Бінарний урок з інформатики та основ здоров’я у 2 класі

Про матеріал
Тема: Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Мета: поглиблювати знання учнів про правила пішохідного руху; вчити дітей правил переходу проїжджої частини дороги в місті, в селі, за межами населеного пункту; вчити уникати небезпеки на дорозі, виховувати дисциплінованість, культуру пішохода.
Перегляд файлу

Бінарний урок з інформатики та основ здоров’я у 2 класі

Христич Тетяна Володимирівна, вчитель інформатики, ІІ категорія, Тиха Леся Олександрівна, вчитель початкових класів, І категорія

 

Тема: Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху.

Мета: поглиблювати знання учнів про правила пішохідного руху; вчити дітей правил переходу проїжджої частини дороги в місті, в селі, за межами населеного пункту; вчити уникати небезпеки на дорозі,  виховувати дисциплінованість, культуру пішохода.

Обладнання: підручники, дидактичний матеріал, комп’ютери, малюнки.

Хід уроку

Основи здоров’я

І. Організаційний момент.

1. Психологічне налаштування на урок

Подивилися на мене

 Усміхнулися усі:

Всі готові до роботи?!

Всі бадьорі?! Молодці!

Учитель.

Десь, колись, в якійсь країні

Проживали звірі  дивні.

Добре жили не тужили,

Веселились та співали.

Лиш про безпеку руху пішоходів

Нічогісінько не знали.

Тож давайте всі, як зможемо,

Цим звірятам допоможемо.

Щоб не трапилось пригоди

З ними на дорогах -

Що найперше треба знати?

В школі й дома що вивчати?

Діти ( Правила дорожнього руху).

 

ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності.

Учитель:

- Діти, до нас  на урок завітали гості із веселої країни, та одна біда –  вони завжди забувають про обачність.  Хто ж ці друзі? Подивіться хто ж там зображений.

( Герої мультфільма « Смішарики»).

- Наші друзі вирішили деякий час пожити у місті. Але без знань Правил дорожнього руху у місті жити дуже важко. Зараз давайте пограємо у гру  « Так чи ні?», щоб дізнатися, що ви знаєте про правила  вуличного руху.

1. Гра « Так чи ні?» (діти світлофором показують)  Робота в колі

Гриць на вулиці гуляє,

     Ні на що не зважає,

     Правильно робить він чи ні?

Дорога є місцем для пішоходів. Так чи ні?

У схованки грати дітворі тільки у дворі. Так чи ні?

І вулиці, і бульвари -

Всі шумливі в наші дні.

Треба йти по тротуару. Так чи ні?

Тротуар - є місцем для пішоходів. Так чи ні?

Вулицю можна перебігати, коли їде автомобіль. Так чи ні?

Учитель:

Добре. Тепер я впевнена, що ви зможете допомогти «казковим звірятам» опанувати Правила дорожнього руху. У школі ви - учні, а на дорозі – пішоходи. Щоб не сталося біди, необхідно дотримуватися цих правил.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ви поглибите свої знання про правила пішохідного руху, щоб уникнути небезпеки на дорозі, а також допоможете казковим героям засвоїти Правила дорожнього руху та стати правильними пішоходами.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

- Скрізь, де живуть люди, є дороги. Дороги бувають різні залежно від покриття (бруківка, асфальт, шосе та ін..), але ми повинні знати правила переходу будь якого виду доріг.

1. Розгадування ребуса.

Наші гості принесли нам на урок ребус. Вони не можуть його розгадати. Давайте ми допоможемо розгадати ребус і дізнаємось про помічників, що є на вулицях  великих міст та невеличких містечках.

( Дорожні знаки)

 На вулицях багато дорожніх знаків. Дорожні знаки - кращі друзі водіїв і пішоходів. Кожен знак має свою назву. Дорожні знаки розповідають про те, яка дорога, як треба їхати, що дозволяється, а чого робити не можна.

Відгадайте загадку.

Як колір міняю -

когось зупиняю,

то пішоходів, то водіїв. ( Світлофор)

- Які кольори має світлофор?

2. Робота з дидактичним матеріалом.

   1. - У вас на партах лежать картки на яких намальовані світлофори. Але замість кольорів світлофора написані літери. Допоможіть Нюші вибрати той світлофор, де літери розміщені у правильній послідовності, що до кольорів.

- Що означає червоний, жовтий, зелений колір?

 

2.  - Допоможіть Крошу вставити у вірш слова із довідок, які лежать на ваших партах.

 

Коли червоний загориться, ти повинен…  .

Жовте світло - …  .

А зелене світло сяє – рухатися …  .

(дозволяє, зупиниться, почекай)

 3. Гра « Будь уважним»

- А зараз я пропоную вам пограти у гру « Будь уважним» ( Один учень показує сигнали світлофора, а всі інші виконують роль пішоходів. На зелений сигнал учні крокують на місці, на червоний присідають,  на жовтий – стоять).

 

-  На дорозі ми пішоходи. Щоб не трапилося біди кожен має додержуватися Правил дорожнього руху. Ви зараз попрацюєте в групах та запишете  правила, які допоможуть вам та нашим казковим звірятам  стати справжніми пішоходами. І вони будуть не просто правилами, а стануть пам'яткою, яка буде знаходитися у нашому класному Куточку безпеки.

