Бінарний урок " В гості до Весни" з розвитку мовлення та англійської мови в 2 класі

Про матеріал
Розробка уроку допоможе вчителю вчити учнів висловлювати власну думку,удосконалювати вміння і навички складати речення, вчити учнів відчувати красу весняної природи і передавати її словом.
Перегляд файлу

Бінарний урок «В гості до Весни»

з розвитку мовлення та англійської мови

в 2 класі

вчителя-методиста Пісківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Мордовцевої Тетяни Володимирівни

 

МЕТА : РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ : Вчити дітей розмовляти українською мовою, висловлювати власну думку; поповнювати словниковий запас учнів; удосконалювати вміння і навички складати речення; вчити учнів відчувати красу весняної природи і передавати її словом; розвивати виразність мовлення, уяву і творче мислення; виховувати спостережливість, почуття спорідненості з природою.

АНГЛІЙСЬКА МОВА :  Навчати вести діалог у мовленнєвій ситуації « Talking about the weather»; формувати навички діалогічного мовлення  на рівні мікродіалогу з опорою на зразок та наочність; розвивати інтонаційний слух та уяву; виховувати почуття ввічливості учнів.

ХІД УРОКУ

І. ОРГМОМЕНТ

Встаньте , діти, всі рівненько, посмхніться нам гарненько.

Посміхніться сонечку, поверніться до гостей,

Привітайтесь :» Добрий день!»

  • T. - Good morning , pupils!
  • P. – Good morning, teacher!
  • T. – How are you today?
  • P. – We are fine today.
  • T.  – Take your seats, please.
  • Спочатку сіли за парти дівчатка, а потім і хлоп ятка.

Привітали гостей, що до нас завітали.

Хочемо чути, чого б ви усім побажали?

/ Діти по черзі в уявний «мікрофон» говорять побажання./

Всім присутнім здоров я зичимо і добра,

А тепер до роботи нам братись пора.

  • Щоб урок був гарним, змістовним, цікавим, якими ви повинні бути на уроці?
  • У- УВАЖНИМИ

Р- РОЗУМНИМИ

О- ОБЕРЕЖНИМИ  ОБАЧЛИВИМИ

К- КМІТЛИВИМИ

ПСИХОЛОГІНИЙ НАСТРІЙ НА УРОК

Посміхніться один до одного і подаруйте промінчик сонечка. Побажайте весняного настрою та успіху на уроці.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

T.- We are going to prepare for speaking English. / Зараз ми приготуємося до спілкування англійською/.

Then you’ll  tell  me what we are going to talk about./ Потім спробуйте сказати, про що ми сьогодні будемо говорити./

Look at  the blackbourd. Listen and reand the poem:

/ Читання вірша вчителем/

When the weather is wet

We must not fret

When the weather is warm

We must not storm

/ Читання  текстів  учнями/

Iwath the world ayuhd me

I like to olream and feel

I am a little part of it,

The world’s part you can see.

 

Sprinq is season wheh  leaves are qreen Andits a’qoodtlme for qorole –ninq.

Sprinq  is a season when flowers bloom. And no bodu likes to be in his room.

Вчитель : Сьогодні ми здійснемо мандрівку в гості до Весни. Мандрівка буде і весела, і цікава, але нелегка, бо Весна, запрошуючи нас у гості, запропонувала нам ще й випробування.

Але спочатку давайте поговоримо про весняну погоду.

ВЕСНЯНА ПОГОДА

T. – who can guess what are we going to talk about?

So, our topis is “ The Weather”

  • З якого питання ми почнемо розмову про погоду?/  Яка сьогодні погода? /

What is the weather like todau?

  • Repeat alt together, please.
  • І яка  може бути погода за вікном?/ Сонячна, вітряна, сніжна, грозова../
  • Отже, на питання «  What is the weather like todau?”ви повинні відповідати :» The weather is Sunny, snowy, cloudy, stormy, rainy, frosty, windy.

Translate the words

| Проводиться гра « З єднай слово – малюнок»/|

Вчитель : Наша мандрівка триває. Ви відчуваєте, як вже лагідно пригріває сонечко? Воно пробуджує травку, квіточки. Напередоні уроку ми з вами ходили на екскурсію.

  • Закрийте оченята і пригадайте, що ж принесла вам Весна, коли ви були на екскурсії?
  • / Сонечко, першу травичку, побачили лелеку, повінь /

ЗАГАДКА

Дерева по коліна у воді стоять,

Сонячні промінчики виблискують, горять.

Зупинись і пильно подивись туди-

Що це за симфонія сонця і води? / Повінь/

  • А ви чули шум весняної води? Як можна його охарактеризувати?

/ Біжить, шумить, дзвенить, хлюпає../

  • А які дерева ви бачили, які вже пробудилися від зимового сну ? / Вербичку/

/ Розповідь кореспондентів/      1 КОРЕСПОНДЕНТ                                                           Напередодні  Великодня український народ відзначає  Вербну неділю. Ще Вербну неділю називають Шутковою або Квітною. Цього дня в церквах освячують  лозу або вербу, що нагадує нам урочистий в їзд Ісуса Христа до Єрусалиму. Саме того дня Ісус востаннє увійшав до Храму Божого. Дорогу йому встеляли пальмовими гілками. / Його вітали, як справжнього царя/.В Україні пальми не ростуть, тому люди, щоб відзначити цей день, ставлять в  своїх оселях вербові гілочки.

2 КОРЕСПОНДЕНТ    У Вербну неділю християни освячують вербу, легенько б ють один одного вербовими гілками , примовляючи « Не я б ю, верба б є, віднині за тиждень Великдень.Будь здоров, як вода, будь багат, як земля, і будь плодородний, як лоза !» » Вважається, що освячена верба повинна зберігатися вдома цілий рік.

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

Вивчення учнями слів:

« Не я б ю- верба б є.

За тиждень- Великдень,

Недалечко- червоне яєчко.

Будь здоров, як вода,

Будь багат, як земля,

І будь плодородний, як лоза !»

  • Чим же поснюється така популярність верби?
  • / Красою, користю, яку приносить вона людям../
  • А ще на вербі з являються пухнасті котики, схожі на маленьких курчат. Вони блискучо- білявим усміхом випромінюють не тільки тепло і ласку, а й запах весни.
  • ВЕРБОВІ КОТИКИ
  • Ніжним котикам вербовим справила весна обнови –

Сірі кожушки м ‘якенькі, щоб було їм уночі

Тепло так, мов у печі, щоб зненацька холоди не принесли їм біди.

  • 3 КОРЕСПОНДЕНТ
  • Зацвіла верба,- кажуть у народі-, прийшла весна. Верба, як і калина, є символом українського народу. Це ніжне дерево миле і дороге серцю кожного українця. З давніх- давен люди вірили, що воно охороняє людину і її житло від злих духів і пожеж, береже худобу.
  • 4 КОРЕСПОНДЕНТ
  • Про вербу, як і про калину, складено багато пісень, прислів їв. « Без верби і калини нема України»- саме в цьому прислів ї найбільш влучно виражене ставлення українців до цього дерева.Оспівують красу вербички і поети рідного краю.
  • ГРА « ПОДАРУЮ КВІТКУ ВЕСНІ»/ Учень декламує вірш і прикріплює квітку до віночка Весни/

В. Бондаренко  ВЕСНА

У березні, у березні верба цвіте на березі.

Осика від граків рясна, бо це весна, весна, весна!

І сонця тепле колесо зігріло ніжний пролісок,

І дзюркотять потічки до голубої річки.

 

М. Хоросницька ВЕРБНА НЕДІЛЯ

Тоненьким прутиком з вербовим котиком

Себе вітаємо легеньким дотиком...

Радісну звістку собі говоримо,

Що день великий не поза горами,

Що вже за тиждень буде Великдень.

 

І. Калинець  КВІТНА НЕДІЛЯ

Ми на сонечко святе маємо надію:

Все росте, росте, росте у квітну неділю:

Сонце засвітило – базьки розпустились!

Бо лоза звістує- вона свято чує,

Що вже недалечко свячене яєчко: крашанки, крапанки,

Скробанки, дряпанки, писанки, галунки- сонячні пустунки!

Лоза б є, лоза б є, делікатно, гречно.

І хоч в мене сила є- не велить сердечко:

Лозу ж посвятили, базьки розпустились.

 

А. Камінчук КОТИКИ ВЕРБОВІ

Сонце по діброві ходить, як лисичка.

Котики вербові жмурять жовті вічка.

Вже не хочуть спати, хоч і трішки сонні.

Грають лапенята на яснім осонні.

 

Н. Забіла ВЕРБОВІ КОТИКИ

На вербі, на пагіллі білі- білі котики

Доторкнуться лагідно лоскотливим лотиком.

Доторкнуться котики білі, невеличкі,

До руки, до ротика, моєї щічки.

 

Відламаю гілочку, гілочку- вербичку,

Та поставлю в пляшечку, в пляшечку. В водичку.

Щоб листочки – стрілочки стали розвиваться

На вербовій гілочці. У моїй кімнатці.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

До нас прийшла весна, кругом все ожива,

Підсніжники прокидаються, а проліски усміхаються,

Пташки прилітають, на луках стрибають, веснянки співають!

ВЕСНЯНКА « ОЙ МИНУЛА ВЖЕ ЗИМА»

М . Демидов»   ЖУК»

Жук літає :» Жу-жу-жу!»- всіх сьогодні розбуджу.

Прокидайтеся від сну- зустрічать ідем весну !»

А травиця шепче:»Шу-у-у!Я рости спішу, спішу..»

Віти листям шелестять, сонце раді ми вітать!

Все прокинулось давно, тільки дощику ждемо.

Хай умиє нам листки і розчеше пелюстки.

ЛІЧИЛОЧКА

Стоїть верба над потоком, похилилась трохи боком,

Похилилась до води- ти води!

ПОЕТИЧНА ХВИЛИНКА / учні декламують власні вірші про весну/

Гончарова Анастасія» СОНЕЧКО»

Сонечко пригріло квітку на землі,

І радіє квітка сонцю навесні.

Дивляться всі люди на квітку золоту

І дарують сонцю ласку досхочу!

 

ВЕСНА ПРИЙШЛА

Весна прийшла, квіточки нам принесла.

Особисто сон- трава: вона квітуча і співуча,неначе золото вона.

 

ВЕСНА

Просто сонячна вона. Називається весна.

Як струмочок полива, сніжні крапельки злива.

Сльози ніжні, як зоря. Світять ночі, як моря.

Ніжна ця весна- красна! Сонце гріє, а вона

Всім нам щастя принесла !

КВІТОЧКА

Квіточка, мов сонце, я це відчуваю.

Промень веселіше квітку пригріває.

Квіточка радіє сонцю і промінням,

Все тому, що сонце квіточку пригріє!

 

ВЕСНА- КРАСНА   Коновченко Ліза

Тут прийшла весна- красна: вся красива, чарівна!

Лагідна весна- красна щастя діткам принесла.

 

Котрикова Богдана ЗАВІТАЛА ДО НАС ВЕСНА

Завітала до нас весна, дуже чарівна вона.

Пташечка співає і зерничко збирає.

Зацвіли квіти і забігали по траві діти.

Все заспівало, зацвіло, і у метелика стало різнокольорове крило.

РОБОТА В ГРУПАХ

Продовжуємо подорожувати. Робота в групах/ англійська мова/

Робота в групах « Подаруй весні вірш».

 

ПІДСУМОК УРОКУ

Ми побували в гостях у Весни.Вітайте з Весною один одного, і бажайте добра, сонця, хліба, пісні, миру на всій нашій землі.

 

 

 

docx
Додано
21 липня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку