Огляд:
На уроці учні повторюють слова, практикують навички аудіювання, читання та говоріння. Також переглядають відео та обговорюють жанри фільмів;
Цілі:
- переглянути та збагатити лексичний матеріал теми;
- повторити лексичний матеріал теми;
- розвивати навички читання, говоріння, аудіювання та письма;
- розвивати мислення, пам’ять, уяву, увагу, взаємодію та творчість учнів;
- спонукати учнів до обміну думками.
Музичне мистецтво:
Ознайомити з особливостями жанру мюзиклу, розглянути історію виникнення мюзиклу, ознайомити з відмінностями мюзиклу від класичних музично-театральних жанрів, ознайомити з сюжетами та композиціями окремих мюзиклів, надати основні знання про відмінності між оперою, оперетою, балетом і мюзиклом.
Розвивати вміння учнів уважно слухати музичні номери з мюзиклу та надавати їм характеристику, розвивати вміння співставляти музично-театральні жанри з мюзиклом, розвивати вміння виконувати сольно пісню під фонограму.
Виховувати інтерес до жанру мюзиклу, ціннісне ставлення до сучасних театральних жанрів.
Результати:
Учні зможуть
- проводити бесіду на тему;
-обмінюватися своїми думками;
- вдосконалювати навички читання, говоріння, аудіювання та письма;
-довести важливість перегляду фільмів різного жанру;
- отримати більше мотивації розвиватися всесторонньо.
Музичне мистецтво:
Дізнаються про історію виникнення мюзиклу, відмінності мюзиклу від класичних музично-театральних жанрів.
Цифрова грамотність:
Учні розвиватимуть здатність розуміти, оцінювати та систематизувати інформацію.
Автономність: Передурочне завдання. Самооцінка.
Час: 35 хвилин
Хід уроку
1.Warming-up.
Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Привітання T- Cl
2. Повідомлення теми та мети уроку.
3.Музичне мистецтво:
Повідомлення теми і мети уроку: « Мюзикл» (продовження)
4. Повторення ключових ЛО теми.
В.1 с.138
5.Музичне мистецтво: « Мозковий штурм»
II Основна частина уроку
1.Обговорення the types of films в режимі T-Cl
В.2 с.139.
2. Робота в парах за роздатковим матеріалом. ( картки, назва фільму – укр.мовою. жанри -англійською. Завдання – встановити відповідність)
Self- Assesment.
3.Новий матеріал для засвоєння.Розповідь про мюзикл «Король Лев»
Мюзикл ввібрав в себе деякі ознаки оперети, водевілю, естрадного шоу, що відрізняється особливим відчуттям сценічного часу та яскравістю матеріалу. Велика кількість мюзиклів отримали своє друге життя в кіно. Сьогодні неабиякої популярності набувають дитячі мюзикли, мультфільми та кінофільми – мюзикли.
У мюзиклі «Король лев», заснованому на однойменному мультфільмі студії ВолтаДіснея, сюжет зосереджений навколо сім’ї левів, а саме їхнього короля - Мустафи, його сина Сімби та брата Мустафи – підступного і лихого Шрама. Головному герою мюзиклу - левеняті Сімбі, довелося упродовж тривалого часу подолати чимало труднощів, щоб стати мужнім ватажком савани.
Прем’єра мюзиклу відбулася в американському театрі «Орфей» (Міннеаполіс, США) у 1997 р. Оформлення, декорації, звук і світло постановки вразили вибагливих глядачів, а сучасні спец ефекти у поєднанні з чудовою музикою і текстами забезпечили виставі гучний гучний успіх. «Король лев» має чимало нагород, зокрема Греммі в номінації «Найкращий альбом – запис мюзиклу».
Слухання фрагментів з дитячого мюзиклу «Король лев» (на вибір вчителя)
4. Speaking. Розвиток навичок УМ.
Favourite films.
Ex.1 p.140
5. Новий матеріал для засвоєння. Розповідь про мюзикл «Русалонька»
У 1989 р. кіностудія Волта Діснея презентувала поціновувачам анімаційних фільмів, серед яких переважають, звісно, діти, мультфільм у стилі бродвейських мюзиклів – «Русалонька». Створений за мотивами однойменної казки Ганса Андерсена, цей фільм – мюзикл справив надзвичайні враження на глядачів. Музику до «Русалонька» написав композитор Алан Манкен, а пісенні тексти – Говард Ешман. Цей фільм вважається мультфільмом – мюзиклом. Серед численних нагород найвидатнішими є дві статуетки «Оскара» в номінаціях: за «Найкращу пісню» - «Під морем» і «Найкращий саундтрек» .
У 2007 році за мультфільмом був створений театралізований мюзикл «Русалонька».
Слухання фрагменти з мультфільму «Русалонька» фрагменти театрального мюзиклу «Русалонька»
- У чому полягають відмінності між театральною виставою «Русалонька» і мультфільмом?
- Пригадайте, які кінофільми – мюзикли ви слухали чи бачили?
6. Reading. Розвиток навичок читання.
В.1 с.140.
7.Музичне мистецтво:
Розповідь про кінофільм - мюзикл «Незнайко з нашого двору»
У дитячому кінофільмі – мюзиклі «Незнайко з нашого двору», музику до якого написав МаркМінков, йдеться про незвичайного хлопчика. Усі його дражнили Незнайком за те, що він багато фантазував і нічого не знав напевно. Мав хлопчина дві заповітних мрії – знайти чарівну палочку і зустрітися з чарівником. І якось одного разу його мрії здійснилися: у місті з’явилися чарівники, які за допомогою магічної палочки Незнайка та його друзів перенесли у справжню казку.
Музику до вистави написав відомий композитор МаркМінков.
Слухання музика Марка Мінкова, вірш Юрія Ентіна «Сюрприз», фрагмент з кінофільму (мюзиклу) «Незнайко з нашого двору»
- Проаналізуйте манеру співу у мюзиклі.
8.Kahoot
III Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання
Підготувати усне повідомлення в.5 с.151
2. Підведення підсумків уроку
Reflection
Музичне мистецтво:
Перегляньте мюзикли «Красуня і чудовисько», «Маленький принц», «Алладін» порівняйте їх з мультиплікаційною версією.