 ( Учні працюють в групах, на аркушах записують  правила дорожнього руху )

Інформатика

А зараз ми з вами трохи відпочинемо і пригадаємо правила поведінки в комп’ютерному класі.

Коли відповідь на запитання буде вірною ви будете імітувати рух легкових автомобілів ( імітація руху за кермом)

Коли не правильна будемо виконувати дорожні роботи. ( імітація рухів лопатами)

  1. У кабінет інформатики заходити лише з дозволу вчителя, спокійно, не штовхаючись, не бігати
  2. У кабінеті можна їсти та пити
  3. Можна включати та виключати комп’ютери без дозволу
  4. Категорично забороняється торкатись екрану, системного блоку, проводів
  5. Можна класти речі на клавіатуру та мишку
  6. Відстань до екрану має становити 50-60 см
  7. Можна бігати, стрибати в кабінеті, заходити в кабінет у верхньому одязі, брудному взутті, з громіздкими предметами
  8. Можна самостійно усувати несправності

силою натискати кнопки на клавіатурі та мишці

Молодці

А чи знаєте ви по якій вулиці знаходиться наша школа? Скажіть , будь ласка чи зустрічаєте ви по дорозі до школи  знаки пішохідного переходу? А зебру? ( так)

Робота за комп’ютерами в парах

А зараз ми з вами дізнаємось чи зможете ви знайти дорогу до школу і виконуючи всі правила ПДР до неї дійти. На ваших робочих комп’ютерах є гра, яка називається «Дорога до школи». Ідучи до школи ви маєте бути уважними і обережними. Тож оберіть безпечний шлях до школи.

Підніміться. Займіть свої місця за комп’ютерами.

Гра «Дорога до школи»

Знайдіть ярлик гра.

Відкрийте.

Хто виконав сигналізуйте.

 

Гра. « Слухай уважно!»

Учитель:

- А зараз за допомогою гри  «Чи ти уважний», я перевірю, якими уважними ви були сьогодні на уроці.  У ваших браузерах відкрито спеціальний тест з ПДР, читайте питання уважно, не поспішаючи і обирайте правильні відповіді.

Біля доріг діти повинні:

А) гратися з м’ячем ;

Б) бути обережними.

Під час переходу дороги ти подивишся:

 А) спочатку ліворуч, а потім праворуч;

Б) праворуч;

В) ліворуч.

Переходи доріг бувають:

А) наземні,

Б) підводні;

В) повітряні;

Г) надземні;

Д) підземні.

На який колір світлофора можна перейти вулицю?

А) жовтий;

Б) зелений;

В) червоний.

Учитель: Бачу правила дорожнього руху, ви добре знаєте, молодці.

Сідайте, будь ласка, на свої місця.

Учитель:

4. А зараз ми з вами дамо один одному невеличке інтерв’ю. Вправа  «Мікрофон»

У школі ми – учні, а на дорозі –……. (пішоходи .)

На проїжджій частині дороги часто можна побачити позначення білою, жовтою, синьою або червоною фарбою. Це –(дорожня розмітка.)

Місце пішохідного переходу позначають ……..(«зеброю» або доріжкою з пунктирних ліній).

На широких дорогах розмічають……….. («острівці безпеки», де пішоходи можуть зупинитися і пропустити транспорт.)

Безпека на дорогах залежить від ………… (усіх учасників дорожнього руху).

 

VII.  Підсумок уроку.

Ми ще раз повторили правила пішоходів , а щоб наші гості з мультиків їх добре запам’ятав пропоную пограти ще в одну цікаву гру.

Гра: "Це я, це я, це все мої друзі."

Учитель: Якщо ви дієте відповідно до правил дорожнього руху, то дружно відповідаєте: «Це я, це я, це все мої друзі!», а якщо яке-небудь із правил не відповідає нормі, тоді мовчите, виходить, воно потрапило до нас у гру помилково, випадково.

- Хто з вас, ідучи додому, тримає шлях по бруківці?(Учні мовчать).

Хто з вас йде вперед тільки там, де перехід? (Це я, це я, це все мої друзі!)

Хто біжить уперед так незабаром, що не бачить світлофора? (Учні мовчать).

Знає хто, що світло зелене означає: шлях відкритий? (Це я, це я, це все мої друзі!)

А що жовте світло завжди нам про увагу говорить? (Це я, це я, це все мої друзі!)

Хто, нехай чесно говорить, на трамваї не висить? (Це я, це я, це все мої друзі!)

Знає хто, що червоне світло – Це значить: ходу немає? (Це я, це я, це все мої друзі!)

Хто з вас у вагоні тісному поступився бабусі місцем? (Це я, це я, це все мої друзі!)

Хто квапиться, біжить перед знаком «Шлях закритий!»? (Учні мовчать).

Учитель.

- Робота з вивчення Правил дорожнього руху не закінчується. Ми ще на інших уроках будемо продовжувати її вивчати. А на згадку про цей урок візьміть листки, із виконаними завданнями і нашими сьогоднішніми казковими героями.

 

docx
Додано
17 травня 2019
Переглядів
1347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку