Бінарний урок з англійської мови та музичного мистецтва в 7 класі на тему "Світ кіно. Все про фільми. Мюзикл"

Про матеріал
На уроці учні повторюють слова, практикують навички аудіювання, читання та говоріння. Також переглядають відео та обговорюють жанри фільмів; Цілі: - переглянути та збагатити лексичний матеріал теми; - повторити лексичний матеріал теми; - розвивати навички читання, говоріння, аудіювання та письма; - розвивати мислення, пам’ять, уяву, увагу, взаємодію та творчість учнів; - спонукати учнів до обміну думками. Музичне мистецтво: Ознайомити з особливостями жанру мюзиклу, розглянути історію виникнення мюзиклу, ознайомити з відмінностями мюзиклу від класичних музично-театральних жанрів, ознайомити з сюжетами та композиціями окремих мюзиклів, надати основні знання про відмінності між оперою, оперетою, балетом і мюзиклом. Розвивати вміння учнів уважно слухати музичні номери з мюзиклу та надавати їм характеристику, розвивати вміння співставляти музично-театральні жанри з мюзиклом, розвивати вміння виконувати сольно пісню під фонограму. Виховувати інтерес до жанру мюзиклу, ціннісне ставлення до сучасних театральних жанрів.
Перегляд файлу

Огляд:

 На  уроці учні повторюють слова, практикують навички аудіювання, читання та говоріння. Також переглядають відео та обговорюють жанри фільмів;

Цілі:

- переглянути та збагатити лексичний матеріал теми;

- повторити лексичний матеріал теми;

- розвивати навички читання, говоріння, аудіювання та письма;

- розвивати мислення, пам’ять, уяву, увагу, взаємодію та творчість учнів;

- спонукати учнів до обміну думками.

Музичне мистецтво:

 Ознайомити з особливостями жанру мюзиклу, розглянути історію виникнення мюзиклу, ознайомити з відмінностями мюзиклу від класичних музично-театральних жанрів, ознайомити з сюжетами та композиціями окремих мюзиклів, надати основні знання про відмінності між оперою, оперетою, балетом і мюзиклом.

 Розвивати вміння учнів уважно слухати музичні номери з мюзиклу та надавати їм характеристику, розвивати вміння співставляти музично-театральні жанри з мюзиклом, розвивати вміння виконувати сольно пісню під фонограму.

 Виховувати інтерес до жанру мюзиклу, ціннісне ставлення до сучасних театральних жанрів.

Результати:

Учні зможуть

-  проводити бесіду на тему;

-обмінюватися своїми думками;

- вдосконалювати навички читання, говоріння, аудіювання та письма;

-довести важливість перегляду фільмів різного жанру;

- отримати більше мотивації розвиватися всесторонньо.

Музичне мистецтво:

 Дізнаються про історію  виникнення мюзиклу, відмінності мюзиклу від класичних музично-театральних жанрів.

Цифрова грамотність:

 Учні розвиватимуть здатність розуміти, оцінювати та систематизувати інформацію.

Автономність:  Передурочне завдання. Самооцінка.

Час: 35 хвилин

Хід уроку

1.Warming-up.

 Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання T- Cl

2. Повідомлення теми та мети уроку.

3.Музичне мистецтво:

Повідомлення теми і мети уроку: « Мюзикл» (продовження)

4. Повторення ключових ЛО теми.

В.1 с.138

5.Музичне мистецтво: « Мозковий штурм»

II  Основна частина уроку

1.Обговорення the types of films в режимі T-Cl

В.2 с.139.

2. Робота в парах за роздатковим матеріалом. ( картки, назва фільму – укр.мовою. жанри -англійською. Завдання – встановити відповідність)

Self- Assesment.

3.Новий матеріал для засвоєння.Розповідь про мюзикл  «Король Лев»

Мюзикл ввібрав в  себе  деякі  ознаки   оперети, водевілю, естрадного  шоу, що  відрізняється  особливим відчуттям сценічного  часу  та  яскравістю  матеріалу. Велика  кількість мюзиклів  отримали  своє  друге  життя  в  кіно. Сьогодні  неабиякої  популярності  набувають  дитячі  мюзикли, мультфільми та  кінофільми – мюзикли.

У  мюзиклі  «Король  лев», заснованому  на  однойменному  мультфільмі  студії  ВолтаДіснея, сюжет  зосереджений  навколо сім’ї  левів, а саме  їхнього  короля  - Мустафи, його  сина  Сімби  та  брата  Мустафи – підступного і лихого Шрама.  Головному  герою  мюзиклу -  левеняті  Сімбі, довелося  упродовж   тривалого  часу   подолати чимало труднощів, щоб  стати  мужнім  ватажком  савани.

Прем’єра мюзиклу відбулася в американському театрі «Орфей» (Міннеаполіс, США) у 1997 р. Оформлення, декорації, звук і світло постановки вразили  вибагливих  глядачів, а сучасні  спец ефекти у поєднанні з  чудовою музикою і текстами забезпечили виставі гучний гучний успіх. «Король лев» має чимало нагород, зокрема Греммі в номінації «Найкращий альбом – запис мюзиклу».

Слухання фрагментів з дитячого мюзиклу «Король лев» (на вибір вчителя)

4. Speaking. Розвиток навичок УМ.

Favourite films.

Ex.1 p.140

5. Новий матеріал для засвоєння. Розповідь про мюзикл «Русалонька»

У 1989 р. кіностудія Волта Діснея презентувала поціновувачам анімаційних фільмів, серед яких переважають, звісно, діти, мультфільм у стилі бродвейських мюзиклів – «Русалонька». Створений за мотивами однойменної казки Ганса Андерсена, цей фільм – мюзикл  справив надзвичайні враження на глядачів. Музику до «Русалонька»  написав  композитор Алан Манкен, а пісенні тексти – Говард Ешман. Цей фільм вважається мультфільмом – мюзиклом. Серед численних нагород найвидатнішими є дві статуетки «Оскара» в номінаціях: за «Найкращу пісню» - «Під морем» і «Найкращий саундтрек» .

У  2007  році  за  мультфільмом  був  створений  театралізований  мюзикл  «Русалонька».

Слухання фрагменти з мультфільму «Русалонька» фрагменти театрального мюзиклу «Русалонька»

- У чому полягають відмінності між театральною виставою «Русалонька» і мультфільмом?

- Пригадайте, які  кінофільми – мюзикли  ви слухали  чи  бачили?

6. Reading. Розвиток навичок читання.

В.1 с.140.

7.Музичне мистецтво:

Розповідь про кінофільм - мюзикл  «Незнайко з нашого  двору»

У  дитячому  кінофільмі – мюзиклі «Незнайко з нашого  двору», музику  до  якого   написав  МаркМінков, йдеться  про  незвичайного  хлопчика. Усі  його  дражнили  Незнайком  за те,  що  він  багато  фантазував і нічого  не  знав  напевно. Мав  хлопчина  дві  заповітних  мрії – знайти   чарівну  палочку  і зустрітися  з чарівником. І  якось  одного  разу  його  мрії  здійснилися: у  місті  з’явилися  чарівники, які за допомогою магічної палочки Незнайка та його друзів  перенесли у справжню казку.

Музику до вистави написав відомий композитор  МаркМінков.

Слухання музика Марка Мінкова, вірш Юрія Ентіна «Сюрприз», фрагмент  з  кінофільму (мюзиклу) «Незнайко з нашого  двору»

- Проаналізуйте  манеру  співу  у мюзиклі.

8.Kahoot

III  Заключна частина уроку

1. Домашнє завдання

Підготувати усне повідомлення в.5 с.151

2. Підведення підсумків уроку

Reflection

Музичне мистецтво:

Перегляньте мюзикли «Красуня і чудовисько», «Маленький принц», «Алладін» порівняйте їх з мультиплікаційною  версією.

docx
Додано
1 січня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку