика теми.
|
P.183 |
|
|
Ex. 1 p. 182 |
|
Ex. 2 p. 183 |
Ex. 3 p. 183 |
|||||||||||||||||||
73 |
|
Українська періодика Читання тексту. |
Journalist, official, press, periodical, society, trade,to appeal |
Remember p. 184
|
|
Ex. 1 p. 185
|
Ex. 3b p. 184 |
Ex. 5a) p. 184 |
Ex 4 p 184 |
|||||||||||||||||||
74 |
|
Популярні періодичні видання
|
to guarantee, to increase, to subscribe to (periodicals) |
|
Ex. 1, p. 189- |
Ex. 2, p.185
|
Ex. 4 p. 187 |
|
|
|||||||||||||||||||
75 |
|
Британська періодика Аудіювання тексту.
|
P.189 |
Remember p.189
|
Ex. 1, p. 189- |
P.189 |
Ex.5,p.188Ex.2,p.189 |
Ex.6,p.188 |
Вивичити слова. |
|||||||||||||||||||
76 |
|
Граматичний практикум. Повторення часів. Мішані часи.
|
creative, to encourage, to establish, to care about smb |
Mixed Tenses |
|
Ex. 4 p. 190
|
Ex. 3 p. 190
|
Ex. 1, p. 191
|
|
|||||||||||||||||||
77 |
|
Сучасні газети та журнали України Опис газети.
|
Mind,venture, mysterious, upset,to pretend, to venture,to make a living, to givea chance |
Mixed Tenses |
|
Ex.2, 3, p. 192
|
Ex. 4, 5 p. 192-193
|
|
Ex. 6 p. 193 |
|||||||||||||||||||
78 |
|
Улюблені газети та журнали підлітків . |
a journalist society a trade an official press to appeal to increase to subscribe to to guarantee a periodical |
Grammar Tenses |
|
Ex. 1, 2 p. 194
|
Ex.3,p.195 |
Ex3b p.195 |
Ex 4 p 196 |
|||||||||||||||||||
79 |
|
Читацькі інтереси. Приготування класного журналу. |
p.197 Journalist, official, press, periodical, society, trade, |
|
Text |
Ex. 5, p. 197
|
Ex.4a, b p.196 |
Dictation |
Проектна робота. |
|||||||||||||||||||
80 |
|
Дитячі журнали Читання тексту. |
Choice, fashion, politics, teen, entertaining, to look through, to be a waste |
|
|
Ex.7p.197 Ex.8.p.198 |
Group Work |
Interview p.198 |
Ex. 1 p. 199
|
|||||||||||||||||||
81 |
|
Повторення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
82 |
|
Підсумковий урок з теми «Газети та журнали»
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Тематична №3 |
||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Велика Британія.Географічний огляд. Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
Географічний огляд. Лексика теми. |
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate |
Definite article with geographical names |
Remember!, p.201 |
ex.1, 2, p.200
|
ex. 2, p.201
|
|
ex. 3, p.201
|
|||||||||||||||||||
84 |
|
Бразилія. Читання тексту. |
P.202-203 |
Present Simple Passive |
Quiz
|
ex. 5, p.202
|
ex. 1, p.203 |
|
ex. 4, p.202
|
|||||||||||||||||||
85 |
|
Північна Ірландія
|
Ex.5,p.205 |
|
ex. 2, p.205 |
Ex.5,p.205 |
Ex.4,p.205 |
|
ex. 3, p.205 |
|||||||||||||||||||
86 |
|
Населення Великої Британії Аудіювання тексту.
|
P.206 |
Learning Tip |
ex.6a) p.206 |
Ex7, p.207 |
Ex8, p.208 |
|
ex.6b p.206
|
|||||||||||||||||||
87 |
|
Цікаві факти Present Perfect Passive
|
|
Present Perfect Passive |
|
ex.1, p.208 |
ex.2, p.208 |
ex.3, p.208 |
|
|||||||||||||||||||
88 |
|
Обєднане королівство. Географія
|
To surround, a strait, mild, to occupy, |
Geographical names |
ex. 2, p.212 |
ex. 1-2, p.212 |
Group work |
|
ex.3, p.214 |
|||||||||||||||||||
89 |
|
Обєднане королівство. Клімат королівства
|
|
|
|
Ex 2 p 213 |
|
|
|
|||||||||||||||||||
90 |
|
Географія та клімат України Читання тексту.
|
A bottom, a hedge, highlands, lowlands, meadow |
Geographical names |
ex.4, p.214 |
ex.4b, p.214 |
|
|
Ex 5 p216 |
|||||||||||||||||||
91 |
|
Україна, її місцезнаходження |
To be... miles away, is made up of,p.216 |
Passive Voice |
|
Ex.7b,p.216 ex.8, p.218-219
|
Ex.6,p.216
|
Ex.7,p.216
|
|
|||||||||||||||||||
92 |
|
Англомовні країни
|
Is composed, is washed, western coast, highlands |
Remember, p.218 |
ex.1, 4a, pp.225-226 |
|
Learning Tip |
|
|
|||||||||||||||||||
93 |
|
Підсумковий урок з теми «Велика Британія.Географічний огляд». |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Тематична № 4
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
94 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
Повторити граматичні правила. |
95 |
|
Аналіз контрольної з письма |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Завдання вчителя |
Скласти 10 речень. |
96 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
97 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
98 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
99 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
100 |
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
102 |
|
Підведення підсумків за 2 семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Підведення підсумків за рік. |
|
|
|
|
|
|
|